Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t – izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846380070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t – izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75bd18ae-1820-446c-a8fe-0c5a1820848c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008308/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa nowego samochodu ciężarowego do 3,5 t - izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75bd18ae-1820-446c-a8fe-0c5a1820848c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: dkw_zamosc@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Pozostałe informacje zostały zawarte w rozdziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych jest Zakład Karny w Zamościu, ul. Okrzei 14, 22-400 Zamość; tel.: (84) 6380070, e-mail:
zk_zamosc@sw.gov.pl
• inspektor ochrony danych w Zakładzie Karnym w Zamościu jest st. kpr. Paweł Kaczor, tel.: (84) 638 00 94, e-mail:
iod_zamosc@sw.gov.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na dostawy pn. „Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t – izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu” przeprowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, o którym mowa w art.
275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 72 ust.1 Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
• konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 153658,54 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę jednego nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t – izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu:
2.
SAMOCHÓD CIĘŻAROWY DO 3,5 t – 1 szt.
1. Fabrycznie nowy (rok produkcji 2024 - 2025) zbudowany i wyposażony zgodnie z postanowieniami zawartymi w ustawie Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1225) oraz pozostałymi obowiązującymi przepisami w celu samodzielnego poruszania się po drogach publicznych bez dodatkowych zezwoleń/pozwoleń/zgłoszeń.
2. Zabudowa samochodu typu izoterma.
3. Dopuszczalna masa całkowita DMC (brutto) pojazdu do rejestracji nie może przekraczać 3,5 t.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty niezbędne do jego zarejestrowania, w tym zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym z opisem zmian wykonanych w pojeździe oraz zaświadczenie o zmianie rodzaju pojazdu na: „samochód ciężarowy”.
5. Liczba miejsc siedzących z kierowcą min: 3 (liczba ta musi wynikać z homologacji samochodu).
6. Rodzaj paliwa : olej napędowy
7. Silnik: Moc – min. 170 KM, Norma emisji spalin: EURO 6.
8. Manualna minimum 5-cio stopniowa skrzynia biegów + bieg wsteczny.
9. Układ kierowniczy ze wspomaganiem.
10. Kolumna kierownicy z możliwością regulacji.
11. Hamulce tarczowe we wszystkich kołach.
12. Poduszka powietrzna minimum dla kierowcy.
13. System kontroli trakcji - ESP lub równoważny.
14. System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS lub równoważny.
15. Typ napędu: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
16. Wygląd zewnętrzny: kolor: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku, na dachu spojler na pojedynczą kabinę w kolorze kabiny.
17. Rozstaw osi pojazdu musi być dostosowany do zaoferowanej zabudowy wraz z potencjalnym wyposażaniem.
18. Wykonana zabudowa nie może spowodować utraty gwarancji i homologacji na dostarczony pojazd.
19. Fotel kierowcy z możliwością regulacji odległości od kierownicy, wysokości i kąta pochylenia siedziska, pochylenia oparcia, wysokości zagłówka.
20. Centralny zamek sterowany z pilota lub kluczyka pojazdu.
21. Tapicerka w kolorach stonowanych (ciemnych), trwała i łatwa do czyszczenia.
22. Klimatyzacja minimum manualna.
23. System audio – radio z portem USB, głośnikami oraz zintegrowanym zestawem głośnomówiącym bluetooth.
24. Elektryczne sterowanie szyb drzwi.
25. Przednie światła przeciwmgielne.
26. Światła do jazdy dziennej.
27. Ogrzewane i elektrycznie sterowane lusterka boczne.
28. Gumowe dywaniki w kabinie kierowcy.
29. Czujniki parkowania minimum z tyłu pojazdu.
30. Felgi stalowe minimum 16" z kołpakami.
31. Opony kół powinny posiadać uniwersalny bieżnik, umożliwiający poruszanie się po drogach utwardzonych jak i poza nimi.
32. Oprócz opon letnich zamontowanych na samochodzie należy dostarczyć dodatkowo komplet 4 opon zimowych zamontowanych na felgach stalowych.
33. Zamocowane w lub na samochodzie pełnowymiarowe koło zapasowe z oponą letnią.
34. Wykonawca dostarczy również:
a) 1 szt. gaśnicy typu samochodowego,
b) Trójkąt ostrzegawczy
c) Apteczka pierwszej pomocy
d) Podnośnik i podstawowy zestaw kluczy
PARAMETRY ZABUDOWY IZOTERMICZNEJ WRAZ Z AGREGATEM – 1 sztuki
1. Zabudowa kontenerowa izotermiczna o wymiarach: długość 400-450cm, szerokość 200- 220 cm., wysokość 200-220 cm.
2. Agregat w klasie zapewniającej utrzymanie temperatury w zakresie od 0°C do 10°C w całej przestrzeni ładunkowej.
3. Sterowanie zakresem temperatur z kabiny kierowcy.
4. Sprężarka napędzana od silnika pojazdu.
5. Drzwi tylne dwuskrzydłowe z kątem otwarcia 270°, rama portalu kwasoodporna. Okucia zamki stal kwasoodporna, zamek zamykany na klucz.
6. Drzwi boczne jednoskrzydłowe, otwierane o kąt 180°, rama kwasoodporna. Okucia zamki stal kwasoodporna, zamek zamykany na klucz.
7. Wykonanie izolacji wewnętrznej (ściany i sufity) o grubości zapewniającej utrzymanie temperatury wewnątrz części chłodniczej. Powierzchnia wewnętrzna ma być gładka.
8. Zabudowa musi być zabezpieczona antykorozyjnie, wodoszczelna i pyłoszczelna z możliwością spustu wody
9. Podłoga izolowana pokryta wylewką lub materiałem wodoodpornym (łatwa do utrzymania higieny i czystości) odpornym na mycie i uderzenia.
10. Podłoga pokryta strukturą przeciwpoślizgową.
11. Zabudowa przedziału ładunkowego musi być wyposażona w system zabezpieczenia ładunku (listwy do mocowania ładunku + drążek rozporowy), chroniący przed przemieszczaniem i uszkodzeniami mechanicznymi.
12. Oświetlenie ledowe przedziału ładunkowego: zamontowane w suficie zabudowy, rozproszone, oświetlające całe wnętrze części ładunkowej.
13. Atest higieniczny PZH (na materiały użyte do wykonania zabudowy).
14. Certyfikat do przewozu żywności.
15. Odbojniki gumowe na framudze drzwi tylnych
16. Drabinka wejściowa wysuwana przy drzwiach tylnych i bocznych.
17. Wyposażenie zewn. zgodne z przepisami o warunkach technicznych dopuszczenia pojazdu.
GWARANCJA
1. Gwarancja na cały pojazd, na zabudowę przedziału ładunkowego pojazdu oraz na wyposażenie zabudowy nie mniej niż 24 miesiące, bez limitu kilometrów;
2. Gwarancja obowiązywać będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego;
3. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać bezpłatnego usuwania ujawnionych w okresie gwarancji wad przedmiotu umowy tj.: napraw z uwzględnieniem wymiany uszkodzonych części lub wymiany samochodu, zabudowy lub wyposażenia na wolne od wad. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji ponosi Wykonawca (w tym w szczególności koszty transportu, robocizny, części). W przypadku wyposażenia zabudowy, Wykonawca dodatkowo ponosi w okresie gwarancji koszty jego przeglądów (zgodnie z zaleceniami producentów) i materiałów eksploatacyjnych;
4. Przez okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu bezpłatnych telefonicznych konsultacji związanych z funkcjonalnością i eksploatacją przedmiotu zamówienia.
INSTRUKTAŻ
Przeprowadzenie instruktażu z technicznej obsługi pojazdu i jego wyposażenia funkcjonalnego, przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy dla przynajmniej 3 osób ze strony Zamawiającego. Termin oraz miejsce instruktażu zostaną uzgodnione z Zamawiającym.
Instruktaż musi zawierać przynajmniej:
• Omówienie instalacji elektrycznej pojazdu wraz z zabudową,
• Obsługę klimatyzatora (agregatu) i układu regulacji temperatury wewnątrz zabudowy,
DOKUMENTACJA
I. Wraz z dostawą kompletnego przedmiotu umowy Wykonawca przekaże zamawiającemu nie później niż w terminie realizacji zamówienia.
1. Dla pojazdu:
a. Książka gwarancyjna samochodu;
b. Książka serwisowa samochodu;
c. Dwa komplety kluczyków.
d. Oceny techniczne, badania i inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu i dopuszczenia go do ruchu w tym wymaganą prawem homologację.
2. Dla zabudowy:
a. Książka gwarancyjna zabudowy przedziału ładunkowego pojazdu;
b. Karty gwarancyjne wyposażenia zabudowy,
c. Pełną dokumentację producenta w jęz. polskim zawierającą: instrukcję działania, obsługi (zapobiegawczej i naprawczej), konserwacji, rysunki, schemat instalacji elektrycznej i podłączeniowej do instalacji zewnętrznej. Projekt zawierający schematy, rysunki: konstrukcji nośnej (ramy), instalacji elektrycznej z opisem zabezpieczeń, wentylacji, izolacji termicznej, wykaz zastosowanych materiałów i ich charakterystyki, rozmieszczenie wyposażenia.
d. Certyfikat do przewozu żywności.
e. Atest higieniczny PZH.
f. Kartę gwarancyjną (od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) wystawioną przez Wykonawcę w formie papierowej.
3. Dla wyposażenia zabudowy przedziału ładunkowego pojazdu:
a. Dokumentację techniczną producenta dla agregatu chłodniczego z sterownikiem zawierającą m.in. Opis działania, obsługi, eksploatacji, konserwacji, diagnostyki i postępowania w sytuacjach awaryjnych, regulacji i kalibracji wraz z tłumaczeniem dokumentacji na język polski (łącznie 2 szt. – druk).
4. Cała dokumentacja dostarczona w formie drukowanej, oprawiona w sposób zapobiegający zniszczeniu lub w formie elektronicznej w formacie .pdf, lub .doc, .docx,
DODATKOWE WYMAGANIA
1. Dostawa pojazdu do siedziby zamawiającego ( Zakład Karny w Zamościu ul. Okrzei 14 22-400 Zamość).
2. Autoryzowany serwis w obrębie 100 km od siedziby zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34115000-6 - Inne samochody pasażerskie
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
L.p. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena brutto 60,00
2. Gwarancja na cały pojazd, na zabudowę przedziału ładunkowego pojazdu oraz na wyposażenie zabudowy 40,00
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną liczbę punktów jaką po uwzględnieniu wagi wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
1. Kryterium cena – waga kryterium 60,00 pkt
Sposób oceny – minimalizacja wg. wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
uzyskana liczba punktów = -------------------------------------------------------------- x 60 punktów
cena brutto z oferty badanej
2. Kryterium okres gwarancji na cały pojazd, na zabudowę przedziału ładunkowego pojazdu oraz na wyposażenie zabudowy – waga kryterium 40,00 pkt
1) 24 miesiące - 35 miesięcy – 5 pkt
2) 36 miesięcy - 47 miesięcy – 10 pkt
3) 48 miesięcy - 59 miesięcy – 15 pkt
4) 60 miesięcy – 71 miesięcy – 20 pkt
5) 72 miesięcy – 83 miesięcy – 25 pkt
6) 84 miesięcy – 95 miesięcy – 30 pkt
7) 96 miesięcy – 107 miesięcy – 35 pkt
8) 108 miesięcy i więcej – 40 pkt
Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji na dostarczony pojazd - 24 miesiące.
W przypadku braku wpisania w formularzu cenowym przez wykonawcę terminu okresu gwarancji zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty minimalny termin tj. 24 miesiące.
Oferta z okresem gwarancji poniżej 24 miesięcy zostanie odrzucona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; 2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia. Zgodnie z SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ, Oświadczenie - Załącznik nr 2
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ, Oświadczenie - Załącznik nr 3
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SWZ składa każdy z wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty, w następujących przypadkach:1) zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy. Dopuszcza się
zmianę cen jednostkowych brutto artykułów do wysokości wynikającej ze zmienionej stawki VAT. Ceny jednostkowe netto
nie ulegają zmianom;
2) zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusi zmianę treści umowy;
3) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla
Zamawiającego.
4) zgodnie z art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-16
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Robota budowlana w zakresie: remontu części wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Jawidzu.
- Budowa drogi w m. Sitaniec Wolica działka nr 393 - wykonanie dokumentacji.
- Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t - izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych, niesegregowanych
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych oraz zbiornikach na fekalia usytuowanych przy kontenerach sanitarnych Zamawiającego w zakresie 7 części.
- Usługi organizacji wyjazdu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu na potrzeby realizacji usług społecznych w związku z realizacją projektu "Małopolskie centra usług społecznych"
- Dostawa samochodu typu Bus 9-cio osobowego z przeznaczeniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa dwóch samochodów osobowych do nauki jazdy kat. BE oraz B -3 etap zad. pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności-adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Zakup pojazdu osobowego typu minivan przystosowanego do przewozu osób dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 w Warszawie.
- "Zakup i dostawa dwóch samochodów 9-osobowych przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych"
- Dostawa samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t - izoterma do Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Inne samochody pasażerskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.