Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365762/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00367053/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4fbf1de-2889-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO-OPAŁOWEGO W II POŁROCZU 2024 R.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/SZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142679,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis do części zamówienia nr 1Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w II półroczu 2024 roku.
Olej opałowy lekki (CPV 09135100-5) powinien spełniać nw. wymagania określone w normie PN-C-96024
- wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg;
- temperatura zapłonu - min. +56 C;
- zawartość siarki - max. 0,2 %;
- temperatura krzepnięcia - nie wyższa niż -20 C;
- gęstość w temperaturze +15 C - max. 860 kg/m3
Wielkość zamówienia
Lp. Rodzaj oleju opałowego Jm. Ilość
1. Olej opałowy lekki l 18000*
* przy temperaturze referencyjnej 15 ºC
Szczegółowe uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4a do SWZ wraz z załącznikami).
Sposób, ilość i miejsce dostawy
Miejsca, terminy i ilości dostaw oleju opałowego określa „Plan dostaw oleju opałowego lekkiego dla 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w II półroczu 2024 roku” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
Zawarte w „Planie dostaw” ilości i wielkości partii oraz miejsce dostaw i terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące potrzeby kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 72180,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Opis do części zamówienia nr 2Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy koksu przemysłowo-opałowego do celów grzewczych dla 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w II półroczu 2024 roku.
Koks przemysłowo-opałowy (CPV 09113000-4) powinien spełniać n/w wymagania określone w PN-C-04312:1996
- gatunek - I (pierwszy)
- sortyment - koks gruby o granulacji powyżej 40 mm (+ 40 mm)
- zawartość podziarna (z koksikiem) - do 10,0 %
- wartość opałowa Qir - od 26.800 kJ/kg
- zawartość popiołu Ad - do 11 %
- zawartość siarki Std - do 0,8 %
- zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 7,0 %
Wielkość zamówienia
lp. Rodzaj, sortyment
i gatunek koksu Jm.
Ilość
1. Koks przemysłowo-opałowy,
gruby o granulacji powyżej 40 mm, gatunek I tona 45
Szczegółowe uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę zawarte są w postanowieniach umowy (załącznik nr 4b do SWZ wraz z załącznikami).
Miejsce i termin dostawy
Miejsce dostawy: 21 WOG – Grupa Zabezpieczenia Braniewo, ul. Stefczyka.
Termin dostawy: miesiąc październik 2024 r.- 45,0 ton, w dwóch partiach po około 22,5 tony każda.
Zamawiający zastrzega, że ilości, wielkości partii oraz terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące potrzeby kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09113000-4 - Koks
4.5.5.) Wartość części: 70499,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90552,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92035,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90552,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTIC-TRADE STACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831855518
7.3.3) Ulica: ul. Gdyńska, nr 38
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza w zakresie transportu paliwa podwykonawcy: BT COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Tuchom, ul. Gdyńska 38, 80-209 Chwaszczyno.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BALTIC - TRADE STACJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BALTIC - TRADE STACJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90552,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85737,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86899,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85737,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSIL ZDZISŁAW DZECIUCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6451638469
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa, nr 2C
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85737,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg na urządzeniach, które posiada Zamawiający.
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
- Konserwacja i nadzór nad urządzeniami wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
- Dostawa ubrań specjalnych
- ZP/39/2025 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego na przyczepie wraz z wykonaniem niezbędnych przyłączy elektrycznych oraz zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby szkół podstawowych z terenu gminy Chełmiec
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA KALETY
- 1. "_" Dostawa opału w postaci oleju opałowego do Szkoły Filialnej w Toprzynach Szkoły Podstawowej w Kandytach" w ilości 5000,00 litrów
- Dostawa oleju opałowego
- Zakup oleju opałowego dla jednostek budżetowych Gminy Rzeczyca
- "Dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2026 roku."
więcej: Koks »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





