eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzOpracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji oraz projektu Strategii Rozwoju Gminy Siewierz na lata 2026-2035



Ogłoszenie z dnia 2025-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji oraz projektu Strategii Rozwoju Gminy Siewierz na lata 2026-2035

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 326499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b751826-fb48-4d62-8a18-aab63fd7cce3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz, projektu Gminnego Programu Rewitalizacji oraz projektu Strategii Rozwoju Gminy Siewierz na lata 2026-2035

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b751826-fb48-4d62-8a18-aab63fd7cce3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034693/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie Planu Ogólnego Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Pan Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji A1.3.1 na działania w zakresie wdrożenia reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego w gminie poprzez przygotowanie i uchwalenie planu ogólnego gminy oraz gminnego programu rewitalizacji

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZP.271.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394576,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz:
1) Przedmiotem zamówienia w Części I jest opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Siewierz (zwanego dalej POG), o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu ogólnego,
b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby planu ogólnego,
c) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego, zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
d) wykonanie bilansu powierzchni terenów poszczególnych stref planistycznych wyznaczonych w planie ogólnym (w ha, do 2 miejsc po przecinku).
2) Przedmiot zamówienia należy sporządzić wraz z niezbędnymi analizami, zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1112 ze zm.),
- rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz. 1298),
- ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 242),
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 647)
oraz na podstawie pozostałych przepisów odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego, a także zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju.
3) Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian ww. przepisów oraz nowo wprowadzanych regulacji i stosować je na bieżąco. Dokumentacja powinna być zgodna z przepisami prawnymi, obowiązującymi na dzień przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
4) Szczegółowy zakres prac, podział prac nad Planem Ogólnym Gminy określa „Harmonogram rzeczowo – okresowy realizacji zamówienia,” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 222665,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Wykonanie projektu Gminnego Programu Rewitalizacji do roku 2035
1) Przedmiotem zamówienia w Części II jest wykonanie projektu Gminnego Programu Rewitalizacji do roku 2035 (zwanego dalej GPR 2035) zgodnie z art. 14 i 15 ustawy dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 278). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przeprowadzenie diagnozy na potrzeby wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
b) opracowanie GPR 2035, zgodnie z ustawą o rewitalizacji z dnia 9 października 2015 r.,
c) przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procesu konsultacji społecznych projektu dokumentu,
d) asystowanie Zamawiającemu w przeprowadzeniu procesu opiniowania projektu dokumentu,
e) asystowanie Zamawiającemu w procesie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (o ile będzie to wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
f) asystowanie Zamawiającemu w przeprowadzeniu procesu weryfikacji przez organ nadzoru dokumentu, o którym mowa powyżej.
2) Gminny Program Rewitalizacji do roku 2035 powinien być zgodny z aktualnymi unijnymi, krajowymi i lokalnymi dokumentami strategicznymi wyższego rzędu.
3) Rekomendowane jest działanie z podziałem na etapy:
ETAP I - przeprowadzenie diagnozy obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na potrzeby opracowania GPR 2035 (wraz z przeprowadzeniem konsultacji) - zakończony przekazaniem Zamawiającemu projektu uchwały dot. obszaru zdegradowanego, który zostanie złożony do Rady Miejskiej w Siewierzu i przedstawieniem założeń diagnozy na spotkaniu z udziałem przedstawicieli komisji problemowej oraz na sesji Rady Miejskiej,
ETAP II - przygotowanie projektu GPR - zakończony przekazaniem projektu GPR 2035 oraz niezbędnych materiałów na potrzeby procesu opiniowania GPR,
ETAP III - przeprowadzenie konsultacji zakończonych przekazaniem projektu uchwały w sprawie przyjęcia GPR 2035 Radzie Miejskiej w Siewierzu wraz z przedstawieniem założeń GPR 2035 na komisjach problemowych i sesji Rady Miejskiej.
4) Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy.
5) Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian ww. przepisów oraz nowo wprowadzanych i stosować je na bieżąco. Dokumentacja powinna być zgodna z przepisami prawnymi, obowiązującymi na dzień przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.
6) Zakres prac objętych zamówieniem:
a) W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do opracowania GPR 2035 w oparciu o strukturę rozdziałów oraz obligatoryjnych załączników do GPR 2035, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o rewitalizacji, w tym:
- przeprowadzi szczegółową diagnozę czynników i zjawisk kryzysowych oraz skalę, charakter potrzeb rewitalizacyjnych, zasięgi przestrzenne obszaru/obszarów rewitalizacji oraz diagnozę lokalnych potencjałów występujących na terenie tego obszaru,
- dokona opisu powiązań GPR 2035 z dokumentami strategicznymi gminy, takimi jak np. strategia rozwoju, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego czy strategia rozwiązywania problemów społecznych,
- dokona opisu wizji stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji,
- określi cele rewitalizacji oraz odpowiadające im kierunki działań służących eliminacji lub ograniczeniu negatywnych zjawisk,
- dokona opisu przedsięwzięć rewitalizacyjnych, w szczególności o charakterze społecznym oraz gospodarczym, środowiskowym, przestrzenno-funkcjonalnym lub technicznym,
- określi mechanizmy integrowania działań oraz przedsięwzięć rewitalizacyjnych,
- określi szacunkowe ramy finansowe GPR 2035 wraz z szacunkowym wskazaniem środków finansowych,
- dokona opisu struktury zarządzania realizacją GPR 2035, ze wskazaniem kosztów tego zarządzania i ramowym harmonogramem realizacji Programu,
- dokona opisu sposobu zapewnienia udziału interesariuszy w procesie rewitalizacji, w tym w ramach Komitetu Rewitalizacji,
- określi system monitorowania i oceny GPR 2035,
- określi zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji,
- wskaże, czy na obszarze rewitalizacji ma zostać ustanowiona Specjalna Strefa Rewitalizacji,
- wskaże sposób realizacji GPR 2035 w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego,
- podejmie wszystkie inne działania mające na celu prawidłowe wykonanie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.5.5.) Wartość części: 102520,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Opracowanie projektu „Strategii Rozwoju Gminy Siewierz na lata 2026-2035
1) Przedmiotem zamówienia w Części III jest opracowanie projektu „Strategii Rozwoju Gminy Siewierz na lata 2026-2035” (zwanej dalej Strategią), którego zakres i treść będą zgodne z art. 10 e ust. 2-4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1465 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 198), a także ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz.1112 ze zm.).
2) Strategia winna być opracowana na podstawie przepisów ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz powinna być zgodna i spójna z aktualnymi unijnymi, krajowymi i lokalnymi dokumentami strategicznymi wyższego rzędu.
3) Przedmiot zamówienia w Części III obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie dokumentu pn. „Diagnoza sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej Gminy Siewierz” z uwzględnieniem obszarów funkcjonalnych, w tym miejskich obszarów funkcjonalnych w oparciu o aktualne dane, w ujęciu dynamicznym i porównawczym, wraz z wnioskami, które będą elementem strategii i posłużą do podejmowania decyzji dotyczących wizji rozwoju, celów i kierunków działań strategicznych. Dane do diagnozy powinny obejmować stan aktualny, stan poprzedzający – pięć lat wstecz oraz stan przewidywany w postaci prognoz. Diagnoza uwzględniać ma poniższe obszary:
- sfera społeczna: ludność i procesy demograficzne, edukacja i wychowanie, kultura i sztuka, sport i rekreacja, turystyka, pomoc społeczna, opieka zdrowotna, aktywność społeczna, bezpieczeństwo publiczne,
- sfera gospodarcza: podmioty gospodarcze i lokalny rynek, rynek pracy, działalność inwestycyjna, otoczenie biznesu,
- sfera przestrzenna: przestrzeń i środowisko, infrastruktura drogowa i dostępność komunikacyjna, mobilność, mieszkalnictwo, infrastruktura techniczna,
- finanse samorządowe.
Diagnoza winna zawierać w szczególności:
- ustalony cel diagnozy, który obejmuje rozpoznanie problemów społeczno-gospodarczo-przestrzennych oraz ocenę zasobów służących zaspokojeniu potrzeb społecznych, gospodarczych i przestrzennych,
- zakres podmiotowy (wskazanie grup społecznych objętych diagnozą) oraz przedmiotowy (nazwanie obszarów problemowych oraz ich zakresu czasowego i terytorialnego),
- ogólną charakterystykę Gminy Siewierz,
- opis przeprowadzonego procesu badawczego,
- analizę sytuacji społeczno-gospodarczo-przestrzennej Gminy Siewierz,
- analizę interesariuszy,
- analizę problemów społeczno-gospodarczo-przestrzennych,
- wnioski i rekomendacje,
- prognozę zmian.
b) Opracowanie dokumentu pn.: „Strategia Rozwoju Gminy Siewierz na lata 2026 – 2035”, która ma zawierać w szczególności:
- wnioski z diagnozy, cele strategiczne rozwoju w wymiarze społecznym, gospodarczym i przestrzennym,
- kierunki działań podejmowanych dla osiągnięcia celów strategicznych,
- oczekiwane rezultaty planowanych działań, w tym w wymiarze przestrzennym, oraz wskaźniki ich osiągnięcia,
- model struktury funkcjonalno-przestrzennej gminy, rozumiany jako docelowy układ elementów składowych przestrzeni, w tym:
• struktury sieci osadniczej wraz z rolą i hierarchią jednostek osadniczych, systemu powiązań przyrodniczych, głównych korytarzy i elementów sieci transportowych, w tym pieszych i rowerowych, głównych elementów infrastruktury technicznej i społecznej,
• ustalenia i rekomendacje w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej w gminie dotyczących zasad ochrony środowiska i jego zasobów, w tym ochrony powietrza, przyrody i krajobrazu, zasad ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej, kierunków zmian w strukturze zagospodarowania terenów, w tym określenia szczególnych potrzeb w zakresie nowej zabudowy mieszkaniowej, zasad lokalizacji obiektów handlu wielkopowierzchniowego w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zasad lokalizacji kluczowych inwestycji celu publicznego, kierunków rozwoju systemu komunikacji, infrastruktury technicznej i społecznej, zasad lokalizacji urządzeń wytwarzających energię o mocy zainstalowanej przekraczającej 500 kW, zasad lokalizacji przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, zasad kształtowania rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, zasad kształtowania zagospodarowania przestrzennego na obszarach zdegradowanych i obszarach rewitalizacji oraz obszarach wymagających przekształceń, rehabilitacji, rekultywacji lub remediacji;
- obszary strategicznej interwencji określone w strategii rozwoju województwa, o której mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa, wraz z zakresem planowanych działań,
- obszary strategicznej interwencji kluczowe dla gminy, jeżeli takie zidentyfikowano, wraz z zakresem planowanych działań, systemu realizacji strategii (system wdrażania, wytyczne do sporządzania dokumentów wykonawczych, system monitoringu, ewaluacji i aktualizacji strategii, m.in. lista wskaźników i rezultatów, metodologia określenia ich wartości bazowych i docelowych, częstotliwość ich monitorowania, opracowanie narzędzi służących do monitorowania strategii przez Zamawiającego),
- określenie ram finansowych i potencjalnych źródeł finansowania.
c) Przeprowadzenie niezbędnych prac eksperckich związanych z określeniem pozostałych elementów strategii.
d) Przeprowadzenie procesu konsultacji w zakresie opracowania Strategii poprzez zorganizowanie, zawiadomienie o spotkaniach i przeprowadzenie co najmniej dwóch spotkań z mieszkańcami, przedsiębiorcami i organizacjami pozarządowymi obejmujących przygotowanie i przeprowadzenie badań/konsultacji społecznych, opracowanie sprawozdania z przebiegu i wyników konsultacji, zawierające w szczególności ustosunkowanie się do zgłoszonych uwag wraz z uzasadnieniem.
e) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (dalej SOO) dla Projektu Strategii (jeżeli będzie wymagana): na etapie opracowania projektu dokumentu, Wykonawca na podstawie art. 48 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), zwróci się do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (dalej RDOŚ) i Śląskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego (dalej ŚPWIS)/ Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (dalej PPIS) z wnioskiem o stwierdzenie konieczności (lub jej braku) przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu Strategii. Występując o uzgodnienie odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko Wykonawca, przygotuje informacje o uwarunkowaniach, o których mowa w art. 49 ww. ustawy.
W przypadku nieuzgodnienia przez właściwe organy odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, Wykonawca uzgodni zakres i stopień szczegółowości oraz opracuje Prognozę oddziaływania na środowisko dla projektu Strategii zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Dla opracowanej Prognozy oddziaływania na środowisko elementem koniecznym jest uzyskanie pozytywnej opinii środowiskowej przez RDOŚ i ŚPWIS. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przeprowadzenia konsultacji ww. prognozy w sposób zgodny z ww. ustawą. Zebrane w toku prac uwagi (zarówno złożone w czasie prowadzonych konsultacji, jak i przedłożone przez właściwe organy) po przeanalizowaniu zostaną uwzględnione w dokumencie lub odrzucone wraz z wyjaśnieniem. Na ostatnim etapie Wykonawca sporządzi podsumowanie SOO, którą ujmie w projekcie Strategii.
Po przyjęciu Strategii przez Radę Miejską w Siewierzu, Wykonawca przygotuje uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 pkt 2 wraz z podsumowaniem, o którym mowa w art. 55 ust. 3 – ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
f) Wykonawca przeprowadzi ewaluację ex ante pod względem trafności, przewidywanej skuteczności i efektywności realizacji Strategii oraz sporządzi raport z badania ewaluacyjnego.
g) Wykonawca opracuje Strategię w formie tekstowej oraz graficznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85322000-2 - Program działań na rzecz gmin

4.5.5.) Wartość części: 69390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił Część I postępowania, że w trybie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.