Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00397955/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Uhowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11350201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Uhowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d12c4b4c-0826-44ad-8f14-b5ab92f118dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043871/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia strażaków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój systemu ratownictwa i ostrzegania środowiskowego w Gminie Łapy z uwzględnieniem działań adaptacyjnych do zmian klimatu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397955
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nożycorozpieracza oraz zestawu podpór4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111400-9 - Sprzęt do ucieczki w razie pożaru
4.5.5.) Wartość części: 53052,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa syreny ostrzegawczej4.5.3.) Główny kod CPV: 35240000-8 - Syreny
4.5.5.) Wartość części: 60975,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drona poszukiwawczego4.5.3.) Główny kod CPV: 35613000-4 - Bezzałogowe pojazdy powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 24390,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa quada z przyczepą4.5.3.) Główny kod CPV: 34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.5.5.) Wartość części: 55690,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa klatki dla psa z uprzężą4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 3031,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Przebudowa i remont pomieszczeń wraz z dostawą kolumny i lampy anestezjologicznej na potrzeby Oddziału Ginekologicznego SP ZOZ w Łapach
- ,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ORAZ ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ, WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURA TECHNICZNĄ, 1641, 1644/1, 1645/ gm. Drohiczyn
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia modułu GFFF dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Zakup i dostawa łodzi, drona i innego wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Ratownicze zestawy hydrauliczne
- "Dostawa mobilnych przyczep socjalnych oraz namiotów dekontaminacyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie."
- Dostawa 2 tury wyposażenia w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026" dla gminy Strzyżów
- Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług na terenie Gminy Sławków - zakup agregatów prądotwórczych i przyczep do nich - 7 części
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.