eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa modeli anatomicznych, urządzeń kosmetycznych i przyrządów do badań fizykalnych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa modeli anatomicznych, urządzeń kosmetycznych i przyrządów do badań fizykalnych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2ac5730-3a5e-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa modeli anatomicznych, urządzeń kosmetycznych i przyrządów do badań fizykalnych dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2ac5730-3a5e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Wyposażenie laboratorium na potrzeby kierunku Kosmetologia w sprzęt i materaiły laboratoryjne w tym: urządzenia medyczne, mikroskopy, kosmetyczne, preparaty biologiczne, histologiczne itp..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360649/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/28/1538/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa modeli anatomicznych do zajęć z fizjologii, a) Figura mięśniowa 1/2- 1 szt.
b) Mięśnie nogi - 1 szt.
c) Mięśnie ręki -1 szt.
d) Głowa mięśniowa z szyją- 1 szt.
e) Przekrój przez głowę człowieka 1:1- 1 szt.
f) Kończyna dolna z oznaczeniami mięśni - 1 szt.
g) Kończyna górna z kością łopatkową i oznaczeniami mięśni - 1 szt.
h) Model rdzenia kręgowego - 1 szt.
i) Model mózgu - 1 szt.
j) Model języka - 1 szt.
k) Model nosa z zatokami przynosowymi - 1 szt.
l) Model oka - 1 szt.
m) Bezpłciowy korpus z głową -1 szt.
n) Standardowy model ucha-1 szt.
o) Płuca z krtanią-1 szt.
p) Układ oddechowy- 1 szt.
q) Model wątroby – 1 szt.
r) Model żołądka – 1 szt.
s) Tylne organy górnego brzucha- 1 szt.
t) Układ pokarmowy - 3 części – 1 szt.
u) Wątroba z pęcherzykiem - przekrój na tablicy- 1 szt.
v) Miednica męska- 1 szt.
w) Miednica żeńska- 1 szt.
x) Układ moczowo-płciowy K/M - przekrój na tablicy -1 szt.
y) Dwupłciowy układ moczowy, 6-częściowy- 1 szt.
z) Model przekroju zęba trzonowego - ząb zdrowy -1 szt.
aa) Model krtani- 1 szt.
bb) Model układu nerwowego- 1 szt.
cc) Przekrój środkowy jamy nosowej, ustnej i gardła- 1 szt.
dd) Klasyczne serce -2 szt.
ee) Układ krwionośny- 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 48712,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i przyrządów kosmetycznych, w tym:
a) Pen do mezoterapii mikroigłowej– 7 szt.
b) Urządzenie do darsonwalizacji - 4 szt.
c) Urządzenie do galwanizacji – 4 szt.
d) Urządzenie do elektrokoagulacji – 2 szt.
e) Urządzenie do mikrodermabrazji diamentowej – 4 szt.
f) Lampa LED fotonowa -2 szt.
g) Lampa polimeryzacyjna – 7 szt.
h) Lampa lupa -14 szt.
i) Myjka ultradźwiękowa -3 szt.
j) Autoklaw z drukarką – 2 szt.
k) Frezarka- 14 szt.
l) Lampa UV- 14 szt.
m) Podgrzewacz do parafiny- 2 szt.
n) Podgrzewacz do wosku- 7 szt.
o) System do opalania natryskowego – 1 szt.
p) Koc termiczny – 5 szt.
q) Aparat do terapii falą uderzeniową- 1 szt.
r) Urządzenie do presoterapii- 1 szt.
s) Kombajn kosmetyczny – 2 szt.
t) Oczyszczanie wodorowe kombajn 6w1- 4 kpl.
u) Podoskop- 3 szt.
v) Lampa na stół do manicure- 8 szt.
w) Cążki – 15 szt.
x) Cążki do skórek– 15 szt.
y) Pęseta do regulacji brwi – 15 szt.
z) Cęgi podologiczne – 15 szt.
aa) Lampa LED Ring – 2 szt.
bb) Wałek do masażu model 1- 10 szt.
cc) Wałek do masażu model 2- 10 szt.
wraz z przeprowadzeniem stacjonarnego szkolenia dla 1 pracownika Zamawiającego co najmniej z zakresu obsługi nw. urządzeń; szkolenie przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego, przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia, w tym np. certyfikat producenta urządzenia uprawniający do przeprowadzenia szkoleń z obsługi lub przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia- dot. do pozycji:
Aparat do terapii falą uderzeniową- 1 szt.
Urządzenie do presoterapii- 1 szt.
Kombajn kosmetyczny – 2 szt.
Oczyszczanie wodorowe kombajn 6w1- 4 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33191110-9 - Autoklawy

33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 178350,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu anatomicznego typu J. Toe lub równoważnego, w tym:
a) Zestaw anatomiczny – fantom typu J. Toe - 16 kpl.
b) Paznokieć ze zmianą grzybiczą – 64 szt.
c) Płytka paznokciowa typu J. Toe Dots – 40 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 11520,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 mikroskopów do zastosowania m. in. w laboratorium mikrobiologii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 63179,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów do badań fizykalnych, refraktometrów, w tym:
a) Mata podologiczna- 1 szt.
b) Refraktometr- 2 szt.
c) Refraktometr ręczny- 2 szt.
d) Refraktometr do moczu- 2 szt.
e) Ciśnieniomierz automatyczny naramienny- 5 szt.
f) Ciśnieniomierz nadgarstkowy- 5 szt.
g) Ciśnieniomierz zegarowy naramienny z pompką- 5 szt.
h) Stetoskop- 5 szt.
i) Młotek neurologiczny Bucka - 5 szt.
j) Termometr bezdotykowy - 5 szt.
k) Zestaw stroików laryngologicznych – 1 kpl.
l) Stroik laryngologiczny bez ciężarków – 1 kpl.
m) Łuskarka do lodu – 1 szt.
n) Palnik spirytusowy – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38412000-6 - Termometry

38423100-7 - Ciśnieniomierze

4.5.5.) Wartość części: 27106,44 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. transiluminatora UV

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 6075,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53224,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68188,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53224,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa FANTOM Andrzej Miętkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8550015235

7.3.3) Ulica: Niedamira 10

7.3.4) Miejscowość: Wolin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53224,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182551,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182551,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182551,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067

7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-810

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182551,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14112,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14112,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14112,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067

7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-810

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14112,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71992,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71992,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71992,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evident Europe GmbH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE347224941

7.3.3) Ulica: Caffamacherreihe 8-10

7.3.4) Miejscowość: Hamburg

7.3.5) Kod pocztowy: 20-355

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71992,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-08

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30740,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30740,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30740,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067

7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-810

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30740,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8144,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8144,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8144,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JC-Car" Jerzy Czubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002795067

7.3.3) Ulica: Al.Niepodległości 829

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-810

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8144,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy Evident Europe GmbH,
Caffamacherreihe 8-10, 20-355 Hamburg
za przedmiot umowy wynagrodzenie określone w ofercie Wykonawcy w kwocie łącznej 66.660,00 zł netto z zastrzeżeniem, że u Zamawiającego powstaje obowiązek podatkowy zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685, 694 i 802) w wysokości 8%, tj. 5.332,80 zł do całości dostawy określonej w niniejszej umowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.