eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaletyZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALETY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury, 2

1.5.2.) Miejscowość: Kalety

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-660

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343527630

1.5.8.) Numer faksu: 343527635

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kalety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kalety.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7f60369-15d2-4af1-b7af-f353afdb2b22

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f60369-15d2-4af1-b7af-f353afdb2b22

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00594929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010189/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu przeciwpowodziowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBM.271.38.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach zadania pn.: „Zakup sprzętu przeciwpowodziowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”.

Zadanie realizowane jest w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026” przyjętego uchwałą nr 72 Rady Ministrów z dnia 27 maja 2025 r. (M. P. z 2025 r. poz. 541).

Zamówienie obejmuje dostawę Koparko-ładowarki.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki (1 szt.). Koparko-ładowarka dostarczona będzie Zamawiającemu od oficjalnego autoryzowanego dystrybutora maszyn budowlanych danej marki w Polsce, fabrycznie nowa, rok produkcji 2025, nieużywana wcześniej, z seryjnej produkcji (nie będąca prototypem), wolna od wad fizycznych i prawnych, objęta gwarancją producenta.

Dostarczona koparko-ładowarka oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą. Koparko-ładowarka musi spełniać funkcję do jakich jest przeznaczona oraz musi być zbudowana zgodnie z obowiązującym prawem oraz normami CE.

Koparko-ładowarka musi być w dniu dostawy gotowa do pracy i przystosowana do poruszania się po drogach publicznych.

Wykonawca dostarczy wraz z maszyną następujące dokumenty:
 świadectwo zgodności „CE”
 instrukcję obsługi maszyny i osprzętu w wersji papierowej i elektronicznej
 katalog części zamiennych
 karty gwarancyjne
Koparko-ładowarka musi być przystosowana do:
 eksploatacji we wszystkich porach roku i doby w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej,
 jazdy po drogach twardych i gruntowych,
 przechowywania na wolnym powietrzu.

Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ oraz w innych dokumentach przetargowych użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ (załącznik nr 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511495,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511495,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511495,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMATSU POLAND Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222793535

7.3.4) Miejscowość: Kajetany

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511495,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

„Zakup sprzętu przeciwpowodziowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.