Og³oszenie z dnia 2025-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2026 roku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LEONCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270471
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Leoncin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-155
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@leoncin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://leoncin.bip.net.pl/?c=216
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2026 roku.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7eed818-ae30-46e3-8233-4f781bf4b309
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00579124
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00031657/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7eed818-ae30-46e3-8233-4f781bf4b3093.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5.4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cy
a Wykonawcami odbywa siê za pomoc± portalu eZamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej gmina@leoncin.pl.
5.5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie eZamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji.
5.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (Epuap)
5.7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza komunikacji wynosi 150 MB.
5.8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na eZamówienia.
5.9. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: Formularz komunikacji dostêpnego na eZamówienia. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawca pos³uguj± siê znakiem postêpowania.
5.10. Dokumenty elektroniczne sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.2. Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.2.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Leoncin, ul. Partyzantów 3, 05-155 Leoncin, tel: (22) 785-65-82/85, 785-66-00 , adres strony internetowej: www.leoncin1.nowoczesnyurzad.pl, adres e-mail: gmina@leoncin.pl, gmina@leoncin.pl; Godziny otwarcia: Poniedzia³ek - Pi±tek 08:00 - 16:00
1.2.2. W Urzêdzie Gminy Leoncin zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres poczty elektronicznej: iod@leoncin.pl lub pisemnie (na adres administratora).
1.2.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2026 roku” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
1.2.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
1.2.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
1.2.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.2.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.2.8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.2.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (³±cznie z kosztami transportu) oleju opa³owego o parametrach, nie gorszych od wymagañ podanych poni¿ej w ilo¶ci ok. 120 000 litrów. Dostawa oleju opa³owego do kot³owni budynku Urzêdu Gminy w Leoncinie, Szko³y Podstawowej w Leoncinie, Szko³y Podstawowej w G³usku z siedzib± w Nowych Grochalach i Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w miejscowo¶ci Górki 67. Wykaz podmiotów, do których bêd± realizowane dostawy oraz na które nale¿y wystawiaæ faktury stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ. Zbiorniki do oleju opa³owego znajduj±ce siê w placówkach objêtych przetargiem posiadaj± tzw. wanny odbiorcze. Zamawiaj±cy bêdzie przyjmowa³ do rozliczeñ pomiar w temperaturze rzeczywistej. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie wedle potrzeb Zamawiaj±cego.
4.2. Wymagania jako¶ciowe zamawianego oleju opa³owego:
• Warto¶æ opa³owa nie mniej ni¿ 42.60 MJ/kg
• Gêsto¶æ w temp. 15ºC nie wiêksza ni¿ 860 kg/m³
• Zawarto¶æ siarki (wagowo max) 0,20 %
• Temperatura zap³onu min. 560ºC
• Zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg
• Oraz inne okre¶lone w powy¿szej normie
Pozosta³e parametry zgodne z Polsk± Norm± – PN-C-96024
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjête w niniejszym postêpowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poni¿ej:
L.P. Kryterium Waga
1 Cena (C) 60 %
2 Termin dostawy (TD) 20 %
3 Termin p³atno¶ci faktury (od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu) (TPF) 20 %
15.2. 1) w ramach kryterium 1 - „Cena” najwy¿sz± liczbê punktów (60) otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
cena brutto najni¿szej wa¿nej oferty
Liczba punktów oferty (C) = ---------------------------------------------- x 60% x100
cena brutto oferty ocenianej
W kryterium „Cena” ocena bêdzie dokonana z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2) punktacja dla kryterium 2- „Termin dostawy (TD)” bêdzie nastêpuj±ca:
- do 24 godzin od zg³oszenia - 20 pkt.
- do 48 godzin od zg³oszenia - 5 pkt.
- powy¿ej 48 godzin - 0 pkt.
Uwaga! Maksymalny termin dostawy zamówienia wynosi 48 godz. od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego.
3) Punktacja dla kryterium 3 – „Termin p³atno¶ci faktury od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu (TPF)” bêdzie nastêpuj±ca:
- P³atno¶æ faktury 30 dni i wiêcej - 20 pkt.
- P³atno¶æ faktury 21 dni - 10 pkt.
- P³atno¶æ faktury 14 dni - 0 pkt.
Uwaga! Minimalny termin p³atno¶ci faktury wynosi 14 dni od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu.
15.3. Ze wszystkich ofert, które spe³niaj± warunki okre¶lone w SWZ wybrana zostanie oferta, która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powy¿sze kryteria uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród badanych ofert. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
15.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, który otrzyma najwiêksza ilo¶æ punktów obliczon± na podstawie wzoru:
Przyznana ilo¶æ punktów = C + TD + TPF
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury od daty jej dostarczenia Zamawiaj±cemu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
9.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:9.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y aktualn± koncesjê lub równowa¿ne uprawnienie, od którego uzale¿nione jest prawo prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi,
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2018 r. poz.755 z pó¼n. zm.);
9.2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie
9.2.3. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki dotycz±ce do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje i do up³ywu terminu sk³adania ofert nale¿ycie wykona³ minimum dwie dostawy w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o warto¶ci brutto nie ni¿szej ni¿ 150 tys. z³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w postêpowaniu:
11.3.1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
11.3.2. za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
11.3.3. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
11.3.4. O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 6 do SWZ.
11.3.5. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp – Za³±cznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 11.4. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
11.4.1. aktualn± koncesjê lub równowa¿ne uprawnienie, od którego uzale¿nione jest prawo prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
11.4.2. wykaz zrealizowanych dostaw wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, wraz z dowodami okre¶laj±cymi czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadanych zdolno¶ci technicznych i zawodowych;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany w umowie mog± byæ dokonywane w przypadku:1) zmiany dotycz±cej stawki podatku VAT, która zostanie wprowadzona w trakcie roku obowi±zywania umowy,
2) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiaj±cego, jak
i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie maj± charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego).
2. Zmiany postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci,
o których mowa powy¿ej, odbywaæ siê bêd± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie
nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¶li przy ich
uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczno¶ci,
których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI LEONCIN
- "Modernizacja sieci sanitarnej i wodoci±gowej na terenie Gminy Leoncin"
- "Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Leoncin i jej jednostek organizacyjnych w 2026 roku."
wiêcej: przetargi LEONCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju grzewczego do kot³owni znajduj±cych siê w obiektach bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Kocierzew Po³udniowy w 2026 i 2027 roku.
- Dostawa oleju napêdowego do celów grzewczych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej "Spokojna Przystañ" w Garbarach 2026 I
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego do budynków gminnych po³o¿onych na terenie gminy Puchaczów
- Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego lub równowa¿nego do kot³owni administrowanych przez Urz±d Gminy Jeleniewo na 2026 r.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





