eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef4b61a-c0f3-45e9-9b6b-b3fb1d822ca1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018606/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zabranie, transport i przekazanie uprawnionemu podmiotowi, który posiada zezwolenie na zbieranie lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zabranie, transport i przekazanie uprawnionemu podmiotowi, który posiada zezwolenie na zbieranie lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów następujących rodzajów o kodach:
- 17 03 02 - mieszanki bitumiczne, inne niż wymienione w 17 03 01,
- ex 17 05 04 - ziemia i kamienie,
- ex 17 01 07 - zmieszane odpady betonu, materiałów ceramicznych,
zmagazynowanych na nr ewid. 3666/1 i 24/4, obręb Sochaczew Centrum, położonych przy ul. Okrężnej w Sochaczewie, należących do Gminy Miasto Sochaczew.

Szacowana objętość odpadów wynosi ok. 5 570 m3 – ok. 9 000 Mg
Odpady są podzielone zgodnie z ewidencją odpadów na następujące rodzaje odpadów:
a). kod i rodzaj odpadu
- 17 03 02 - mieszanki bitumiczne, inne niż wymienione w 17 03 01, w ilości 1 500 Mg
b) kod i rodzaj odpadu
- ex 17 05 04 - ziemia i kamienie, w ilości 2 500 Mg
c) kod i rodzaj odpadu
- ex 17 01 07 - zmieszane odpady betonu, materiałów ceramicznych,
w ilości 5000 Mg
Realizacja zamówienia obejmuje zabranie, transport i przekazanie uprawnionemu podmiotowi, który posiada zezwolenie na zbieranie lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów objętych zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5616000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4988960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwest-Bud.DA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371875174

7.3.4) Miejscowość: Żdżarów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

CDSR Sp. z o.o. - Zabranie, transport, przekazanie w zakresie kodu odpadu 1700302
Avio-Star Grażyna Domańska - Zabranie, transport, przekazanie w zakresie kodu odpadu 170504, 170107


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.