Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341226/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego w budynku szkolnym Zespołu Szkół w Tułowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532320141
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Tułowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774277036
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tltulowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tltulowice.pl/nowa/index.php
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7988898-1c1c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkoła publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego w budynku szkolnym Zespołu Szkół w Tułowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7988898-1c1c-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038649/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont instalacji elektrycznej wraz z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego w bud. szkolnym nr 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.26.04.2024.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 309901,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wymiana instalacji elektrycznej z instalacją oświetlenia ewakuacyjnego w budynku szkolnym Zespołu Szkół w Tułowicach” w zakresie określonym jako etap I w budynku Zespołu Szkół w Tułowicach.
Zakres robót obejmuje:
1) dystrybucję mocy w budynku,
2) wewnętrzne linie zasilające WLZ,
3) tablice rozdzielcze piętrowe,
4) instalację oświetlenia podstawowego,
5) instalacje oświetlenia awaryjnego,
6) instalację gniazd 230/400 V,
7) zasilanie odbiorników stałych,
8) przeciwpożarowy wyłącznik prądu.
Sposób wykonania robót, wymagania dotyczące zastosowanych materiałów, szczegółowo opisują:
1) Projekt budowlany – w zakresie oznaczonym w dokumentacji budowlanej jako ETAP I
Zakres oznaczony jaki ETAP II został już wykonany w 2020 r.
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie właściwości materiałów, sposobu i jakości wykonania robót oraz wymagania dotyczące odbioru prawidłowości wykonania robót zgodnych z założeniami projektowymi stanowiące załącznik do SIWZ.
3) Przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370941,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370941,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370941,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ELEKTRYCZNE ANDRZEJ KLEPACKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531335961
7.3.3) Ulica: ŚCIEGIENNEGO 4
7.3.4) Miejscowość: NYSA
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ELEKTRYCZNE ANDRZEJ KLEPACKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ELEKTRYCZNE ANDRZEJ KLEPACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370941,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i kulturalnej w m. Sieciechów - etap II.
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Budowa obiektu pomocy psychologiczno - pedagogicznej przy Szkole Podstawowej w Przejazdowie
- Modernizacja korytarza i pomieszczeń poradni POZ w budynku Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 157 - sprawa nr MCM"W"/ZP-1/2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.