eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekRozbudowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Granicznej i budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Zacisznej w Gorzowie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Granicznej i budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Zacisznej w Gorzowie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umchelmek,m,401609,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Granicznej i budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Zacisznej w Gorzowie – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84fc5c07-5109-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005021/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa nowych punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Chełmek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403716/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Granicznej i budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Zacisznej w Gorzowie – etap I”.
Lokalizacja inwestycji: Gorzów, ul. Graniczna i ul. Zaciszna, działki nr 1158/111 i 1158/86 obręb 0002 Gorzów, jednostka ewidencyjna 121303_5 Chełmek – obszar wiejski.

Zakres inwestycji:
Zadanie obejmuje rozbudowę oświetlenia ulicznego ul. Granicznej i budowę sieci oświetlenia ulicznego ul. Zacisznej w Gorzowie w zakresie:
 budowa sieci kablowej NN o dł. 370m od istniejącego słupa na skrzyżowaniu ul. Granicznej i ul. Zaciszna do słupa S9,
 montaż słupów oświetlenia ulicznego wraz z oprawami szt. 9 (słupy od S1 do S9),
 montaż urządzeń ochrony przeciwporażeniowej i przepięciowej sieci.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa oraz szczegółowe specyfikacje techniczne.

W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:

1. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób po-stronnych.
2. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządza-nia oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania.
3. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
4. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytko-wych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U.
z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowla-nym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojekto-wanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można sto-sować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.
5. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane
w punkcie 5 Wykonawca winien okazać na żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do mate-riałów odbiorowych.
6. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.:
a) koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp.,
b) koszty opracowania dokumentacji powykonawczej, którą Wykonawca nieodpłatnie przekaże Zamawiającemu i za którą będzie ponosił pełną odpowiedzialność,
c) koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową,
d) koszty wynikające z wszystkich załączonych uzgodnień branżowych, opinii i warun-ków,
e) koszty ubezpieczenia budowy,
f) koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wy-stąpienia opadów atmosferycznych,
g) wszelkich robót przygotowawczych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególno-ści uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania),
h) koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych,
i) koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni,
j) inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 86.000,00 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że na chwilę obecną nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej złożonej przez wykonawcę Adriana Piłat do kwoty 179 349,73 zł brutto.
Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179349,73 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.