eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków133/2025 Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie, objętych projektem ZIT



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
133/2025 Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie, objętych projektem ZIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

133/2025 Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie, objętych projektem ZIT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11e4f9b-c6d7-46ba-869d-6d04050b7a46

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00576822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019325/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Termomodernizacja wybranych budynków komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowany w ramach Projektu FEM na lata 2021-2027 Departamentu Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego pod nazwą: „Termomodernizacja komunalnych budynków mieszkalnych w Krakowie”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 133/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 23086525,24 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1804016,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie na działce nr 171/8 obr. 9 jedn. ewid. Podgórze, objętych projektem ZIT pod nazwą: „Termomodernizacja komunalnych budynków mieszkalnych w Krakowie”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie aktualizacji posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub wykonanie nowej kompletnej dokumentacji projektowej, tj w szczególności projektu budowlanego, projektu wykonawczego, programu prac konserwatorskich, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Informacji BIOZ uwzględniającej wymagania, wytyczne, warunki i zalecenia:
- Audytu Efektywności Energetycznej z listopada 2024 r.
- Programu Funkcjonalno – Użytkowego z lutego 2025 r. (zwany dalej „PF-U”),
- Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie z marca 2025 r. wraz z wykonaniem przez specjalistę z zakresu ornitologii i/lub chiropterologii ekspertyzy przyrodniczej stwierdzającej obecność lub brak chronionych gatunków ptaków bądź nietoperzy w budynku w celu uniknięcia możliwości nieumyślnego zniszczenia ich schronienia podczas prac wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej,
- Miejskiego Konserwatora Zabytków z listopada 2016 r. i grudnia 2024 r., wraz z uzgodnieniem zaktualizowanej dokumentacji projektowej,
- Wydziału Ochrony Środowiska, Klimatu i Powietrza UMK z lipca 2025 r.,
- Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie PGWWP z czerwca 2025 r.,
oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wykonanie prac budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową, w szczególności wynikających z przepisów prawo budowlane i przepisów wykonawczych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i przepisów wykonawczych,
2) wykonanie robót budowlanych różnych branż określonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz objęcie rękojmią i gwarancją całości przedmiotu umowy, uzyskanie odbioru robót od Zamawiającego oraz wszelkich innych czynności określonych niniejszą umową,
3) umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenie, zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
4) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej spełniającej wymogi określone w Projektowanych postanowieniach umowy oraz wszystkich niezbędnych dokumentów koniecznych oraz złożenia wniosku do PINB PG zawiadamiającego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
5) wykonanie powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej wraz z programem postępowania konserwatorskiego ( o ile będzie wymagana po uzgodnieniach konserwatorskich),
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie zgodności realizacji zadań z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 1).
7) zapewnienie nadzoru konserwatorskiego dyplomowanego konserwatora zabytków z doświadczeniem w konserwacji drewna,
8) zapewnienie nadzoru i wykonanie przez specjalistę z zakresu ornitologii i/lub chiropterologii ekspertyzy przyrodniczej stwierdzającej obecność lub brak chronionych gatunków ptaków bądź nietoperzy w budynku w celu uniknięcia możliwości nieumyślnego zniszczenia ich schronienia podczas prac wraz z wykonaniem sprawozdania do RDOŚ po zakończeniu prac remontowych,
9) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich niezbędnych dokumentów oraz złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają:
– Załącznik Nr 9 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy dla budynku przy ul. Kapelanka 24A,
– Załącznik Nr 10 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy dla budynku przy ul. Kapelanka 24B,
- Załącznik Nr 11 do SWZ – Projekt docieplenia dla budynków przy ul. Kapelanka 24A, B,
- Załącznik Nr 12 do SWZ - AUDYT dla budynku przy ul. Kapelanka 24A,
- Załącznik Nr 13 do SWZ - AUDYT dla budynku przy ul. Kapelanka 24B,
- Załącznik Nr 14 do SWZ – Wycena ofertowa dla budynku przy ul. Kapelanka 24A,
- Załącznik Nr 15 do SWZ – Wycena ofertowa dla budynku przy ul. Kapelanka 24B.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1837777,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2302860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1837777,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ETNA PIOTR JOB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442279096

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1837777,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.