eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4360ad6-3efc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369797/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.45.2022.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31020,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
- wykonanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
1) nr 8 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Lwowskiej 53 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 15/6, o pow. 398 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 22, znajdującego się pod budynkiem,
2) nr 15 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 34 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/2, o pow. 2191 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
3) nr 19 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 34 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/2, o pow. 2191 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
4) nr 51 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, o pow. 1079 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
5) nr 5 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Listopadowej 47 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 127/9, o pow. 1732 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, znajdującego się pod budynkiem,
6) nr 16 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 46 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/23, o pow. 273 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
7) nr 20 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 8 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 14/40, o pow. 3521 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
8) nr 51 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Wybickiego 6 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 27/1, o pow. 929 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 33, znajdującego się pod budynkiem,
9) nr 31 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 11 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/26, o pow. 620 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
10) nr 4 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/20, o pow. 205 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
11) nr 2 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Wiejskiej 3 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 56/34, o pow. 2368 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 38, znajdującego się pod budynkiem,
celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Rydla. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 88/6, o pow. 134 m2 i 273/2, o pow. 253 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 91, położonej w Zamościu przy ul. Rydla

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Studziennej. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 47/2, o pow. 82 m2, 46/1, o pow. 121 m2, 52/21, o pow. 20 m2, 52/22, o pow. 33 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 42, położonej w Zamościu przy ul. Studziennej, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 34 w arkuszu mapy ewidencyjnej 42.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 975,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni. Nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.
- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, oznaczonych numerami:
• 20/5, o pow. 1017 m2,
• 20/6, o pow. 1015 m2,
obie w ark. mapy ewidencyjnej 3, położonych w Zamościu przy ul. Braterstwa Broni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Lwowskiej. Nieruchomość ta będzie przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości gruntowej, składającej się z działek nr 30/7, o pow. 11 m2 i 31/11, o pow. 165 m2, w ark. mapy ewidencyjnej 51, położonej w Zamościu przy ul. Lwowskiej, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, składającej się z działek oznaczonych numerami 73/2, 30/6, 31/12, 35/6, w ark. mapy ewidencyjnej 51.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne.
- wykonanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
a) 85/1, o pow. 1346 m2 i 97/1, o pow. 2149 m2, w arkuszu mapy ew. 24, położonych przy ul. Fredry,
b) 306/5, o pow. 154 m2, w arkuszu mapy ew. 3, położonej przy ul. Dzieci Zamojszczyzny,
c) 87/181, o pow. 51 m2, 87/187, o pow. 48 m2, 87/190, o pow. 65 m2, 87/197, o pow. 61 m2, 87/210, o pow. 65 m2 i 87/226, o pow. 21 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonych przy ul. Włościańskiej,
d) 38/10, o pow. 389 m2 i 38/11 , o pow. 1040 m2 w arkuszu mapy ew. 3, położonych przy ul. Krasińskiego,
e) 4/5, o pow. 750 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Dzielnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Św. Piątka i ul. Żeromskiego. Nieruchomości te będą przedmiotem sprzedaży w trybie bezprzetargowym w celu poprawy zagospodarowania nieruchomości przyległych.
- wykonanie dwóch operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia ceny sprzedaży, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, oznaczonych numerami:
a) 196/31, o pow. 59 m2, w arkuszu mapy ew. 59, położonej przy ul. Św. Piątka, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 187 w arkuszu mapy ew. 59
b) 73/4, o pow. 69 m2, w arkuszu mapy ew. 46, położonej przy ul. Żeromskiego, planowanej do sprzedaży w trybie bezprzetargowym, w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej numerem 73/3 w arkuszu mapy ew. 46.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału.
- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału, tj.:
 nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Kossaka, oznaczonej numerem 32/1, o pow. 13482 m2, w ark. mapy ewid. 2, na działki nr: 32/12, 32/13, 32/14, 32/15, 32/16, 32/17, 32/18, 32/18, 32/19, 32/20, 32/21, 32/22, 32/23, i 32/24,
 nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Robotniczej, oznaczonej numerem 31/6, o pow. 14063 m2, w ark. mapy ewid. 5, na działki nr: 31/9, 31/10, 31/11, 31/12, 31/13, 31/14, 31/15, 31/16, 31/17 i 31/18.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Starowiejskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy.
- wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Starowiejskiej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w tej ulicy, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 18, numerami:
- dz. nr 243/14, o pow. 3082 m2,
- dz. nr 243/1, o pow. 4720 m2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 731,71 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.
- wykonanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:
- 10/5 o pow. 10434 m2, w ark mapy ewid. 13,
- 149/7 o pow. 16785 m2, w ark mapy ewid. 21,
- 73/1 o pow. 11162 m2, w ark mapy ewid. 3,
- 8 o pow. 13799 m2, w ark mapy ewid. 55,
- 34/7 o pow. 2076 m2, 41/4 o pow. 27086 m2, w ark mapy ewid. 19,
- 119 o pow. 10625 m2, w ark mapy ewid. 18,
- 42/13 o pow. 1052 m2, w ark mapy ewid. 39,
- 129 o pow. 10644 m2, w ark mapy ewid. 18
- 3/1 o pow. 13712 m2, w ark mapy ewid. 8,
- 58/1 o pow. 2236 m2, 58/6 o pow. 522 m2, 58/8 o pow. 304 m2, 58/9 o pow. 280 m2, 58/11 o pow. 870 m2, 58/12 o pow. 1182 m2, 82/3 o pow. 741 m2, 82/6 o pow. 7752 m2, 82/11 o pow. 159 m2, 82/12 o pow. 1278 m2, 82/18 o pow. 125 m2, 82/20 o pow. 438 m2, 82/21 o pow. 220 m2, 82/23 o pow. 774 m2, 82/26 o pow. 1464 m2, 82/28 o pow. 3548 m2, 82/29 o pow. 4204 m2, 82/30 o pow. 802 m2, 82/31 o pow. 60 m2, 82/32 o pow. 416 m2, 82/33 o pow. 462 m2, 82/34 o pow. 6515 m2, 82/35 o pow. 6187 m2, 82/36 o pow. 1898 m2, 82/37 o pow. 747 m2 o łącznej pow. 34154 ha, w ark mapy ewid. 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 5040,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6455 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559

7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559

7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222830451

7.3.3) Ulica: Polna 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559

7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9102 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222830451

7.3.3) Ulica: Polna 23/14

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szpilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372320933

7.3.3) Ulica: Warszawska 88

7.3.4) Miejscowość: Wisznice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-580

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559

7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6642 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD PROJEKT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181005559

7.3.3) Ulica: Ks. Jerzego Popiełuszki 12/124

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.