eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oREMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.



Og³oszenie z dnia 2025-08-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT 3 LOKALI KOMUNALNYCH W KOLE : ZAD. 1: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 5/6 . ZAD. 2: REMONT LOKALU KOM. - UL. NOWY RYNEK 13/3. ZAD. 3: REMONT LOKALU KOM - UL. ZAWADZKIEGO 18/15.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efec42b8-514b-4d84-b0c2-f299da0349ec

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00376535

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030702/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Remont lokali komunalnych: -ul. Nowy Rynek 5/6, Ko³o -ul. Nowy Rynek 13/3, Ko³o - ul. Zawadzkiego 18/15

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/227818/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy zakupowej zamawiaj±cego: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1513 ze zm. ) za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacji za po¶rednictwem poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl. tylko na etapie zadawania pytañ do SWZ. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie
niniejszego postêpowania jest bezp³atne, a w szczególno¶ci bezp³atne jest za³o¿enie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynno¶ci Wykonawcy z zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem internetowym Regulamin -Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest okre¶lony w Instrukcji dla Wykonawcy dostêpnej pod adresem internetowym: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Baza wiedzy". Wykonawca w celu z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie – zaleca siê za³o¿enie i sprawdzenie poprawno¶ci dzia³ania konta z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich skutecznego z³o¿enia/wys³ania na Platformie. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chromelub MS Edge.
Do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ
widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie "Osobisty"). Podpis kwalifikowany nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± dostarczon± przez dostawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Podpis ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1725). Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e zadawaæ pytania do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania siê do Platformy) lub po przyst±pieniu do postêpowania poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê przez Wykonawcê na konto u¿ytkownika, w zak³adce „Korespondencja skierowana do Zamawiaj±cego”. Wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ z³o¿one w trybie art. 284 ustawy Pzp, nale¿y kierowaæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy lub poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@kolo.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).

1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wykonanie wymiany elementów drewnianych i metalowych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie wentylacji pustki pod pod³ogami.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej ok³adziny sufitów z p³yt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ¶cianek dzia³owych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ¶cianek z p³yt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
7. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z wyk³adziny z tworzyw sztucznych i paneli pod³ogowych.
8. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniej±cych: wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przy³±cza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
11. Monta¿ 4 grzejników elektrycznych w tym: trzy p³ytowe na podczerwieñ i jeden ³azienkowy.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2: „Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).

1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wykonanie wymiany elementów drewnianych i metalowych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie wentylacji pustki pod pod³ogami.
2. Naprawa tynków: tj. rozebranie podsufitki i wywiezienie gruzu, wykonanie nowej ok³adziny sufitów z p³yt gipsowo – kartonowych na ruszcie drewnianym, odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Rozebranie ¶cianek dzia³owych, wywiezienie gruzu z rozbiórki, wykonanie nowych ¶cianek z p³yt gipsowo - kartonowych.
4. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
5. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
6. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
7. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z wyk³adziny z tworzyw sztucznych i paneli pod³ogowych.
8. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
9. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
10. Wymiana istniej±cych: wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu oraz przy³±cza do mieszkania na trójfazowe 3x230V.
11. Monta¿ 4 grzejników elektrycznych w tym: trzy p³ytowe na podczerwieñ i jeden ³azienkowy.
12. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3: „Remont lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole, (opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilo¶ci robót do wykonania nale¿y rozpatrywaæ w nawi±zaniu do przedmiaru robót).

1. Wymiana i remont elementów drewnianych pod³óg: tj. rozebranie istniej±cych pod³óg, wywiezienie gruzu z rozbiórki.
2. Naprawa tynków: tj. odbicie tynków ¶cian w miejscach spêkañ i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych w ich miejsce.
3. Wykonanie robót malarskich: tj. przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówno¶ci, przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych ze skrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na sufitach i ¶cianach, wykonanie g³adzi gipsowych 1-warstwowych, gruntowanie i malowanie farb± emulsyjn±.
4. Wymiana stolarki okiennej: tj. demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej, monta¿ nowej stolarki okiennej trzy szybowej, demonta¿ istniej±cych i monta¿ nowych parapetów zewnêtrznych z blachy stalowej powlekanej, wykucie istniej±cych i monta¿ nowych parapetów wewnêtrznych z PVC.
5. Wymiana stolarki drzwiowej: tj. wykucie z muru istniej±cych o¶cie¿nic drzwiowych, monta¿ nowych: o¶cie¿nic, skrzyde³ drzwiowych p³ytowych fabrycznie wykoñczonych i drzwi zewnêtrznych wej¶ciowych ocieplonych.
6. Pod³ogi: tj. wykonanie nowych pod³óg z p³ytek kamionkowych i paneli pod³ogowych.
7. Wykonanie wyk³adziny ¶cian z p³ytek szkliwionych.
8. Wykonanie i wymiana wewnêtrznych instalacji sanitarnych: tj. miski ustêpowej, umywalki, brodzika, zlewozmywaka, urz±dzenia do podgrzewania wody, kuchni gazowej czteropalnikowej z piekarnikiem.
9. Wymiana istniej±cej wewnêtrznej instalacji elektrycznej w mieszkaniu.
10. Wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni i ³azience.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposób oceny ofert zawarte zosta³y w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy/robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±cy warunek dotycz±cy odpowiedniego do¶wiadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia.

a) Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (rozumianych jako do¶wiadczenie zawodowe), uzyskanej w okresie ostatnich 5 lat, która obejmuje wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmuj±cego ³±czne wykonanie robót budowlanych w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w lokalach mieszkalnych, budynkach mieszkalnych, budynkach wielorodzinnych i podobnych np. domy pomocy, hotele, pensjonaty, bursy, internaty itp.:

- dla zadania nr 1 o warto¶ci minimum 50.000,00 z³ brutto;
- dla zadania nr 2 o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto;
- dla zadania nr 3 o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto;

W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na wszystkie 3 zadania mo¿e pos³u¿yæ siê jednym i tym samym do¶wiadczeniem, pod warunkiem, ¿e bêdzie ono potwierdzeniem posiadania do¶wiadczenia zawodowego o warto¶ci minimum 60.000,00 z³.
b) Wykonawca dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci:

- kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania nr 1, 2 i 3);
- kierownikiem robót wod.-kan.: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (dla zadania nr 1, 2 i 3);
- kierownikiem robót elektro-energetycznych- uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (dla zadania nr 1, 2 i 3).

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowanie robotami przez tê sam± osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.

Zamawiaj±cy dopuszcza w sytuacji sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowania robotami przez te same osoby posiadaj±ce stosowne uprawnienia dla wszystkich zadañ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawców obejmuj±:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ posiadanie do¶wiadczenia zawodowego, uzyskanego w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmuj±cego ³±czne wykonanie robót budowlanych w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w lokalach mieszkalnych, budynkach mieszkalnych, budynkach wielorodzinnych i podobnych np. domy pomocy, hotele, pensjonaty, bursy, internaty itp.:

a) dla zadania nr 1 o warto¶ci minimum 50.000,00 z³ brutto;
b) dla zadania nr 2 o warto¶ci minimum 60.000,00 z³ brutto;
c) dla zadania nr 3 o warto¶ci minimum 30.000,00 z³ brutto.

W celu wykazania wymaganego do¶wiadczenia zawodowego Zamawiaj±cy dopuszcza sumowanie nie wiêcej ni¿ dwóch robót o ni¿szej warto¶ci wykonanych w powy¿szym zakresie.

W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie w zakresie remontu lokali komunalnych Wykonawca mo¿e pos³ugiwaæ siê jednym i tym samym do¶wiadczeniem, je¿eli jego warto¶æ wynosi minimum 60.000,00 z³..

Wykaz robót budowlanych sk³ada Wykonawca na wzorze za³±cznika nr 3 do SWZ.

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy zobowi±zani s± udokumentowaæ dysponowanie osobami, które posiadaj± uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach niezbêdnych do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj.:

a) kierownikiem budowy: - uprawnienia do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania nr 1, 2 i 3);
b) kierownikiem robót wod.-kan.: - uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (dla zadania nr 1, 2 i 3);
c) kierownikiem robót elektro-energetycznych- uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (dla zadania nr 1, 2 i 3).

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowanie robotami przez tê sam± osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.

Zamawiaj±cy dopuszcza w sytuacji sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie mo¿liwo¶æ kierowania budow± i kierowania robotami przez te same osoby posiadaj±ce stosowne uprawnienia dla wszystkich zadañ.

Wykonawca sk³ada wykaz osób na wzorze za³±cznika nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty pisemne zobowi±zanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Pe³nomocnictwa osób uprawnionych do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów, je¿eli jest wymagane,
3. Pe³nomocnictwo do sk³adania oferty wspólnej w zakresie okre¶lonym w art. 58 ust. 2 Ustawy, je¿eli jest wymagane.
4. Wykaz Podwykonawców i wskazanie czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom, je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców.
5. O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ na rzecz Zamawiaj±cego wadium w wysoko¶ci:

1) zadanie nr 1 – 900,00 z³;
2) zadanie nr 2 – 1.000,00 z³;
3) zadanie nr 3 – 500,00 z³;

2. Wadium mo¿e byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej z nastêpuj±cych form lub kilku z nich w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:

1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).

3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ na konto Urzêdu Miejskiego w Kole w Santander Bank Polska 1 Oddzia³ w Kole Nr konta: 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Zadanie nr 1: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 5/6 w Kole i/lub Zadanie nr 2: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Nowy Rynek 13/3 w Kole, i/lub Zadanie nr 3: Remont lokalu komunalnego przy ulicy Zawadzkiego 18/15 w Kole – nr postêpowania: ZP.271.20.2025”.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach nale¿y z³o¿yæ w oryginale wraz z ofert± w formie elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI. ust. 1 niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy w przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych sytuacji:

1) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) zmiana, w tym wyd³u¿enie, terminu wykonania zamówienia na zasadach okre¶lonych w § 2 ust. 7 niniejszej umowy;
3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeñ wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych tak± zmianê;
4) zmiany dotycz±ce personelu kluczowego Wykonawcy;
5) zmiana postanowieñ umowy w kontek¶cie spowodowanym udzieleniem / zleceniem w trybie stosowanych regulacji prawnych zamówieñ dodatkowych lub innych zamówieñ powi±zanych, których wykonanie sta³o siê konieczne, zasadne lub celowe;
6) zmiana postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcze¶niej przez Wykonawcê okoliczno¶ci zwi±zanych w szczególno¶ci ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie ca³o¶ci prowadzonej dzia³alno¶ci, czy innymi kwestiami maj±cymi wp³yw na organizacjê procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy;
7) zmiana sposobu realizacji zamówienia w zakresie:

a) rezygnacji z podwykonawstwa dla czê¶ci zamówienia;
b) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia;
c) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci realizacji z udzia³em Podwykonawców czê¶ci zamówienia, która zosta³a zastrze¿ona do osobistego wykonania przez Wykonawcê;
d) wyst±pienia uzasadnionego przypadku konieczno¶ci zmiany podmiotów, na zasobach których opiera³ siê Wykonawca wykazuj±c na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia;
8) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia zwi±zane z:

a) konieczno¶ci± zapewnienia bezpieczeñstwa lub zapobie¿enia awarii;
b) konieczno¶ci± spowodowan± zmian± obowi±zuj±cych przepisów prawa;
c) wyst±pieniem okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w OPZ sposób;
d) zaistnieniem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
e) zaistnieniem innej niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej;

9) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, je¿eli po stronie Wykonawcy wystêpuj± podmioty dzia³aj±ce wspólnie; (
10) zmiany postanowieñ umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego spo³eczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu spo³ecznego lub interesu Zamawiaj±cego;
11) inne zmiany postanowieñ umowy zwi±zane z zaistnieniem okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy, a które maj± wp³yw na realizacjê umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-29 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa zamawiaj±cego pod adresem: https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Oferta” w celu z³o¿enia oferty wybiera polecenie „Z³ó¿ ofertê/wniosek”. Szczegó³owa instrukcja postêpowania przy sk³adaniu oferty zawarta jest w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-29

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na etapie podpisywania umowy Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed³o¿enia kopii polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê równ± warto¶ci brutto wybranej oferty odpowiednio dla ka¿dego zadania. W przypadku realizacji wiêcej ni¿ jednego zadania Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie równe minimum sumie warto¶ci brutto tych zadañ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.