eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagiewnikiUsługa przewozowa - dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkola w Gminie Łagiewniki w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przewozowa - dowóz i odwóz uczniów:
szkół podstawowych i przedszkola w Gminie Łagiewniki
w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łagiewniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jedności Narodowej 21

1.5.2.) Miejscowość: Łagiewniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-210

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746633400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lagiewniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lagiewniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przewozowa - dowóz i odwóz uczniów:
szkół podstawowych i przedszkola w Gminie Łagiewniki
w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeac19db-d210-4ef8-af94-fb1d90ac1143

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051063/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa przewozowa- dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkola w Gminie Łagiewniki w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 488773,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Usługa przewozowa - dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkola w Gminie Łagiewniki w roku szkolnym 2025/2026”
a) Dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej na zajęcia do szkół podstawowych i przedszkola
z miejscowości na terenie gminy Łagiewniki do siedziby placówek oświatowych:
• Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łagiewnikach ul. Jedności Narodowej 38 - ok 202 uczniów,
• Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka, ul. Ślężna 1, w Olesznej - ok 67 uczniów,
• Przedszkole Publiczne „Na Akacjowym Wzgórzu” ul. Łowiecka 22, w Łagiewnikach – ok 30 uczniów.
b) Odwóz uczniów w dniach nauki szkolnej po zajęciach szkolnych z siedziby placówek oświatowych do miejscowości na terenie Gminy Łagiewniki.
c) Realizacja przewozów okazjonalnych w dniach innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne, przewozy uczniów na imprezy środowiskowe organizowane przez zamawiającego itp.), których konieczność realizacji wynika z organizacji pracy placówek oświatowych oraz organizacji roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z zamawiającym.
d) przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna przewożonym dzieciom.
e) opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
f) osoba pełniąca funkcję opiekuna winna spełniać jedno z niżej podanych kryteriów:
◦ doświadczenie na stanowisku opiekuna minimum 3 lata;
◦zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKADIUSZ ZIEMIANIN BIURO USŁUG TURYSTYCZNO-TRANSPORTOWYCH "ARCUS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8820016926

7.3.3) Ulica: ul. Świdnicka 30A

7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500425,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.