eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkUnowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia
w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadecki w Ełku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 24

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 621 69 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@zs1.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73a3e4b7-91c0-493d-93dd-3a5eeaf6c4e0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia
w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a3e4b7-91c0-493d-93dd-3a5eeaf6c4e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku cz. I. współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur na lata 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS1.26.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 255622 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255621,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Doposażenie pracowni badań bioanalityczych – sprzęt do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku cz. I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33152000-0 - Inkubatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38432200-4 - Chromatografy

33191110-9 - Autoklawy

38432210-7 - Chromatografy gazowe

38550000-5 - Liczniki

4.5.5.) Wartość części: 83700 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Doposażenie pracowni badań analitycznych i pracowni techniki laboratoryjnej – Mettler Toledo FiveEasy PLUS FP30, Mettler Toledo FiveEasy PLUS FP20 , Wirówki do laboratorium do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku cz. I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434510-4 - Cytometry

42931100-2 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 51000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Doposażenie pracowni badań analitycznych – Stół laboratoryjny wyspowy do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku cz. I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 25835 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Doposażenie pracowni badań analitycznych – Sprzęt Spektrofotometr UV + oprzyrządowanie do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku cz. I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry

4.5.5.) Wartość części: 52869 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Doposażenie pracowni badań analitycznych i pracowni techniki laboratoryjnej – sprzęt do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku cz. I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42993000-3 - Maszyny przemysłu chemicznego

4.5.5.) Wartość części: 19218 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Doposażenie pracowni techniki laboratoryjnej – Gęstościomierz do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku cz. I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38418000-8 - Kalorymetry

4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102951 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102951 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102951 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labindex S.C. Marcin Grzelka, Michalis Stambuldzys

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132712844

7.3.3) Ulica: ul. Nutki 3-5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-785

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102951 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62736,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFACHEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Oddział Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822556313

7.3.3) Ulica: ul. Unii Lubelskiej 3

7.3.4) Miejscowość: Poznan

7.3.5) Kod pocztowy: 61-249

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31777,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31777,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWO Tadeusz Flieger

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790010509

7.3.3) Ulica: ul. Grochowska 12

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-277

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31777,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65028,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65028,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65028,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mettler-Toledo Sp.z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211010340

7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa,

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65028,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23638,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23638,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23638,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANLAB Danuta Katryńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455

7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 6D

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23638,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105780 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anton Paar Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792409575

7.3.3) Ulica: ul. Osmańska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.