eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZABRANIE, TRANSPORT I PRZEKAZANIE UPRAWNIONEMU PODMIOTOWI, KTÓRY POSIADA ZEZWOLENIE NA ZBIERANIE LUB ZEZWOLENIE NA PRZETWARZANIE ODPADÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef4b61a-c0f3-45e9-9b6b-b3fb1d822ca1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018606/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zabranie, transport i przekazanie uprawnionemu podmiotowi, który posiada zezwolenie na zbieranie lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość
przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:
1.1. Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@sochaczew.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl
w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 08:00 –
16:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail
Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy
za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy zakupowej, na stronach internetowych :
https://sochaczew.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury
założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem
Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania
Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym
należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem
weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez
komunikat systemowy "Pytanie wysłane".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zabranie, transport i przekazanie uprawnionemu podmiotowi, który posiada zezwolenie na zbieranie lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów następujących rodzajów o kodach:
- 17 03 02 - mieszanki bitumiczne, inne niż wymienione w 17 03 01,
- ex 17 05 04 - ziemia i kamienie,
- ex 17 01 07 - zmieszane odpady betonu, materiałów ceramicznych,
zmagazynowanych na nr ewid. 3666/1 i 24/4, obręb Sochaczew Centrum, położonych przy ul. Okrężnej w Sochaczewie, należących do Gminy Miasto Sochaczew.

Szacowana objętość odpadów wynosi ok. 5 570 m3 – ok. 9 000 Mg
Odpady są podzielone zgodnie z ewidencją odpadów na następujące rodzaje odpadów:
a). kod i rodzaj odpadu
- 17 03 02 - mieszanki bitumiczne, inne niż wymienione w 17 03 01, w ilości 1 500 Mg
b) kod i rodzaj odpadu
- ex 17 05 04 - ziemia i kamienie, w ilości 2 500 Mg
c) kod i rodzaj odpadu
- ex 17 01 07 - zmieszane odpady betonu, materiałów ceramicznych,
w ilości 5000 Mg
Realizacja zamówienia obejmuje zabranie, transport i przekazanie uprawnionemu podmiotowi, który posiada zezwolenie na zbieranie lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów objętych zamówieniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniami:
A. Cena brutto za jednostkowy koszt zabrania, transportu i przetworzenia odpadu o kodzie 17 03 02 – mieszanki bitumiczne, inne niż wymienione w 17 03 01
- waga: 40%

B. Cena brutto za jednostkowy koszt zabrania, transportu i przetworzenia odpadu o kodzie ex 17 05 04 – ziemia i kamienie
- waga: 20%

C. Cena brutto za jednostkowy koszt zabrania, transportu i przetworzenia odpadu o kodzie ex 17 01 07 – zmieszane odpady betonu, materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
- waga: 40%

1.2. Ocena punktowa kryterium cena dokonana zostanie zgodnie z formułą:

Ocena ofert w kryterium „cena” będzie przeprowadzana osobno dla każdego z wymienionych kodów odpadów, zgodnie z poniższą zasadą:
Obliczenie punktów w poszczególnych kryteriach

Dla każdego kryterium cena (A, B, C) liczba punktów zostanie obliczona według wzoru:

Pc = (Cn / Co) × 100 × waga kryterium

gdzie:

Pc – liczba punktów przyznana ofercie w danym kryterium,

Cn – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert w danym kryterium,

Co – cena badanej oferty w danym kryterium,

waga kryterium – odpowiednio:
  - A – 40%,
  - B – 20%,
  - C – 40%.

Oferta z najniższą ceną w danym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów.

Liczba punktów przyznana w ramach każdego kryterium zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Obliczenie łącznej liczby punktów

Łączna liczba punktów przyznanych danej ofercie będzie sumą punktów uzyskanych we wszystkich trzech kryteriach cenowych:

P = A + B + C

gdzie:

P – łączna liczba punktów danej oferty,

A – liczba punktów uzyskana w kryterium cena dla odpadu 17 03 02,

B – liczba punktów uzyskana w kryterium cena dla odpadu ex 17 05 04,

C – liczba punktów uzyskana w kryterium cena dla odpadu ex 17 01 07.

Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów P, zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500.000 PLN;
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) Posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), obejmujący odpady o kodach:
 17 03 02 – mieszanki bitumiczne inne niż zawierające smołę,
 ex 17 05 04 – ziemia i kamienie inne niż zawierające substancje niebezpieczne,
 ex 17 01 07 – zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż te zawierające substancje niebezpieczne;
2) Posiada wpis do rejestru BDO w zakresie przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy o odpadach, obejmujący odpady wskazane w pkt 1;
3) Posiada zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach, obejmujące przetwarzanie odpadów wskazanych w pkt 1, tj. kodów 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07;
4) Posiada wpis do rejestru BDO w zakresie zbierania odpadów, o którym mowa w art. 50 ustawy o odpadach, obejmujący odpady określone w pkt 1;
5) Posiada zezwolenie na zbieranie odpadów, wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 42 ustawy o odpadach, obejmujące zbieranie odpadów o kodach 17 03 02, ex 17 05 04 oraz ex 17 01 07.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) Aktualnego dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów, obejmującego odpady o kodach: 17 03 02, 17 05 04 oraz 17 01 07;
2) Aktualnego dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru BDO w zakresie przetwarzania odpadów, obejmującego powyższe kody odpadów;
3) Aktualnej decyzji – zezwolenia na przetwarzanie odpadów, wydanej przez właściwy organ administracji publicznej, obejmującej przetwarzanie odpadów o kodach: 17 03 02, 17 05 04, 17 01 07;
4) Aktualnego dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru BDO w zakresie zbierania odpadów, obejmującego wskazane odpady;
5) Aktualnej decyzji – zezwolenia na zbieranie odpadów, wydanej przez właściwy organ, obejmującej zbieranie odpadów o kodach: 17 03 02, 17 05 04 oraz 17 01 07.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sochaczew.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.