Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00296481/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
- 2023/BZP 00315080/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b101ec69-1702-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296481/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uznawalność zagranicznych dokumentów o wykształceniu do celów dalszego kształcenia w PolscePROPONOWANE ZAGADNIENIA
1. Obowiązujące akty prawne dotyczące uznawania zagranicznych dokumentów o wykształceniu.
2. Umowy międzynarodowe:
1) aktualnie obowiązujące,
2) wypowiedziane,
3) zakres obowiązywania,
4) wyjątki.
3. Świadectwa ukończenia szkoły średniej:
1) uznanie z mocy prawa,
2) uznanie w drodze decyzji administracyjnej.
4. Dyplomy ukończenia studiów:
1) uznanie z mocy prawa,
2) nostryfikacja.
5. Ocena dokumentów o wykształceniu:
1) dokumenty potwierdzające wykształcenie,
2) akredytacja a uznanie dyplomu,
3) dokumenty niemające odpowiedników w Polsce – brak możliwości uznania,
4) legalizacja/apostille,
5) tłumaczenia dokumentów w procedurze uznania wykształcenia,
6) weryfikacja dokumentów – zasady i dobre praktyki,
7) źródła informacji – przydatne linki.
8) Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych
Okres szkolenia: szkolenie 1 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Regulamin studiów wyższych – wymogi formalne i aspekty praktycznePROPONOWANE NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA
• wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
• wybrane przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów,
• wybrane przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
• wybrane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych.
Okres szkolenia: szkolenie 1 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni w świetle najnowszych zmianSzkolenie powinno uwzględniać w szczególności:
wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy o doręczeniach elektronicznych
wybrane przepisy ustawy o świadczeniach rodzinnych
Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni w świetle najnowszych zmian
1. Wstęp
2. Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych i wynikające z niej zmiany ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
3. Postępowania prowadzone przez organy uczelni w świetle ustawy 2.0. – decyzje administracyjne i inne rozstrzygnięcia
4. Wybrane instytucje postępowania administracyjnego z uwzględnieniem możliwości prowadzenia spraw elektronicznie:
a) wszczęcie postępowania
b) podania, wnioski, wezwania
c) terminy i doręczenia
d) postępowanie wyjaśniające
5. Decyzje i rozstrzygnięcia wydawane w indywidualnych sprawach studentów:
a) rekrutacja na studia
b) skreślenie z listy studentów
c) przeniesienie z innej uczelni
d) wznowienie studiów
e) zwolnienie z opłat za studia
f) sprawy stypendialne
g) stwierdzenie nieważności dyplomu
h) wznowienie postępowania w sprawie nadania tytułu zawodowego
i) rozstrzygnięcia związane z przebiegiem studiów
6. Postępowanie odwoławcze przed organami uczelni
7. Sądowa kontrola decyzji w sprawach studenckich
8. Rozwiązywanie zadań praktycznych – praca na podstawie przypadków zaistniałych w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z uwzględnieniem regulacji wewnątrzuczelnianych.
Tryb szkolenia: szkolenie wewnętrzne, stacjonarne, zamknięte – na terenie Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Okres szkolenia: szkolenie 2 - dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 10 osób (jedna grupa)
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu trenera.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu. W ramach szkolenia prowadzone będą także konsultacje indywidualne
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenia pomocy materialnej dla studentów oraz zasady wyliczania dochodu i stosowanie KPA przy przyznawaniu pomocy materialnej1. Przepisy regulujące zagadnienia związane z udzielaniem pomocy materialnej.
2. Fundusz Stypendialny - zasady gromadzenia i wydatkowania środków.
3. Procedura przyznawania świadczeń z elementami postępowania administracyjnego.
4. Rodzaje świadczeń pomocy materialnej.
5. Świadczenia dla cudzoziemców.
6. Zasady ustalania dochodu rodziny studenta.
7. Dokumentowanie sytuacji materialnej (dochodowej) i rodzinnej studenta.
8. Zmiana sytuacji dochodowej – dochód utracony i dochód uzyskany.
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych
Okres szkolenia: szkolenie 2 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1250,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Administracyjna obsługa studentów – od kandydata do absolwenta w świetle najnowszych zmian, z uwzględnieniem regulacji dotyczących cudzoziemcówSzkolenie powinno uwzględniać w szczególności:
wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
wybrane przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów
wybrane przepisy ustawy o dokumentach publicznych i rozporządzeń wykonawczych
rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie wzoru zaświadczenia wydawanego cudzoziemców o przyjęciu lub o kontynuacji studiów
PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA
1. Wiadomości wstępne
• podstawowe akty prawne
• sygnalizacja najnowszych zmian regulacji prawnych
• dokumentacja przebiegu studiów – zasady ogólne
• kilka słów o prowadzeniu dokumentacji przebiegu studiów w postaci elektronicznej
• dokumentacja przebiegu studiów a ochrona danych osobowych
2. Teczka akt osobowych studenta – co powinna zawierać, jak należy ją prowadzić:
• dokumenty związane z przyjęciem na studia ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów wymaganych od cudzoziemców
• dokumenty związane z rozpoczęciem studiów, w tym kilka słów o elektronicznej legitymacji studenckiej i m-legitymacji
• dokumenty dotyczące przebiegu studiów, w szczególności karty okresowych osiągnięć, decyzje dotyczące przebiegu studiów
• dokumenty związane z ukończeniem studiów, w szczególności praca dyplomowa, recenzja pracy dyplomowej, protokół egzaminu dyplomowego, dyplom ukończenia studiów i suplement do dyplomu
3. Uczelniane wzory dyplomów ukończenia studiów wyższych
• niezbędne elementy dyplomu ukończenia studiów wyższych, w tym także w zakresie dyplomów wspólnych
• opracowanie wzoru dyplomu ukończenia studiów wyższych, w szczególności z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie o dokumentach publicznych oraz zabezpieczeń wskazanych w rozporządzeniu MSWiA
• obowiązki uczelni związane z dyplomem w świetle ustawy o dokumentach publicznych
4. Suplementy do dyplomu
• założenia suplementu do dyplomu
• struktura suplementu do dyplomu i jego treść
• wskazówki dla uczelni w zakresie wypełniania suplementów według starych i nowych przepisów
5. Zasady sporządzania i wydawania dyplomów i suplementów do dyplomów, ich odpisów i duplikatów
• wymogi formalne w zakresie:
- zasad sporządzania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementów
- zasad wydawania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementów
• zasady sporządzania i wydawania odpisów w językach obcych
• zasady sporządzania i wydawania duplikatów
• wymiana dokumentów o wykształceniu w razie zmiany danych osobowych
6. Opłaty za wydanie dokumentów dotyczących przebiegu studiów
7. Pozostała dokumentacja:
• album studenta
• rejestr wydanych legitymacji
• księga dyplomów
8. Czynności administracyjne związane z dokumentacją przebiegu studiów:
• przeniesienie do/z innej uczelni
• sprostowania
• wydawanie duplikatów
• wydawanie odpisów, wyciągów
• zmiana danych osobowych (w trakcie i po ukończeniu studiów) a dokumenty przebiegu studiów
• uwierzytelnianie dokumentów, w tym także przez NAWA
• sporządzanie i przekazywanie wzorów pieczęci urzędowych i podpisów osób upoważnionych do podpisywania dokumentów o wykształceniu, w szczególności dla potrzeb NAWA
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, zamknięte w wynajętej przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego sali w miejscowości Gdańsk.
Okres szkolenia: szkolenie 2 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 10 osób w jednej grupie
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegów trenera.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu oraz prowadzenie konsultacji indywidualnych.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs języka angielskiego, poziom A1 dla dwóch osóbZakres przedmiotu obejmuje wykonanie profesjonalnej usługi szkoleniowej polegającej
na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z języka angielskiego, poziom A1 od podstaw, w grupie do 5 osób,
Liczba osób do przeszkolenia – 2 osoby,
Szkolenie ma trwać 2 semestry: 10 miesięcy od września 2022 do czerwca 2023. – 40 zajęć po 120 minut.
Zajęcia mają się odbywać w godzinach rannych w siedzibie Zamawiającego – raz lub dwa razy w tygodniu po dwie godziny, szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed pierwszymi zajęciami.
Uczestnik powinien otrzymać materiały szkoleniowe w formie drukowanej, które pomogą mu uporządkować i utrwalić dostarczaną wiedzę. Zakres tematyczny materiałów szkoleniowych musi być zgodny z zakresem realizowanego szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia materiałów szkoleniowych na stronie internetowej do samodzielnego pobrania przez uczestnika szkolenia bądź przesłanie materiałów na adres e-mail uczestnika szkolenia.
Po szkoleniu uczestnik musi otrzymać Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający jego odbycie wraz z określeniem zakresu i czasu trwania zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu kompetencji ex ante i ex post u uczestnika kursu i przekazać Zamawiającemu wyniki przeprowadzonych testów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podst. Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na podst. Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Szumliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385218640
7.3.3) Ulica: Aleja Jurajska 30/2
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Cena oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Szumlińsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 385218640
7.3.3) Ulica: Aleja Jurajska 30/2
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-083
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Cena oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 3 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch spotkań.
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.