Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472202/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00488229/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ETAP 1 – BUDOWA UJĘCIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obwodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 825 22 81
1.5.8.) Numer faksu: 81 826 41 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnik@lubelskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkrasnik.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/94586c8a-65f2-4735-82ff-df470c9f78441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ETAP 1 – BUDOWA UJĘCIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f57aec-51b0-4456-ada3-6749f78071cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158977/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa studni głębinowej etap 1 - budowa ujęcia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.48.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 225052,36 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78710,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których przedmiotem jest budowa studni głębinowej etap 1 – budowa ujęcia.
2. W ramach zamówienia należy wykonać m.in. następujące roboty i obowiązki:
a) zgłoszenie przez Wykonawcę zamiaru przystąpienia do realizacji projektu robót właściwym organom administracji publicznej;
b) roboty geologiczne powinny być wykonane przez firmę wiertniczą, nad którą nadzór sprawuje kierownik ruchu zakładu, prace terenowe należy prowadzić pod kontrolą kierownika wierceń geologicznych, a specjalistyczny nadzór hydrogeologiczny powinien pełnić uprawniony geolog;
c) wykonanie robót zgodnie z Projektem robót geologicznych:
- montaż urządzenia wiertniczego i zagospodarowanie placu wierceń,
- roboty geologiczne – wykonanie studni,
- pompowania oczyszczające, pompowania pomiarowe,
- zabiegi poprawiające dopływ wody do studni, które zostaną zastosowane i za które Zamawiający zapłaci w przypadku niezadowalającej wydajności uzyskanej z odwiertu,
- badanie wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi
(Dz. U. 2017, poz. 2294),
- likwidacja placu wierceń.
d) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej
(Dz. U. z 2016 r. poz. 2033). Dokumentację przekazać Zamawiającemu w 4 egzemplarzach w postaci papierowej oraz w postaci elektronicznej na informatycznym nośniku danych – 1 szt.
3. Zabiegi poprawiające dopływ wody do studni zostaną zastosowane w przypadku niezadowalającej wydajności uzyskanej z odwiertu.
4. W związku z fakultatywnym charakterem elementu przedmiotu zamówienia, tj. zabiegów poprawiających dopływ wody do studni, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wskazane w ofercie Wykonawcy na następujących zasadach:
a) w przypadku braku konieczności wykonania zabiegów poprawiających dopływ wody do studni, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za zamówienie bez zabiegów poprawiających dopływ wody do studni wskazane
w ofercie Wykonawcy,
b) w przypadku powstania konieczności wykonania zabiegów poprawiających dopływ wody do studni, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za zabiegi poprawiające dopływ wody do studni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji Technicznej i Projektowej (DTiP) stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
76300000-6 - Usługi wiertnicze
76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń
71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne
71610000-7 - Usługi badania i analizy czystości i składu
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126075,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191265,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191265,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Pawlik - "ZAKŁAD ROBÓT GEOLOGICZNO WIERTNICZYCH GEOWIERT STANISŁAW PAWLIK"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121173565
7.3.3) Ulica: ul. Pana Balcera 1/207
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-631
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Kraśnik w sezonie 2025/2026
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Dworaka w Kraśniku
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa wyniesionego skrzyżowania na drodze powiatowej 4351W w msc. Wola Ręczajska, gm. Poświętne"
- Modernizacja ciepłowni lokalnych budynków użyteczności publicznej w Skrwilno.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





