Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327151/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00330151/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie
w Opolu ul. Armii Krajowej 36
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 36
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-071
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4005965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rag@mopr.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodziniew Opolu ul. Armii Krajowej 36
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7643a31e-9a5d-4fa9-9b2d-fdbb490db6b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008408/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń biurowych w lokalu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu ul. Armii Krajowej 36
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RAG.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232819,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin PCV typu tarkett na podłogach i malowaniu ścian w pokojach biurowych, korytarzach i klatce schodowej oraz remoncie balkonu i schodów zewnętrznych w lokalu Zamawiajacego w Opolu przy ul. Armii Krajowej 36.
2.Zakres robót obejmuje:
1) Wynoszenie mebli z pomieszczeń;
2) Zabezpieczenie podłóg, drzwi, okien i lamp folią;
3) Zerwanie istniejącej wykładziny typu tarkett w pokojach biurowych I i II piętra oraz w lokalu B – drugie wejście;
4) Wyrównanie podłoża betonowego;
5) Montaż wykładziny z tworzyw sztucznych heterogenicznych ( z warstwą poliuretanu) typu TARKETT
z wywinięciem na sciany – ok.15 cm.:
- przystosowanej do pomieszczeń biurowych o dużym natężeniu ruchu,
- grubość warstwy użytkowej – min. 0,70 mm.
- odporność na poślizg – min. R10,
- odporne na oddziaływanie kółek krzeseł;
6) Przygotowanie ścian i sufitów w pokojach biurowych, korytarzach i klatce schodowej do malowania:
zmycie starej farby, szpachlowanie nierówności, zabezpieczenie pęknięć siatką elewacyjną podtynkową, gruntowanie podłoża;
7) Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów;
8) Wnoszenie mebli do pomieszczeń;
9) Remont balkonu poprzez wymianę płytek ceramicznych i wykonanie izolacji oraz remont balustrady;
10) Remont schodów zewnętrznych – wymiana płytek, naprawa ubytków tynku;
11) Wywiezienie starych wykładzin i pozostałości po pracach remontowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45431000-7 - Kładzenie płytek
98392000-7 - Usługi relokacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATB-BUD 2 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365736652
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej36
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-071
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.NI.72.25 "Zakup i wdrożenie systemu ochrony poczty email oraz oprogramowania klasy Sandbox w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- [D/7/TP/2025] Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego.
- Usługa wykonania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i konsultacji lekarskich na rok 2026.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Zduńskiej Dąbrowie
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Rozbiórki obiektów budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





