eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻórawinaW stronę gminnych społeczności energetycznych - program rozwoju lokalnej energetyki odnawialnej w gminach Żórawina, Kobierzyce i Długołęka



Ogłoszenie z dnia 2025-09-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
W stronę gminnych społeczności energetycznych - program rozwoju lokalnej energetyki odnawialnej w gminach Żórawina, Kobierzyce i Długołęka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy w Żórawinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935141

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorawina.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

W stronę gminnych społeczności energetycznych - program rozwoju lokalnej energetyki odnawialnej w gminach Żórawina, Kobierzyce i Długołęka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf7339fb-adff-400b-80f5-e116f0a225f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane jest w 90% ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach Inwestycji B2.2.2/G1.1.2: Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Część B: wsparcie inwestycyjne społeczności energetycznych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WG.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa swoim zakresem obejmuje:
1) Przeprowadzenie procesu identyfikacji i wyboru potencjalnych interesariuszy wraz z doborem rodzaju społeczności energetycznej,
2) Organizację konferencji otwierających projekt,
3) Organizację oraz prowadzenie warsztatów informacyjnych dla interesariuszy,
4) Przeprowadzenie szkoleń kończących proces formowania struktur wybranej społeczności energetycznej,
5) Przygotowanie analiz prawnych oraz kompleksowej dokumentacji związanych z powołaniem i rejestracją wybranej społeczności energetycznej,
6) Opracowanie koncepcji rozwoju społeczności energetycznej (na podstawie ww. analiz).
2. Wykonawca ma obowiązek realizować przedmiot zamówienia zgodnie z:
a. Regulaminem wyboru przedsięwzięć do objęcia wsparciem bezzwrotnym z planu rozwojowego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2/G1.1.2;
b. Załącznikiem nr 7 do ww. Regulaminu - Wskazówki dotyczące opracowania koncepcji rozwoju;
c. Wnioskiem Zamawiającego do Działania A3 Rozwój nowych społeczności energetycznych działających w zakresie OZE w wsparcia oraz zapisami umowy o objęcie wsparciem z planu rozwojowego nr KPOD.03.12-IP.05- 0032/23.
3. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien wziąć pod uwagę i stosować obowiązujące przepisy europejskie i krajowe, a także dokumenty strategiczne Unii Europejskiej i Polski.
4. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania na bieżąco zmian lub aktualizacji wprowadzanych w ww. dokumentach i uwzględniania ich w przygotowywanych opracowaniach w ramach przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca ma obowiązek realizować przedmiot zamówienia następującymi osobami:
a. Kierownikiem zespołu ekspertów: osobą z wyższym wykształceniem oraz doświadczeniem zdobytym w ciągu ostatnich 3 latach (przed terminem składania ofert), który zrealizował co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu dokumentacji dla społeczności energetycznych typu koncepcja rozwoju (zgodna Regulaminem naboru w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Inwestycja B2.2.2/G1.1.2) oraz posiada doświadczenie w kierowaniu lub koordynowaniu pracy podległego zespołu osób przy minimum 3 projektach;
b. Ekspertem ds. energetyki odnawialnej: osobą z wykształceniem wyższym z zakresu energetyki oraz doświadczeniem zdobytym w ciągu ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), który realizował co najmniej 3 usługi polegające na opracowaniu koncepcji rozwoju społeczności energetycznej;
c. Ekspertem ds. efektywności energetycznej: osobą z wyższym wykształceniem, wpisem do rejestru audytorów energetycznych oraz doświadczeniem zdobytym w ciągu ostatnich 3 latach (przed terminem składania ofert), który zrealizował co najmniej 5 usług polegających na opracowaniu audytu energetycznego lub ekspertyzy energetycznej,
d. Ekspertem ds. prawa energetycznego: osobą z wykształceniem wyższym z zakresu prawa oraz doświadczeniem zdobytym w ciągu ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), który zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu analizy lub ekspertyzy prawnej z zakresu prawa energetycznego;
e. Ekspertem ds. geoinwentaryzacji: osobą z wykształceniem wyższym z zakresu geografii lub geodezji i kartografii lub gospodarki przestrzennej oraz doświadczeniem zdobytym w ciągu ostatnich 3 lat (przed terminem składania ofert), który zrealizował usługę polegającą na sporządzeniu mapy energetycznej (zawierającej m.in. rozmieszczenie infrastruktury technicznej elektroenergetycznej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energynat Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443472876

7.3.3) Ulica: Kościuszki 40A

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 02-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.