Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475009/01 - Wynik z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w Placówce Terenowej KRUS w Rawiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Marcin 46/50
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-807
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia rolnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w Placówce Terenowej KRUS w Rawiczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c111398-2c2e-4de2-932e-61b6f6885e5d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107335/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w Placówce Terenowej KRUS w Rawiczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zamowienia.krus.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.krus.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, a w szczególności składanie pytań, ofert, odpowiedzi na pytania, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, wezwań lub zawiadomień, odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przy użyciu Systemu do elektronicznej komunikacji i składania ofert.
2. System jest dostępny pod adresem https://e-zamowienia.krus.gov.pl
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu do Systemu.
4. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://e-zamowienia.krus.gov.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
5. Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Baza Wiedzy”. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Systemu, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego: tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Systemu:
- przed przystąpieniem do postępowania – przez kafelek „Zadaj pytanie”;
- po przystąpieniu do postępowania – przez kafelek „Wiadomości”.
7. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w Systemie, zgodnie z kolejnością wskazaną w Instrukcji, o której mowa w pkt 5.
8. Szczegółowy opis wymagań technicznych określa pkt X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamieszczona jest w pkt XX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1200-OP.261.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont elewacji wraz z pracami towarzyszącymi w Placówce Terenowej KRUS w Rawiczu” mieszczącej się przy ul. Wały Powstańców Wielkopolskich 7.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt III SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy zawartych w Rozdziale II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442110-1 - Malowanie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie dokonana na podstawie kryterium oceny ofert określonej w pkt XV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto na cały okres realizacji zamówienia. Ubezpieczenie musi być ważne na dzień składania ofert.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykonał co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące obiektów użyteczności publicznej* obejmujące swym zakresem roboty elewacyjne o powierzchni co najmniej 500 m2 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia tj.:
a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VIII.1.2) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w pkt VI SWZ zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 zawartym w Rozdziale III SWZ.
b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentu, o którym mowa w pkt a) dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia,
c) jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - dokumentu, o którym mowa w pkt a) dotyczącego podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału postępowania tj.:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej w celu potwierdzenia warunku określonego w pkt VII.1.3) SWZ
b) wykazu robót budowalnych (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 zawartego w Rozdziale III SWZ) potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt VII.1.4) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów* określających, czy te roboty budowlane zostały należycie wykonane;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
6. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został opisany w pkt VII.2 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy zawarto w Rozdziale II SWZ. Treść umowy zawiera istotne dla Zamawiającego i Wykonawcy warunki realizacji zamówienia.2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduję możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sposób i na warunkach szczegółowo określonych w projektowanych postanowieniach umowy zawartej w Rozdziale II SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.krus.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-19 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Treść oferty musi być zgodna z warunkami zamówienia2. Dokumenty należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 zawartym w Rozdziale III SWZ;
2) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 zawartym w Rozdziale III SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu,
UWAGA
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust.2) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust.2), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – treść oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie potwierdzenia brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawarta w Załączniku nr 4 zawartym w Rozdziale III SWZ
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 zawartym w Rozdziale III SWZ – jeżeli dotyczy,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 zawartym w Rozdziale III SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub podmiotu trzeciego,
5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
6) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu.
4. Z postępowania o udzielnie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Nadzór eksploatacyjny nad przepompownią wód opadowych i roztopowych obiektu inżynierskiego - tunelu w ciągu ul. Czechosłowackiej w Poznaniu
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie hybrydowym (HEV) na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
- Dostawa aparatów do znieczulenia do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- AD/ZP/158/25 Bieżące wykonywanie drobnych robót remontowych i awaryjnych w zakresie instalacji elektrycznych w obiektach (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie) PP.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- Aranżacja wnętrz sekretariatu i gabinetów w budynku przy ul. Powstańców 52 w Katowicach
- Termomodernizacja Przedszkola Samorządowego nr 1, im. ks. Józefa Pawłowskiego w Proszowicach wraz z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami
- Termomodernizacja zasobu komunalnego miasta Ozorkowa
- "Termomodernizacja budynku ZSO w Świebodzicach" z podziałem na zadania
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





