eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.4.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.4.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343102

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00330937

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500.000 PLN;
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) Posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), obejmujący odpady o kodach:
 17 03 02 – mieszanki bitumiczne inne niż zawierające smołę,
 ex 17 05 04 – ziemia i kamienie inne niż zawierające substancje niebezpieczne,
 ex 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż te zawierające substancje niebezpieczne;
2) Posiada wpis do rejestru BDO w zakresie przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy o odpadach, obejmujący odpady wskazane w pkt 1;
3) Posiada zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach, obejmujące przetwarzanie odpadów wskazanych w pkt 1, tj. kodów 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07;
4) Posiada wpis do rejestru BDO w zakresie zbierania odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy o odpadach, obejmujący odpady określone w pkt 1;
5) Posiada zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 42 ustawy o odpadach, obejmujące zbieranie odpadów o kodach 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07.

Po zmianie:
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500.000 PLN;
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) Posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), obejmujący odpady o kodach:
 17 03 02 – mieszanki bitumiczne inne niż zawierające smołę,
 17 05 04 – ziemia i kamienie inne niż zawierające substancje niebezpieczne,
 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż te zawierające substancje niebezpieczne;
i
2) Posiada wpis do rejestru BDO w zakresie przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy o odpadach, obejmujący odpady wskazane w pkt 1;
3) Posiada zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach, obejmujące przetwarzanie odpadów wskazanych w pkt 1, tj. kodów 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07;
lub
4) Posiada wpis do rejestru BDO w zakresie zbierania odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy o odpadach, obejmujący odpady określone w pkt 1;
5) Posiada zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 42 ustawy o odpadach, obejmujące zbieranie odpadów o kodach 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) Aktualnego dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów, obejmującego odpady o kodach: 17 03 02, 17 05 04 oraz 17 01 07;
2) Aktualnego dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru BDO w zakresie przetwarzania odpadów, obejmującego powyższe kody odpadów;
3) Aktualnej decyzji – zezwolenia na przetwarzanie odpadów, wydanej przez właściwy organ administracji publicznej, obejmującej przetwarzanie odpadów o kodach: 17 03 02, 17 05 04, 17 01 07;
4) Aktualnego dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru BDO w zakresie zbierania odpadów, obejmującego wskazane odpady;
5) Aktualnej decyzji – zezwolenia na zbieranie odpadów, wydanej przez właściwy organ, obejmującej zbieranie odpadów o kodach: 17 03 02, 17 05 04 oraz 17 01 07.

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) aktualnego odpisu z rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), potwierdzający wpis w zakresie transportu odpadów o kodach: 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.);

oraz

• w zależności od prowadzonej działalności – jeden z poniższych zestawów dokumentów:

a) aktualny odpis z rejestru BDO potwierdzający wpis w zakresie przetwarzania odpadów, obejmujący odpady wskazane w pkt 1), oraz kopię ważnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów wydanego przez właściwy organ, zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.), obejmującego przetwarzanie odpadów o kodach 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07,

lub

b) aktualny odpis z rejestru BDO potwierdzający wpis w zakresie zbierania odpadów, obejmujący odpady wskazane w pkt 1), oraz kopię ważnego zezwolenia na zbieranie odpadów wydanego przez właściwy organ, zgodnie z art. 42 ustawy o odpadach, obejmującego zbieranie odpadów o kodach 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-07-25 11:00

Po zmianie:
2025-08-01 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-07-25 11:30

Po zmianie:
2025-08-01 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-08-22

Po zmianie:
2025-08-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.