Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00409300/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkol. poleg. na opracowaniu i przeprowadz. kursów z j. angielskiego, testów poziomu, prób. egz. dla osób podch. do egz. Cambridge Eng. Language Assessment, szkoleń i obs. metod.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkol. poleg. na opracowaniu i przeprowadz. kursów z j. angielskiego, testów poziomu, prób. egz. dla osób podch. do egz. Cambridge Eng. Language Assessment, szkoleń i obs. metod.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edeb7c27-8f59-4f04-8fcc-975a38d1aacf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044721/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa szkoleniowa polegająca na opracowaniu i przeprowadzeniu kursów z języka angielskiego, przeprowadzeniu testów poziomu, próbnych egzaminów Cambridge English Language Assessment
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11648913.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się
w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1164891
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza "Wyślij wiadomość”. Za datę
przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź informuje, że: 1.1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą ul. Narutowicza 68; 90-136 Łódź. 1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl . 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) pod nazwą: Usługa szkoleniowa polegająca na opracowaniu i przeprowadzeniu kursów z języka angielskiego, przeprowadzeniu testów poziomu, próbnych egzaminów dla osób podchodzących do egzaminów Cambridge English Language Assessment oraz szkoleń i obserwacji metodycznych - Nr sprawy 5/ZP/2025/S. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp). 1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 1.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; - okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pan dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w
oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać
ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art.
74 ust.3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/2025/S
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – kursy prowadzone przez native speakerów
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: T - liczba punktów w kryterium „sprawdzian kompetencji- test metodyczny”
W kryterium „sprawdzian kompetencji – test metodyczny”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 60 pkt
Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych
Punkty w kryterium „Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych” będzie wynikała z danych z punktu 5 Formularza ofertowego przy czym podana liczba godzin szkoleń/warsztatów/konferencji musi być oparta o szkolenia/warsztaty/konferencje (indywidualne szkolenia metodyczne przeprowadzane w jednym miejscu w określonym czasie) lub inne dokształcające warsztaty nauczycielskie realizowane przez instytucje statutowo zajmujące się działalnością szkoleniową dla nauczycieli języków obcych. Zamawiający nie przyzna punktów za szkolenia/warsztaty/konferencje zrealizowane przez Wykonawcę składającego ofertę (np. w przypadku gdy jeden z konsorcjantów organizował warsztaty, w których brali udział pozostali konsorcjanci). Warsztat/szkolenie bez oznaczenia czasu trwania uznaje się za warsztat/szkolenie 1 godzinne. W wypadku konferencji uznaje się, że jeden dzień konferencji jest równoznaczny 6 godzinom szkolenia. Przez godzinę zamawiający rozumie 60 minut. Wymiar godzinowy szkoleń/warsztatów
Do 4 godz. - 0 pkt, 5 – 7 godz. - 20 pkt, 8 – 11 godz.– 40 pkt, 12 – 15 godz.– 60 pkt, 16 – 20 godz. – 80 pkt, Powyżej 20 godz. – 100 pkt
Pod uwagę będą brane tylko i wyłącznie warsztaty/szkolenia, z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie
M1 + M2 + ......Mn
M= ........................... x waga kryterium
n
Gdzie: M1 - liczba punktów uzyskana przez pierwszego lektora
M1 - liczba punktów uzyskana przez drugiego lektora
Mn - liczba punktów uzyskana przez n-tego lektora
n - liczba lektorów wskazanych przez Wykonawcę (minimalna, wymagana liczba lektorów
wskazanych przez Wykonawcę wynosi 2.)
M - liczba punktów w kryterium „uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych ”
W kryterium „Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 15 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów – test metodyczny, pisemny
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – kursy dla młodzieży i dorosłych prowadzone przez lektorów, dla których język angielski nie jest językiem ojczystym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z wartości brutto zapisanej w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Ze wszystkich wartości cen C złożonych ofert,
najniższa zaoferowana cena całkowita brutto
C = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x waga kryterium
cena całkowita ocenianej oferty brutto
W kryterium „cena oferty”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 25 pkt. Sprawdzian kompetencji lektorów – test metodyczny, pisemny Test pisemny będzie trwał 60 minut. Maksymalna liczba punktów: 100 punktów. Test będzie się składał z następujących komponentów: test wyboru dotyczący zagadnień metodycznych (0-20 punktów )zadania sprawdzające wiedzę dotyczącą różnych trendów panujących w nauczaniu języka angielskiego (0-30 punktów) zadania sprawdzające znajomość terminologii gramatycznej, test luk (0-20 punktów) trzy mini-scenariusze lekcyjne do przedstawienia przez kandydata w języku angielskim, opis prozą, nie w podpunktach (łączna ocena od 0 do 30 punktów, za każdy scenariusz od 0 do 10 punktów x 3 scenariusze). Scenariusze będą obejmować sytuacje jakie lektor może napotkać w klasie. Zadaniem będzie opisanie w jaki sposób postąpiłby w danej sytuacji kryteria oceny to poprawność językowa wypowiedzi klarowność i spójność scenariusza dostosowanie pomysłu do poziomu i wieku uczestników umiejętność wykorzystania technologii ICT w przeprowadzeniu ćwiczenia efektywność ćwiczenia
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie.
T1+T2+ .....Tn
T = ------------------------------ x waga kryterium
n
W kryterium „sprawdzian kompetencji – test metodyczny”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 40 pkt.
Sprawdzian kompetencji lektorów – test językowy, pisemny
Test leksykalno-gramatyczny, sprawdzający umiejętności językowe lektorów (wymagany poziom C2) Maksymalna liczba punktów: 100 punktów.
Test leksykalno-gramatyczny będzie trwał 60 minut i będzie się składał z następujących komponentów: test wyboru (0-30 punktów) zadania na zrozumienie tekstu czytanego, test wyboru (0-16 punktów) test na luki (0-14 punktów) transformacje leksykalno-gramatyczne (0-24 punktów)zadania na zrozumienie ze słuchu, test wyboru (0-16 punktów)
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie.
(TJ1+TJ2+ ........ TJn)
TJ = -------------------------------------- x waga kryterium
n
W kryterium „sprawdzian kompetencji – test językowy”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 20 pkt.
Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych
Punkty w kryterium „Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych” będzie wynikała z danych z punktu 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ), przy czym podana liczba godzin szkoleń/warsztatów/konferencji musi być oparta o szkolenia/warsztaty/konferencje (indywidualne szkolenia metodyczne przeprowadzane w jednym miejscu w określonym czasie) lub inne dokształcające warsztaty nauczycielskie realizowane przez instytucje statutowo zajmujące się działalnością szkoleniową dla nauczycieli języków obcych. Zamawiający nie przyzna punktów za szkolenia/warsztaty/konferencje zrealizowane przez Wykonawcę składającego ofertę.
Przez godzinę zamawiający rozumie 60 minut.
Do 4 godz. - 0 pkt 5 – 7 godz. - 20 pkt 8 – 11 godz.– 40 pkt 12 – 15 godz.– 60 pkt 16 – 20 godz. – 80 pkt Powyżej 20 godz. – 100 pkt Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie. W celu ustalenia liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w kryterium Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
(M1+M2+ .......Mn)
M = -------------------------------- x waga kryterium
W kryterium „Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 15 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów – test metodyczny, pisemny
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów – test językowy, pisemny
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Uczestnictwo lektorów w warsztatach metodycznych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - kursy dla dzieci i młodzieży do poziomu B1 włącznie prowadzone przez lektorów, dla których język angielski nie jest językiem ojczystym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z wartości brutto zapisanej w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Ze wszystkich wartości cen C złożonych ofert, Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą, jako C minimum (cena oferty najtańszej)
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób:
najniższa zaoferowana cena całkowita brutto
C = ------------------------------------------------------------ x 100 pkt x waga kryterium
cena całkowita ocenianej oferty brutto
W kryterium „cena oferty”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 25 pkt.
Sprawdzian kompetencji lektorów – test metodyczny, pisemny
Test pisemny będzie trwał 60 minut.
Test będzie sprawdzał wiedzę lektorów dotyczącą metodyki nauczania języka angielskiego (wymagany poziom porównywalny z egzaminem DELTA).
Maksymalna liczba punktów: 100 punktów.
Test będzie się składał z następujących komponentów:
a. test wyboru dotyczący zagadnień metodycznych (0-20 punktów)
b. zadania sprawdzające wiedzę dotyczącą różnych trendów panujących w nauczaniu języka
angielskiego (0-30 punktów)
c. zadania sprawdzające znajomość terminologii gramatycznej, test luk (0-20 punktów)
d. trzy mini-scenariusze lekcyjne do przedstawienia przez kandydata w języku angielskim, opis prozą, nie w podpunktach (łączna ocena od 0 do 30 punktów, za każdy scenariusz od 0 do 10 punktów x 3 scenariusze). Scenariusze będą obejmować sytuacje jakie lektor może napotkać w klasie. Zadaniem będzie opisanie w jaki sposób postąpiłby w danej sytuacji.
Ad. d. kryteria oceny to:
1) poprawność językowa wypowiedzi
2) klarowność i spójność scenariusza
3) dostosowanie pomysłu do poziomu i wieku uczestników
4) umiejętność wykorzystania technologii ICT w przeprowadzeniu ćwiczenia
5) efektywność ćwiczenia (czas poświęcony a osiągnięty rezultat)
UWAGA!!!
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie. W celu ustalenia liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w kryterium Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
T1+T2+ .....Tn
T = ------------------------------ x waga kryterium
n
Gdzie: T1 - liczba punktów uzyskana przez pierwszego lektora
T2 – liczba punktów uzyskana przez drugiego lektora
Tn – liczba punktów uzyskana przez n-tego lektora
n - liczba wskazanych lektorów (minimalna, wymagana liczba lektorów wskazanych przez Wykonawcę wynosi 2.)
T - liczba punktów w kryterium „sprawdzian kompetencji – test metodyczny”
W kryterium „sprawdzian kompetencji – test metodyczny”, oferta Wykonawcy może uzyskać maks. 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów – test metodyczny, pisemny
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawdzian kompetencji lektorów – test językowy, pisemny
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 21.4.4. Rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzona w języku angielskim w oparciu o scenariusze lekcji zaprezentowane w teście kompetencji
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:W zakresie części 1
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 lektorami, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia, dla których językiem ojczystym jest język angielski i którzy posiadają następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) Dyplom filologii angielskiej lub ukończenie kursu metodycznego uprawniającego do nauczania języka angielskiego;
b) Minimum 50-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu kursów języka angielskiego na poziomie C1 lub wyższym dla osób powyżej 16 roku życia;
c) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu tablic interaktywnych
d) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu platformy edukacyjnej
e) Minimum 12-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych on-line z możliwością dzielenia uczestników zajęć w pary.
f) Doświadczenie polegające na zrealizowaniu co najmniej 10 usług polegających na sprawdzaniu i korekcie tekstów akademickich w języku angielskim.
Powyższe informacje należy umieścić w Wykazie osób stanowiących Załącznik nr 6.1. do SWZ.
W zakresie części 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 10 lektorami, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia, którzy posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) Dyplom licencjacki lub magistra filologii angielskiej lub lingwistyki: specjalizacja język angielski;
b) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu tablic interaktywnych;
c) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języków obcych przy wykorzystywaniu platformy edukacyjnej;
d) Minimum 12-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych on-line z możliwością dzielenia uczestników zajęć w pary;
e) Minimum 50-miesięczne doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w tym:
- co najmniej 1 lektora z przynajmniej 24-miesięcznym doświadczeniem w przygotowywaniu do egzaminu IELTS;
- co najmniej 1 lektora z przynajmniej 24-miesięcznym doświadczeniem w przygotowywaniu do egzaminów z Business English;
- co najmniej 2 lektorów z przynajmniej 36-miesięcznym doświadczeniem w przygotowywaniu do egzaminu B2 First;
- co najmniej 2 lektorów z przynajmniej 24-miesięcznym doświadczeniem w przygotowaniu do egzaminu C1 Advanced;
- co najmniej 2 lektorów z przynajmniej 36-miesięcznym doświadczeniem w uczeniu młodzieży w wieku 9-15 lat;
- co najmniej 1 lektora z przynajmniej 36-miesięcznym doświadczeniem w uczeniu specjalistycznego języka medycznego;
- co najmniej 1 lektora z 24-miesięcznym doświadczeniem w uczeniu języka angielskiego akademickiego.
f) Minimum 2 lektorów musi być metodykami z ukończonym szkoleniem dla metodyków w nauczaniu języków obcych w wymiarze co najmniej 70 godzin szkolenia
g) Minimum 4 lektorów musi posiadać uprawnienia do przeprowadzania ustnych egzaminów Cambridge English na poziomach B2 i C1
h) Minimum 1 lektor musi posiadać uprawnienia do przeprowadzania ustnych egzaminów Cambridge English na poziomach YLE, A2 i B1
Powyższe informacje należy umieścić w Wykazie osób stanowiących Załącznik nr 6.2. do SWZ.
W zakresie części 3
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 lektorami, którzy będą skierowani do realizacji zamówienia, którzy posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) Znajomość języka angielskiego na poziomie C2, potwierdzona certyfikatem Cambridge English C2 Proficiency (ocena A, B lub C);
b) Ukończony i potwierdzony certyfikatem minimum 20-godzinny kurs metodyczny nauczania dzieci języka angielskiego jako obcego, ukończony najwcześniej w 2024 roku, przeprowadzony przez organizację akredytowaną przed Kuratorium Oświaty
c) Minimum 36-miesięczne doświadczenie w nauczaniu dzieci w wieku 6-13 lat języka angielskiego jako obcego
d) Minimum 24-miesięczne doświadczenie w przygotowywaniu do egzaminów Cambridge YLE i A2 Key
Powyższe informacje należy umieścić w Wykazie osób stanowiących Załącznik nr 6.3. do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3. Informacja dla
Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. a) Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie
otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. b) Dokument, o którym mowa w pkt. 3.a), powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 3.b) stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe
wymagane od Wykonawcy obejmują:
1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 8.2.4.1. SWZ- dot. części nr 1, w pkt 8.2.4.2. SWZ - dot. części nr 2, w pkt 8.2.4.3. SWZ - dot. części nr 3.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;2.. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 7 do SWZ).
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - Załącznik nr 8 do SWZ.
10.1.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 10.1.1. SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z Załącznikiem nr 3.1. i 3.3. do SWZ.
5. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
UWAGA: W przypadku Wykonawców figurujących w KRS lub CEIDG, Zamawiający uzna, że podanie w Formularzu Oferty w pkt 1 nr NIP i REGON Wykonawcy będzie wystarczające do uzyskania dostępu do w/w dokumentów.
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
a) ofertę podpisuje inna osoba niż umocowana do reprezentowania Wykonawcy,
b) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego;
c) ofertę składa osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywany rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania określone są w § 9 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1164891 na stronie dotyczącej niniejszego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach wzakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2025 r. poz. 514) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania: 1. Wykonawcę
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE
L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z
późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 2.
Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 644 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach; 3. Wykonawcę,
którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z
2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa systemu NAS (serwer backupowy z pamięcią) wraz z dyskami na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu "Rewitalizacja Zielonego Rynku"
- MZŻ.262.13.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Usługa mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach współpracy z laboratoriami diagnostycznymi w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu (...)
- Przebudowa istniejącego boiska sportowego, bieżni, skoczni w dal wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem dwurzędowych metalowych regałów na akta dla Prokuratury Rejonowej w Rawie Mazowieckiej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Świadczenie usług szkoleniowych, superwizyjnych i konsultacyjnych dla wychowanków i kadry placówek opiekuńczo-wychowawczych
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Realizacja szkolenia "FortiGate - administracja i bezpieczeństwo sieci" w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- Przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu "Ochrona i regeneracja obszarów cennych przyrodniczo wraz z działaniami edukacyjnymi na obszarze Aglomeracji Beskidzkiej - etap I" - Zadanie II
- Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy w Borowiu w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.