Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont Pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu- BIS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 12 Lutego 4a
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556112109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_elblag@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu- BIS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78faa307-c870-4481-b387-4158190a2afa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00111881/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont pomieszczeń łaźni dla osadzonych Aresztu Śledczego w Elblągu- BIS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl ( dalej: Platforma ) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - formularz „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczenia, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, wyjaśnienia, zmiany SWZ, zmiany terminu składania ofert zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w zakładce „Komunikaty”
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. Poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ-rozdział XXVIII. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2025.KW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 542850,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Likwidacja starych podłóg, okładzin ścian i ścianek działowych, wymiana kanalizacji i instalacji wodociągowej, wykonanie nowych posadzek, pokrycie ścian i podłóg nowymi okładzinami, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowej instalacji mieszania wody, ponowny montaż wyposażenia łaźni, zabudowa nowych stanowisk prysznicowych,
Zapewnienie przez wykonawcę na czas realizacji remontu zastępczej łaźni kontenerowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1. cena oferty brutto ( C) 60%
2. Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane ( G) 40%
- Kryterium "cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto Wykonawcy podanej w formularzu ofertowym.
- Punkty w kryterium "długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane" będą przyznawane na podstawie udzielonej przez Wykonawcę odpowiedzi w formularzu ofertowym, zgodnie z powyższą informacją
a) 2 lata (minimalna długość ) 0 pkt
b) 3 lata 20 pkt
c ) 5 lat (maksymalna długość) 40 pkt
W oparciu o powyższe kryterium zostanie sporządzony ranking złożonych ofert.
Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego wzoru
W= C min/cof x 60 pkt + G
w- wspólczynnik oceny oferty ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C min- najnizsza cena spośród wszystkich ocenianych ofert ( łacznie z podatkiem Vat w PLN)
Cof - cena ocenianej oferty ( łącznie z podatkiem Vat w PLN)
G- liczba punktów przyznana w kryterium " długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane" na podstawie odpowiedzi Wykonawcy w Formularzu ofertowym, zgodnie z w/w formułą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na brak podstaw do wykluczenia. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w załączniku do niniejszej SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferty wspólne :1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna).
2. Wykonawcy, o których mowa, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
4. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie składających ofertę. Oferta powinna być podpisania w sposób wiążący prawnie wszystkich wykonawców.
5. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie aneksu do umowy, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa systemu kinotechnicznego w ramach projektu pn."Nowe kino cyfrowe w dużej sali Kina Światowid"
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS z zestawem baterii zewnętrznych wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonanie instalacji elektrycznej i przyłączeniowej dla Budynku Głównego Urzędu Miejskiego (...)
- Dostawa sprzętu, urządzeń oraz systemów i licencji wraz z wdrożeniem" w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń do świadczenia usługi całodobowej teleopieki domowej oraz świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg -Program Korpus Wsparcia Seniorów.
- Dostawa sprzętu w 2 pakietach dla realizacji projektu pn. "Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa mostu nad rzeką Elbląg leżącego w ciągu Alei Kardynała Stefana Wyszyńskiego
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.