Og³oszenie z dnia 2025-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00430768/01 - Wynik z dnia 2025-09-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efec42b8-514b-4d84-b0c2-f299da0349ec
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00376535
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030702/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Remont lokali komunalnych: -ul. Nowy Rynek 5/6, Ko³o -ul. Nowy Rynek 13/3, Ko³o - ul. Zawadzkiego 18/15
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/227818/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1513 ze zm. ) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytañ do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie
niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin -Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chromelub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ
widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie "Osobisty"). Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1725). Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy) lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”. Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).
1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wykonanie wymiany elementów drewnianych i metalowych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie wentylacji pustki pod pod³ogami.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej ok³adziny sufitów z p³yt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ¶cianek dzia³owych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ¶cianek z p³yt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
7. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z wyk³adziny z tworzyw sztucznych i paneli pod³ogowych.
8. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniej±cych: wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przy³±cza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
11. Monta¿ 4 grzejników elektrycznych w tym: trzy p³ytowe na podczerwieñ i jeden ³azienkowy.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2: „Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).
1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wykonanie wymiany elementów drewnianych i metalowych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie wentylacji pustki pod pod³ogami.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej ok³adziny sufitów z p³yt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ¶cianek dzia³owych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ¶cianek z p³yt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
7. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z wyk³adziny z tworzyw sztucznych i paneli pod³ogowych.
8. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniej±cych: wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przy³±cza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
11. Monta¿ 4 grzejników elektrycznych w tym: trzy p³ytowe na podczerwieñ i jeden ³azienkowy.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3: „Remont lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).
1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki.
2. Naprawa tynków: tj. odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
4. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
5. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
6. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z p³ytek kamionkowych i paneli pod³ogowych.
7. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
8. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
9. Wymiana istniej±cej wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu.
10. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego do¶wiadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia.a) Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (rozumianych jako do¶wiadczenie zawodowe), uzyskanej w okresie ostatnich 5 lat, która obejmuje wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmuj±cego ³±czne wykonanie robót budowlanych w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w lokalach mieszkalnych, budynkach mieszkalnych, budynkach wielorodzinnych i podobnych np. domy pomocy, hotele, pensjonaty, bursy, internaty itp.:
- dla zadania nr 1 o warto¶ci minimum 50.000,00 z³ brutto;
- dla zadania nr 2 o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto;
- dla zadania nr 3 o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto;
W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na wszystkie 3 zadania mo¿e pos³u¿yæ siê jednym i tym samym do¶wiadczeniem, pod warunkiem, ¿e bêdzie ono potwierdzeniem posiadania do¶wiadczenia zawodowego o warto¶ci minimum 60.000,00 z³.
b) Wykonawca dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci:
- kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania nr 1, 2 i 3);
- kierownikiem robót wod.-kan.: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (dla zadania nr 1, 2 i 3);
- kierownikiem robót elektro-energetycznych- uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (dla zadania nr 1, 2 i 3).
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowanie robotami przez tê sam± osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.
Zamawiaj±cy dopuszcza w sytuacji sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowania robotami przez te same osoby posiadaj±ce stosowne uprawnienia dla wszystkich zadañ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawców obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego, uzyskanego w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmuj±cego ³±czne wykonanie robót budowlanych w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w lokalach mieszkalnych, budynkach mieszkalnych, budynkach wielorodzinnych i podobnych np. domy pomocy, hotele, pensjonaty, bursy, internaty itp.:
a) dla zadania nr 1 o warto¶ci minimum 50.000,00 z³ brutto;
b) dla zadania nr 2 o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto;
c) dla zadania nr 3 o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto.
W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie w zakresie remontu lokali komunalnych Wykonawca mo¿e pos³ugiwaæ siê jednym i tym samym do¶wiadczeniem, je¿eli jego warto¶æ wynosi minimum 60.000,00 z³..
Wykaz robót budowlanych sk³ada Wykonawca na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ dysponowanie osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnych do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.:
a) kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania nr 1, 2 i 3);
b) kierownikiem robót wod.-kan.: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (dla zadania nr 1, 2 i 3);
c) kierownikiem robót elektro-energetycznych- uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (dla zadania nr 1, 2 i 3).
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowanie robotami przez tê sam± osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.
Zamawiaj±cy dopuszcza w sytuacji sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowania robotami przez te same osoby posiadaj±ce stosowne uprawnienia dla wszystkich zadañ.
Wykonawca sk³ada wykaz osób na wzorze za³±cznika nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
5. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci:1) zadanie nr 1 – 900,00 z³;
2) zadanie nr 2 – 1.000,00 z³;
3) zadanie nr 3 – 500,00 z³;
2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska 1 Oddzia³ w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Zadanie nr 1: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole i/lub Zadanie nr 2: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole, i/lub Zadanie nr 3: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole – nr postêpowania: ZP.271.20.2025”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach nale¿y z³o¿yæ w oryginale wraz z ofert± w formie elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych sytuacji:1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w § 2 ust. 7 niniejszej umowy;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê;
4) zmiany dotycz±ce personelu kluczowego Wykonawcy;
5) zmiana postanowieñ umowy w kontek¶cie spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, których wykonanie sta³o siê konieczne, zasadne lub celowe;
6) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
7) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:
a) rezygnacji z podwykonawstwa dla czê¶ci zamówienia;
b) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia;
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia, która zosta³a zastrze¿ona do osobistego wykonania przez Wykonawcê;
d) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach których opiera³ siê Wykonawca wykazuj±c na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia;
8) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:
a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii;
b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa;
c) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w OPZ sposób;
d) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
e) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej;
9) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie; (
10) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego;
11) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-29 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa zamawiaj±cego pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”. Szczegó³owa instrukcja postêpowania przy sk³adaniu oferty zawarta jest w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-29
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
CenaSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na etapie podpisywania umowy Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed³o¿enia kopii polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê równ± warto¶ci brutto wybranej oferty odpowiednio dla ka¿dego zadania. W przypadku realizacji wiêcej ni¿ jednego zadania Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie równe minimum sumie warto¶ci brutto tych zadañ.INNE PRZETARGI Z KO£A
- Dostawy artyku³ów spo¿ywczych
- BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO PROJEKTOWANEGO BUDYNKU KPP W KOLE - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW S£U¯BOWYCH ORAZ SPRZÊTU POWIATOWEGO ZARZ¡DU DRÓG W KOLE NA ROK 2026
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA O¦RODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPE£NOSPRAWNO¦CIAMI REALIZUJ¡CEGO W ¦RODOWISKU US£UGI SPO£ECZNE
- Modernizacja kot³owni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Wiêckowskiego 20 we Wroc³awiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacj± WC, likwidacj± instalacji gazowej, wydzielenia ³azienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- Budowa budynków komunalnych w Warce
- "Remont lokali mieszkalnych w systemie "zaprojektuj-wybuduj" w budynku przy ul. Le¶nej 1 w Wa³brzychu (lokale nr 2, 3, 5 i 6)"
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





