Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306661/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściach dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Racibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Króla Stefana Batorego 6
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/7550710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.raciborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bipraciborz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściach dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4c2ec87-02f2-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216264/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściach dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym na ul. Kozielskiej i ul. Hulczyńskiej w Raciborzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 478996,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym w rejonie skrzyżowania ul. Kozielskiej z ul. Gdyńską w Raciborzu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 239937,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym w rejonie skrzyżowania ul. Hulczyńskiej z ul. Makuszyńskiego w Raciborzu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 239058,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246021,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248458,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246021,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Serwis Łukasz Niesłańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422815615
7.3.3) Ulica: Gronowa 33 H
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Niesłańczyk Elektro Serwis
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Niesłańczyk Elektro Serwis
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246021,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249812,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266281,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249812,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Sygnalizacyjnych i Teletechnicznych FUSiT "Sygnały"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422621414
7.3.3) Ulica: Sygnały 62
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249812,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
- Zakup 14 fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Business 2024.
- Wyk. usługi w postaci projektu opisowo - kartograficznego modernizacji ewid. gruntów i budynków dla 15obr. ewid. w jedn. ewid. Rudnik zwanego dalej Projektem wraz z udziałem w procedurze wyłożenia
- Rozbiórka budynku Krytej Pływalni Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
- PRZEBUDOWA UL. WYGONOWEJ I UL. ZAKŁADOWEJ W RACIBORZU
- 16/2025 Endoproteza stawu barkowego
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudawica, gmina Żagań
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Radłów - wymiana nieenergooszczędnych opraw.
- Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w msc. Krzywe Koło
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.