Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00342270/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem w ramach projektu „Akademickie partnerstwo PŁ & ECIU – nowy wymiar doskonałości i współpracy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Współpracy Międzynarodowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki 36
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-539
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rap@adm.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cwm.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/223389/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem w ramach projektu „Akademickie partnerstwo PŁ & ECIU – nowy wymiar doskonałości i współpracy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b583c4-8311-4d01-ab76-1daf10b793b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049666/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Łódzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem w ramach projektu „Akademickie partnerstwo PŁ & ECIU – nowy wymiar doskonałości i współpracy”. umowa nr BPI/WUE/2024/1/00025/U/000012.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CWM.262.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41128,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych dla Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Łódzkiej.
Przedmiot Zamówienia finansowany jest ze środków przeznaczonych przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej na realizację Projektu pn.: „Akademickie partnerstwo PŁ & ECIU – nowy wymiar doskonałości i współpracy” w ramach umowy o współpracy nr BPI/WUE/2024/1/00025/U/00001.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40018,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70998,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46480,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Promo-Land s.c. D.Grodzińska-Moszczyńska R.Rutkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Promo-Land s.c. D.Grodzińska-Moszczyńska R.Rutkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312026958
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 10
7.3.4) Miejscowość: Chechło Pierwsze Dobroń
7.3.5) Kod pocztowy: 95-082
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMO-LAND S.C. DOROTA GRODZIŃSKA-MOSZCZYŃSKA, RENATA RUTKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PROMO-LAND S.C. DOROTA GRODZIŃSKA-MOSZCZYŃSKA, RENATA RUTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46480,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-20INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa systemu NAS (serwer backupowy z pamięcią) wraz z dyskami na potrzeby Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Opracowanie wkładów dla potrzeb programu funkcjonalno-użytkowego w ramach projektu "Rewitalizacja Zielonego Rynku"
- MZŻ.262.13.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Usługa mapowania pojęć z zakresu LOINC w ramach współpracy z laboratoriami diagnostycznymi w ramach projektu wdrożenia słownika LOINC oraz prototypu Systemu (...)
- Przebudowa istniejącego boiska sportowego, bieżni, skoczni w dal wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Szkoły Podstawowej nr 182 przy ul. Traktorowej 35 w Łodzi
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem dwurzędowych metalowych regałów na akta dla Prokuratury Rejonowej w Rawie Mazowieckiej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Dostawa materiałów reklamowych
- "Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podziałem na części"
- Dostawa artykułów reklamowych dla Centrum Studentów Zagranicznych Politechniki Częstochowskiej
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych"
- Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy Międzynarodowej Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.