Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa komputerów zintegrowanych z monitorem i nie wystający poza jego obrys, komputerów przenośnych i monitorów, drukarek oraz punktów dostępowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bwrobel@szpital.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów zintegrowanych z monitorem i nie wystający poza jego obrys, komputerów przenośnych i monitorów, drukarek oraz punktów dostępowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6074c3ba-6fa6-41e6-8c33-dcf22f452b58
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00153636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.72 Zakup wyposażenia IT do pomieszczeń CWBKiMT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt :„Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych i Medycyny Translacyjnej integrującego ośrodki kliniczne Dolnego Śląska (CWBKiMT)”, nr umowy: KPOD.07.07-IW.07-0263/24 oraz częściowo środki własne Szpitala
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 79/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1A i 1B Opis parametrów technicznych OPZ - dla Zadania1. Szczegółowe warunki i zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane są we Wzorze Umowy załącznik nr 5 do SWZ „Warunki
umowne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1C Opis parametrów technicznych OPZ - dla Zadania2. Szczegółowe warunki i zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane są we Wzorze Umowy załącznik nr 5 do SWZ „Warunki
umowne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1D Opis parametrów technicznych OPZ - dla Zadania3. Szczegółowe warunki i zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane są we Wzorze Umowy załącznik nr 5 do SWZ „Warunki
umowne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:
• są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani
do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.:
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.:
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.:
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII.1 niniejszej SWZ dotyczące tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) DOKUMENT potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Następujące przedmiotowe środki dowodowe:Dla zadania nr 1 w tym:
zadanie 1a -komputery zintegrowane z monitorem:
a. ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
b. ISO 9001 dla producenta sprzętu
c. ISO 27001 dla producenta sprzętu
d. ISO 14001 dla producenta sprzętu
e. Deklaracja zgodności CE
f. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
g. potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (WHQL) -wydruk ze strony.
zadanie 1b-komputery przenośne typ A:
a. ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
b. ISO 9001 dla producenta sprzętu
c. ISO 27001 dla producenta sprzętu
d. ISO 14001 dla producenta sprzętu
e. Deklaracja zgodności CE
f. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
g. potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (WHQL) -wydruk ze strony.
h. Oświadczenie producenta lub inny dokument pochodzący od producenta, potwierdzający, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H
Dla zadania nr 2:
a. Deklaracja zgodności CE
Dla zadania nr 1 na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym terminie próbek oferowanych produktów- po 1 szt. (Zamawiający wskazuje powyższy obowiązek informacyjnie, NIE NALEŻY składać oświadczenia w powyższym zakresie. Zamawiający zwróci Wykonawcom (których oferty nie zostały wybrane) – przedłożone próbki, o ile nie utraciły walorów użytkowych podczas oceny punktowej (w tym przypadku podlegają utylizacji). Zwrot próbek odbywa się na wniosek Wykonawcy (pisemny lub przedłożony za pomocą środków elektronicznych) i dostarczony Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy.
Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Następujące przedmiotowe środki dowodowe:Dla zadania nr 1 w tym:
zadanie 1a-komputery zintegrowane z monitorem:
a. ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
b. ISO 9001 dla producenta sprzętu
c. ISO 27001 dla producenta sprzętu
d. ISO 14001 dla producenta sprzętu
e. Deklaracja zgodności CE
f. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
g. potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (WHQL) -wydruk ze strony.
zadanie 1b -komputery przenośne typ A:
a. ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych
b. ISO 9001 dla producenta sprzętu
c. ISO 27001 dla producenta sprzętu
d. ISO 14001 dla producenta sprzętu
e. Deklaracja zgodności CE
f. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony.
g. potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową (WHQL) -wydruk ze strony.
h. Oświadczenie producenta lub inny dokument pochodzący od producenta, potwierdzający, że komputer spełnia standardy MIL-STD-810H
Dla zadania nr 2:
a. Deklaracja zgodności CE
Dla zadania nr 1 na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w wyznaczonym terminie próbek oferowanych produktów- po 1 szt. (Zamawiający wskazuje powyższy obowiązek informacyjnie, NIE NALEŻY składać oświadczenia w powyższym zakresie. Zamawiający zwróci Wykonawcom (których oferty nie zostały wybrane) – przedłożone próbki, o ile nie utraciły walorów użytkowych podczas oceny punktowej (w tym przypadku podlegają utylizacji). Zwrot próbek odbywa się na wniosek Wykonawcy (pisemny lub przedłożony za pomocą środków elektronicznych) i dostarczony Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy.
Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII.1 niniejszej SWZ dotyczące tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe warunki realizacji umowy - zawarte zostały w postanowieniach Wzoru Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-02 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych - dogrywka dla pakietu nr 10 ze sprawy 241.ZP-052.2025
- MODERNIZACJA KOMORY KLIMATYCZNEJ SERVATHIN
- Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w pracowniach nauki zawodu w wybranych szkołach Gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- "Dostawa mebli laboratoryjnych do sali dydaktycznej nr 11 WNB przy ul. Przybyszewskiego 63 we Wrocławiu"
- Zakup i dostawa samochodów.
- "Remont pomieszczeń archiwum przeznaczonych na pomieszczenia biurowe- w budynku B, WSSE we Wrocławiu przy ul. M. Curie- Skłodowskiej 73/77".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów zintegrowanych z monitorem i nie wystający poza jego obrys, komputerów przenośnych i monitorów, drukarek oraz punktów dostępowych
- Dostawa licencji przedłużającej na 36 m-cy wsparcie na posiadanie Firewalle oraz analizę logów: Dla Fortianalyzer
- "Migracja systemu WEBCON BPS do wersji niezależnej od SharePoint, wdrożenie dedykowanej aplikacji dla Studentów oraz obiegu faktur i wniosków w systemie WEBCON BPS w podziale na etapy".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.