Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416590/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00513506/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż Systemu Sterowania Ciepłem SSC w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Wybrzeża 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 83 22 555
1.5.8.) Numer faksu: 59 84 49 185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@psychiatria-slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.psychiatria-slupsk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż Systemu Sterowania Ciepłem SSC w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85fd8371-56b0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032534/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż systemu sterowania ciepłem SSC w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku przy ul. Obrońców Wybrzeża 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416590/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265740,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń systemu sterowników, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej c.o. Systemu Sterowania Ciepłem uwzględniający montaż urządzeń niezbędnych do funkcjonowania systemu, odczyt oraz analizę pomiaru temperatura, opcjonalnie wilgotności dla potrzeb instalacji c.o., z udziałem elektronicznego narzędzia, które ma umożliwiać bieżącą kontrolę oraz zmianę parametrów pracy instalacji c.o. w sposób zdalny z dowolnego miejsca za pośrednictwem komputera wyposażonego w dostęp do Internetu. Celem systemu będzie utrzymanie optymalnych parametrów pracy, w sposób zapewniający optymalne zużycie energii z jednoczesnym zachowaniem komfortu cieplnego w okresie użytkowania budynku. W zakresie systemu grzewczego SSC będzie odpowiedzialny za sterowanie zdalnie obniżeniami temperatury dziennymi i tygodniowymi oraz dostosowywaniem temperatury wewnętrznej do panujących warunków zewnętrznych.
2. Szczegółowy opis wymagań dotyczących zamówienia określony jest w Części III SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621112-7 - Części grzejników centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272739,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272739,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272739,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTAURON SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792738753
7.3.3) Ulica: CHMURNA 12
7.3.4) Miejscowość: STRUŻAL
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27273947 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont zbiorowych toalet dla osadzonych w budynku penitencjarnym B oddział I i II oraz w budynku C w oddziale III, w Oddziale Zewnętrznym w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku" w formule wybuduj"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Kościelnej wraz z budową sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i linii oświetleniowej w miejscowości Jezierzyce w gminie Redzikowo
- Przebudowa budynku gospodarczego z częścią mieszkalną przy ul. Polanki 51 w Gdańsku.
- Przygotowanie i dowożenie posiłków do Oddziałów Przedszkolnych Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Redzikowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i montaż systemu klimatyzacji sali sportowej przy ul. Zamiejskiej 30 w Słupsku
- Remont szatni szkolnej i korytarzy w Pomorskiej Medycznej Szkole Policealnej w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomp ciepła oraz układu sprężającego, osuszającego powietrze na pływalni WODNIK w Ozorkowie
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Zabrze, ul. Szczęść Boże 18 i 3 Maja 8.
- Dostawa urządzeń, oprogramowania oraz instalacja systemu kontroli dostępu w budynku biura RDLP wraz z integracją z istniejącym SSWiN oraz CCTV
- Dostarczenie oraz wdrożenie systemu elektronicznej rezerwacji sal
- Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym na terenie Gminy Stężyca II
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Elbląg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.