eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Sukcesywna dostawa bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2807ba1b-42fc-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2807ba1b-42fc-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 Dostawa bonów towarowych dla klientów MOPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.174.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papierowych bonów towarowych zwanych dalej „bonami”, które uprawniają klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli do dokonywania bezgotówkowych zakupów artykułów spożywczych, chemicznych i przemysłowych (z wyłączeniem alkoholu, wyrobów tytoniowych oraz sprzętu RTV i AGD) we wskazanych przez Wykonawcę punktach sprzedaży (placówki handlu detalicznego).
2. Pod pojęciem bonów należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, w formie papierowej, podlegające wymianie na towary, z zastrzeżeniem, iż emisja bonów nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. z 2022, poz. 1233.
3. Bony muszą uprawniać do dokonywania bezgotówkowych zakupów:
a) artykułów spożywczych co najmniej takich jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron.
b) środków czystości co najmniej takich jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania.
4. Bony o nominałach: 50,00 zł; 20,00 zł; 10,00 zł; 5,00 zł o łącznej maksymalnej wartości: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Ogólna ilość bonów towarowych uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Nie osiągnięcie przez Wykonawcę wyżej wymienionej wartości nie może powodować żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Bony winny być przygotowane i dostarczane sukcesywnie. Termin dostaw bonów towarowych: do dwóch dni roboczych od złożonego zamówienia drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bony do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, pok. 52. Koszty wykonania i dostarczenia bonów do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
5. Zamawiający zastrzega sobie, iż na każdym bonie widocznym miejscu będzie nadruk: „bon towarowy”
6. Oznaczenie bonów:
- bony winny być jednorazowego użytku,
- bony towarowe muszą posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające ich sfałszowanie (np. kod kreskowy, znak termiczny, znak wodny, nr seryjny itp.).
- posiadać wartości nominalne 5 zł, 10 zł, 20 zł i 50 zł
- posiadać nadruk informacyjny o wartości nominalnej
- powinny zawierać numer seryjny
- bony towarowe powinny zawierać widoczny napis o zakazie zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych, sprzętu RTV i AGD,
- posiadać miejsce na pieczęć Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy, realizującego bon;
- powinny posiadać datę ważności tj. posiadać napis „Bon ważny …. miesięcy od daty wydania”.
7. Dostawa bonów będzie odbywać się sukcesywnie, w terminie do 2 dni roboczych od przekazania przez Zamawiającego zamówienia.
8. Zamówienie, o którym mowa powyżej Zamawiający składa w formie elektronicznej na adres mail wraz z określeniem ilości i wartości nominalnej bonów. Wzór zamówienia stanowić będzie załącznik do umowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione bony do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, pok. 52.
10. Przyjęcie każdorazowej dostawy bonów przez Zamawiającego nastąpi po uprzednim sprawdzeniu ilości i nominałów, zgodnie ze złożonym zamówieniem.
11. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia bonów w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub wad.
12. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad lub uzupełnienia braków w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. W przypadku niewybrania bonów towarowych przez klientów Zamawiającego, zwróci on bony Wykonawcy.
14. Wykonawca wystawi notę uznaniową za niewykorzystane bony i zwróci środki pieniężne na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy.
15. Bony winny być honorowane w co najmniej jednej placówce handlowej usytułowanej na terenie miasta Stalowa Wola. Placówka handlowa musi być otwarta przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Liczba placówek handlowych spełniających wymagania stawiane przez Zamawiającego, wskazane zostają przez Wykonawcę w ofercie. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego wykaz placówek handlowych na terenie miasta Stalowa Wola, w których klienci Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Stalowej Woli będą mogli realizować bony wraz z godzinami otwarcia tych placówek – wykaz ten będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za bony w ilości określonej w zamówieniu w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury, przelewem na wskazany w niej rachunek bankowy wykonawcy.
16. Wykonawca w celu prawidłowego wycenienia usługi ma możliwość wizji lokalnej obiektów. Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
16. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:
1. Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późń.zm ) następujące czynności:
- nie dotyczy
Centralny Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.
1) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.
2) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.
3) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 16 ppkt 1-3.
4) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 16 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.
17. Centralny Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu faktu, iż koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.