eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ DLA AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b101ec69-1702-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Zintegrowany Program ASP w Łodzi” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem Platformazakupowa.pl zwanej dalej Platformą. Instrukcja korzystania z systemu dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
b. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej a komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy
d) Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
e) W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
f) Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
g) Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
h) Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu.
i) Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść wykonawca aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.
j) Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim.
k) Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
l) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, tel.: 42/2547400, ;
 Kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych : iodo@asp.lodz.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o rachunkowości,
a następnie archiwizowane zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt ASP w Łodzi;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.261.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uznawalność zagranicznych dokumentów o wykształceniu do celów dalszego kształcenia w Polsce

PROPONOWANE ZAGADNIENIA
1. Obowiązujące akty prawne dotyczące uznawania zagranicznych dokumentów o wykształceniu.
2. Umowy międzynarodowe:
1) aktualnie obowiązujące,
2) wypowiedziane,
3) zakres obowiązywania,
4) wyjątki.
3. Świadectwa ukończenia szkoły średniej:
1) uznanie z mocy prawa,
2) uznanie w drodze decyzji administracyjnej.
4. Dyplomy ukończenia studiów:
1) uznanie z mocy prawa,
2) nostryfikacja.
5. Ocena dokumentów o wykształceniu:
1) dokumenty potwierdzające wykształcenie,
2) akredytacja a uznanie dyplomu,
3) dokumenty niemające odpowiedników w Polsce – brak możliwości uznania,
4) legalizacja/apostille,
5) tłumaczenia dokumentów w procedurze uznania wykształcenia,
6) weryfikacja dokumentów – zasady i dobre praktyki,
7) źródła informacji – przydatne linki.
8) Podsumowanie szkolenia i konsultacje.

Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych
Okres szkolenia: szkolenie 1 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Regulamin studiów wyższych – wymogi formalne i aspekty praktyczne
PROPONOWANE NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA
• wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
• wybrane przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów,
• wybrane przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
• wybrane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „Zasad techniki prawodawczej”
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych.

Okres szkolenia: szkolenie 1 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 1 osoba
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni w świetle najnowszych zmian

Szkolenie powinno uwzględniać w szczególności:
 wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
 wybrane przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy o doręczeniach elektronicznych
 wybrane przepisy ustawy o świadczeniach rodzinnych
Stosowanie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni w świetle najnowszych zmian
1. Wstęp
2. Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych i wynikające z niej zmiany ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
3. Postępowania prowadzone przez organy uczelni w świetle ustawy 2.0. – decyzje administracyjne i inne rozstrzygnięcia
4. Wybrane instytucje postępowania administracyjnego z uwzględnieniem możliwości prowadzenia spraw elektronicznie:
a) wszczęcie postępowania
b) podania, wnioski, wezwania
c) terminy i doręczenia
d) postępowanie wyjaśniające
5. Decyzje i rozstrzygnięcia wydawane w indywidualnych sprawach studentów:
a) rekrutacja na studia
b) skreślenie z listy studentów
c) przeniesienie z innej uczelni
d) wznowienie studiów
e) zwolnienie z opłat za studia
f) sprawy stypendialne
g) stwierdzenie nieważności dyplomu
h) wznowienie postępowania w sprawie nadania tytułu zawodowego
i) rozstrzygnięcia związane z przebiegiem studiów
6. Postępowanie odwoławcze przed organami uczelni
7. Sądowa kontrola decyzji w sprawach studenckich
8. Rozwiązywanie zadań praktycznych – praca na podstawie przypadków zaistniałych w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi z uwzględnieniem regulacji wewnątrzuczelnianych.
Tryb szkolenia: szkolenie wewnętrzne, stacjonarne, zamknięte – na terenie Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Okres szkolenia: szkolenie 2 - dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 10 osób (jedna grupa)
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegu trenera.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu. W ramach szkolenia prowadzone będą także konsultacje indywidualne
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia pomocy materialnej dla studentów oraz zasady wyliczania dochodu i stosowanie KPA przy przyznawaniu pomocy materialnej
1. Przepisy regulujące zagadnienia związane z udzielaniem pomocy materialnej.
2. Fundusz Stypendialny - zasady gromadzenia i wydatkowania środków.
3. Procedura przyznawania świadczeń z elementami postępowania administracyjnego.
4. Rodzaje świadczeń pomocy materialnej.
5. Świadczenia dla cudzoziemców.
6. Zasady ustalania dochodu rodziny studenta.
7. Dokumentowanie sytuacji materialnej (dochodowej) i rodzinnej studenta.
8. Zmiana sytuacji dochodowej – dochód utracony i dochód uzyskany.
Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, otwarte przy uczestnictwie szkolących się z innych uczelni wyższych
Okres szkolenia: szkolenie 2 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 2 osoby
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.

Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.
W cenie szkolenia wykonawca zapewnia przerwy kawowe oraz lunch.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Administracyjna obsługa studentów – od kandydata do absolwenta w świetle najnowszych zmian, z uwzględnieniem regulacji dotyczących cudzoziemców
Szkolenie powinno uwzględniać w szczególności:
 wybrane przepisy ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
 wybrane przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów
 wybrane przepisy ustawy o dokumentach publicznych i rozporządzeń wykonawczych
 rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie wzoru zaświadczenia wydawanego cudzoziemców o przyjęciu lub o kontynuacji studiów

PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA
1. Wiadomości wstępne
• podstawowe akty prawne
• sygnalizacja najnowszych zmian regulacji prawnych
• dokumentacja przebiegu studiów – zasady ogólne
• kilka słów o prowadzeniu dokumentacji przebiegu studiów w postaci elektronicznej
• dokumentacja przebiegu studiów a ochrona danych osobowych

2. Teczka akt osobowych studenta – co powinna zawierać, jak należy ją prowadzić:
• dokumenty związane z przyjęciem na studia ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów wymaganych od cudzoziemców
• dokumenty związane z rozpoczęciem studiów, w tym kilka słów o elektronicznej legitymacji studenckiej i m-legitymacji
• dokumenty dotyczące przebiegu studiów, w szczególności karty okresowych osiągnięć, decyzje dotyczące przebiegu studiów
• dokumenty związane z ukończeniem studiów, w szczególności praca dyplomowa, recenzja pracy dyplomowej, protokół egzaminu dyplomowego, dyplom ukończenia studiów i suplement do dyplomu

3. Uczelniane wzory dyplomów ukończenia studiów wyższych
• niezbędne elementy dyplomu ukończenia studiów wyższych, w tym także w zakresie dyplomów wspólnych
• opracowanie wzoru dyplomu ukończenia studiów wyższych, w szczególności z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie o dokumentach publicznych oraz zabezpieczeń wskazanych w rozporządzeniu MSWiA
• obowiązki uczelni związane z dyplomem w świetle ustawy o dokumentach publicznych
4. Suplementy do dyplomu
• założenia suplementu do dyplomu
• struktura suplementu do dyplomu i jego treść
• wskazówki dla uczelni w zakresie wypełniania suplementów według starych i nowych przepisów
5. Zasady sporządzania i wydawania dyplomów i suplementów do dyplomów, ich odpisów i duplikatów
• wymogi formalne w zakresie:
- zasad sporządzania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementów
- zasad wydawania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementów
• zasady sporządzania i wydawania odpisów w językach obcych
• zasady sporządzania i wydawania duplikatów
• wymiana dokumentów o wykształceniu w razie zmiany danych osobowych
6. Opłaty za wydanie dokumentów dotyczących przebiegu studiów
7. Pozostała dokumentacja:
• album studenta
• rejestr wydanych legitymacji
• księga dyplomów
8. Czynności administracyjne związane z dokumentacją przebiegu studiów:
• przeniesienie do/z innej uczelni
• sprostowania
• wydawanie duplikatów
• wydawanie odpisów, wyciągów
• zmiana danych osobowych (w trakcie i po ukończeniu studiów) a dokumenty przebiegu studiów
• uwierzytelnianie dokumentów, w tym także przez NAWA
• sporządzanie i przekazywanie wzorów pieczęci urzędowych i podpisów osób upoważnionych do podpisywania dokumentów o wykształceniu, w szczególności dla potrzeb NAWA

Tryb szkolenia: szkolenie zewnętrzne, stacjonarne, zamknięte w wynajętej przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego sali w miejscowości Gdańsk.
Okres szkolenia: szkolenie 2 dniowe
Ilość uczestników szkolenia: 10 osób w jednej grupie
Termin szkolenia: IX 2022 – VI 2023 r.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegów trenera.
Szkolenie w formie wykładowo-warsztatowej, przy użyciu prezentacji multimedialnej,
z interaktywnym udziałem uczestników szkolenia, polegającym na udziale w dyskusji
z trenerem, analizie codziennych przypadków, wymianie doświadczeń wynikających z praktyki związanej z tematem szkolenia. Podczas szkolenia musi istnieć możliwość zadawania pytań prowadzącemu oraz prowadzenie konsultacji indywidualnych.
Trener musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych.
W cenę szkolenia Wykonawca powinien wliczyć materiały szkoleniowe w formie wydruku lub materiałów w wersji cyfrowej, które zostaną przekazane uczestnikom szkolenia podczas zajęć.
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia testu przed szkoleniem sprawdzającego wiedzę słuchaczy oraz testu na zakończenie szkolenia, sprawdzającego progres wiedzy słuchaczy po ukończeniu szkolenia – wymóg z uwagi na fakt że szkolenie przeprowadzane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany program ASP w Łodzi 2” w ramach POWER Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający odbycie szkolenia.
Testy, materiały szkoleniowe oraz certyfikaty powinny zostać oznaczone informacją
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, które Wykonawca otrzyma od Zlecającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs języka angielskiego, poziom A1 dla dwóch osób

Zakres przedmiotu obejmuje wykonanie profesjonalnej usługi szkoleniowej polegającej
na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z języka angielskiego, poziom A1 od podstaw, w grupie do 5 osób,
Liczba osób do przeszkolenia – 2 osoby,
Szkolenie ma trwać 2 semestry: 10 miesięcy od września 2022 do czerwca 2023. – 40 zajęć po 120 minut.
Zajęcia mają się odbywać w godzinach rannych w siedzibie Zamawiającego – raz lub dwa razy w tygodniu po dwie godziny, szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed pierwszymi zajęciami.
Uczestnik powinien otrzymać materiały szkoleniowe w formie drukowanej, które pomogą mu uporządkować i utrwalić dostarczaną wiedzę. Zakres tematyczny materiałów szkoleniowych musi być zgodny z zakresem realizowanego szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia materiałów szkoleniowych na stronie internetowej do samodzielnego pobrania przez uczestnika szkolenia bądź przesłanie materiałów na adres e-mail uczestnika szkolenia.
Po szkoleniu uczestnik musi otrzymać Certyfikat Ukończenia Szkolenia w języku polskim, potwierdzający jego odbycie wraz z określeniem zakresu i czasu trwania zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu kompetencji ex ante i ex post u uczestnika kursu i przekazać Zamawiającemu wyniki przeprowadzonych testów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - waga kryterium

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
1. Doświadczenie
Część 1- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia/kursu z zakresu obowiązujących aktów prawnych dotyczących uznawania zagranicznych dokumentów o wykształceniu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Część 2 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia/kursu z zakresu tworzenia regulaminów studiów wyższych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Część 3 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia z zakresu stosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelniach, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Część 4 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 szkolenia/kursy z zakresu z udzielania pomocy materialnej dla studentów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Część 5 -Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 usługi szkolenia z zakresu administracyjnej obsługi studentów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
Część 6 – Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał minimum 2 Kursy języka angielskiego na poziomie A1, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

2. Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
Część 1 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia.

Część 2 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia.
Część 3 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia.
Część 4 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia.
Część 5- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 10 szkoleń lub kursów dla uczelni wyższych w zakresie objętym opisem zagadnień szkolenia, w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze, trener pracował/pracuje w uczelni wyższej przez okres min. 12 miesięcy w okresie ostatnich 4 lat prowadząc w szczególności sprawy objęte zakresem szkolenia.
Część 6 - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. trenerem/wykładowcą, który przeprowadził co najmniej 5 szkoleń lub kursów z języka angielskiego w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert. Trener powinien ukończyć studia kierunkowe z zakresu języka angielskiego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy każdej części postępowania:

1. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 2 do SWZ.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składana jest pod nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z wzorem formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ);
2. Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia do kryterium oceny ofert;
3. Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik;
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy;
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy - Platformazakupowa.pl Strona postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.