Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadz.zaj.wczes.wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bieruńsko-Lędziński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-155
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycja@powiatbl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.powiatbl.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadz.zaj.wczes.wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea929ad3-47d0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000981/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Prowadz.zaj.wczes.wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. art. 305 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2023 poz. 1605)- Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej
ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie zostały złożone żadne oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający unieważnił postępowanie w dniu 22.08.2023 r. na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. , który stanowi:
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cf370bae-2d0d-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ 4/2023; RF.272.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107370 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. W celu realizacji ww. zadań Zamawiający zamierza wyłonić następujących specjalistów:
1) fizjoterapeuta/ rehabilitant –łącznie 600 godz.
2) pedagog – łącznie 170 godz.,
3) psycholog – łącznie 173 godz.,
4) logopeda - łącznie 250 godz.,
Liczba godzin do przepracowania uzależniona będzie od liczby zgłoszonych dzieci oraz rodzaju zdiagnozowanej niepełnosprawności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne Jarosław Pecold spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220899050
7.3.3) Ulica: ul. Laryska 40B
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE JAROSŁAW PECOLD SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.