eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oREMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.



Og³oszenie z dnia 2025-09-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
REMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/227818/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efec42b8-514b-4d84-b0c2-f299da0349ec

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00430768

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030702/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Remont lokali komunalnych: -ul. Nowy Rynek 5/6, Ko³o -ul. Nowy Rynek 13/3, Ko³o - ul. Zawadzkiego 18/15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00376535

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).

1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wykonanie wymiany elementów drewnianych i metalowych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie wentylacji pustki pod pod³ogami.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej ok³adziny sufitów z p³yt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ¶cianek dzia³owych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ¶cianek z p³yt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
7. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z wyk³adziny z tworzyw sztucznych i paneli pod³ogowych.
8. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniej±cych: wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przy³±cza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
11. Monta¿ 4 grzejników elektrycznych w tym: trzy p³ytowe na podczerwieñ i jeden ³azienkowy.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 65264,02 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2: „Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).

1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wykonanie wymiany elementów drewnianych i metalowych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie wentylacji pustki pod pod³ogami.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej ok³adziny sufitów z p³yt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ¶cianek dzia³owych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ¶cianek z p³yt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
7. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z wyk³adziny z tworzyw sztucznych i paneli pod³ogowych.
8. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniej±cych: wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przy³±cza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
11. Monta¿ 4 grzejników elektrycznych w tym: trzy p³ytowe na podczerwieñ i jeden ³azienkowy.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73166,25 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3: „Remont lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).

1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki.
2. Naprawa tynków: tj. odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
4. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
5. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
6. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z p³ytek kamionkowych i paneli pod³ogowych.
7. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
8. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
9. Wymiana istniej±cej wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu.
10. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 43302,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 70479,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 70479,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70479,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPO£ECZNEGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6661847328

7.3.3) Ulica: Adama Asnyka

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³o

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 70479,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 78993,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 78993,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78993,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPO£ECZNEGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6661847328

7.3.3) Ulica: Adama Asnyka

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³o

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 78993,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 46719,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 46719,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46719,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPO£ECZNEGO Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6661847328

7.3.3) Ulica: Adama Asnyka

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³o

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 46719,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.