eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi prawne Projektu nr FERC.02.03-IP.01-0012/25, Uod FERC.02.03-IP.01-0012/25-00



Ogłoszenie z dnia 2025-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi prawne Projektu nr FERC.02.03-IP.01-0012/25, Uod FERC.02.03-IP.01-0012/25-00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych

1.3.) Oddział zamawiającego: WFDiF

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384561270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmska 21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-724

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225593398

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wfdif.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfdif.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi prawne Projektu nr FERC.02.03-IP.01-0012/25, Uod FERC.02.03-IP.01-0012/25-00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-292e3fc2-12ad-405c-a36c-4818b74ab99b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja materiałów filmowych, cyfrowa edukacja filmowa z wykorzystaniem algorytmów AI oraz modernizacja i rozwój systemów cyfrowych do e-udostępniania zasobów filmowych WFDiF” nr FERC.02.03-IP.01-0012/25

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

wfdif.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wfdif.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną, przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace, na portalu https://wfdif.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://wfdif.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB. 8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r.,poz.2247), w szczególności: .pdf, .docx, .rtf, .xps lub odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych („WFDiF”) z siedzibą w Warszawie (kod: 00-724), przy ul. Chełmskiej 21.
2. Inspektor Ochrony Danych. WFDiF wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
W sprawie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się pod adresem email: iod@wfdif.com.pl lub pisemnie na adres siedziby WFDiF.
3. Źródło pochodzenia danych. Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane od ww. Wykonawcy, z siedzibą w…….przy ul. …, na podstawie ww. umowy łączącej WFDiF z tym Wykonawcą (dalej zwanej „Umową”).
4. Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe są lub mogą być przetwarzane,
o ile przetwarzanie danych dotyczyć będzie określonych poniżej celów:
1) umożliwienia wykonania Umowy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes WFDiF, jakim jest wykonanie Umowy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
2) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na WFDiF wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości, a także szczególnych unormowań prawnych dotyczących realizacji przedmiotu Umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
3) ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez WFDiF – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes WFDiF, którym jest ochrona przed roszczeniami związanymi
z zawartą Umową lub dochodzenie tych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
4) archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu WFDiF dotyczącego zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Kategorie odnośnych danych osobowych. Zakres przetwarzanych danych może obejmować dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, służbowy numer telefonu, służbowy adres e-mail, stanowisko).
6. Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane następującym odbiorcom danych:
1) podmiotom przetwarzającym je na zlecenie WFDiF, w tym podmiotom świadczącym wybrane usługi na rzecz WFDiF w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do świadczenia tych usług w celu realizacji umowy łączącej ich z WFDiF;
2) organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (np. sądom, instytucjom państwowym, itp.), gdy wystąpią z takim żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
7. Przekazywanie danych do państwa trzeciego. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
8. Okres przechowywania danych. W zależności od celu będziemy przechowywać Pani/Pana dane:
1) przez okres obowiązywania Umowy, a po jej zakończeniu przez okres niezbędny do wykonania obowiązków lub uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz okres przedawnienia roszczeń;
2) do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych
i karnych wymagających przetwarzania danych.
9. Prawa osoby, której dane dotyczą. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od WFDiF dostępu do swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
10. Prawo do sprzeciwu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
11. Prawa do wniesienia skargi. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w procesie nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, a Pani/Pana dane nie podlegają profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/12/2025/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenia kompleksowych usług doradczych na rzecz Zamawiającego (beneficjenta projektu) w zakresie prawnym, w związku z realizacją zadania współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC 2021+), Priorytet FERC.02 Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie FERC 02.03 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji.
Projekt pn.: „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja materiałów filmowych, cyfrowa edukacja filmowa z wykorzystaniem algorytmów AI oraz modernizacja i rozwój systemów cyfrowych do e-udostępniania zasobów filmowych WFDiF” nr FERC.02.03-IP.01-0012/25,
w ramach Umowy o dofinansowanie nr FERC.02.03-IP.01-0012/25-00

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6. Zamawiający określa warunek udziału w Postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1) W okresie ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie, usługi doradztwa prawnego, w tym w zakresie Ustawy, na rzecz zamawiających, tj.:
a) świadczyli lub świadczą co najmniej 3 usługi doradztwa w zakresie Ustawy na podstawie umowy trwającej co najmniej przez 12 miesięcy i wartości netto co najmniej 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy złotych) każda;
b) świadczyli lub świadczą usługi doradztwa w zakresie Ustawy w związku z przygotowaniem lub przeprowadzeniem co najmniej 30 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w co najmniej 5 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w których wartość szacunkowa każdego z tych 5 postępowań o udzielenie zamówienia wynosiła co najmniej 20.000.000,00 (słownie: dwadzieścia milionów) złotych brutto;
c) świadczyli lub świadczą usługi doradztwa prawnego w co najmniej 10 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego będących zamówieniami finansowanymi lub współfinansowanymi lub przeznaczonymi/planowanymi do finansowania/współfinansowania ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej;
d) opracowali co najmniej 20 opinii/analiz w zakresie Ustawy dotyczących przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
e) reprezentowali zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą w co najmniej 15 postępowaniach odwoławczych w zakresie zamówień publicznych, z których co najmniej 5 zakończyło się oddaleniem odwołania;
f) świadczyli usługi doradztwa w zakresie Ustawy na rzecz zamawiającego w co najmniej 5 kontrolach udzielania zamówień prowadzonych przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
g) świadczyli usługi doradztwa prawnego na rzecz zamawiającego w co najmniej 3 kontrolach ex post instytucji wdrażającej odpowiedni program europejski, z którego były finansowane zamówienia publiczne podlegające tej kontroli.

Uwaga:
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych dotychczasowa wartość zrealizowanej usługi musi osiągnąć wartość minimum 20.000.000,00 (słownie: dwadzieścia milionów) złotych brutto.

2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia w postaci zespołu składającego się z co najmniej 2 (dwóch osób), z których:
a) każda posiada wykształcenie wyższe prawnicze;
b) co najmniej 1 osoba posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradztwa w zakresie Ustawy w związku z przygotowaniem lub przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
c) co najmniej 1 osoba posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług doradztwa prawnego oraz ważne uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego lub posiada prawo do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 823 ze zm.).

Zespół, o którym mowa powyżej w pkt 2) łącznie musi wykazać się doświadczeniem polegającym na:
a. świadczeniu usług doradztwa w zakresie Ustawy dla zamawiających w związku z przygotowaniem lub przeprowadzeniem co najmniej 30 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w co najmniej 5 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w których wartość każdego z tych 5 postępowań o udzielenie zamówienia wynosiła co najmniej 20.000.000,00 (słownie: dwadzieścia milionów) złotych brutto;
b. świadczeniu usług doradztwa w co najmniej 2 dialogach technicznych dotyczących dziedziny IT;
c. świadczeniu usług doradztwa, w ramach umowy trwającej co najmniej 12 miesięcy, polegającej na kompleksowym przygotowaniu i przeprowadzeniu co najmniej 1 dialogu technicznego dotyczącego dziedziny IT, w wyniku którego zostało przygotowane i przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, zakończone zawarciem umowy w sprawie zamówienia o wartości co najmniej 20.000.000,00 (słownie: dwadzieścia milionów) złotych brutto;
d. świadczeniu usług doradztwa w co najmniej 10 postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego będących zamówieniami finansowanymi lub współfinansowanymi lub przeznaczonymi/planowanymi do finansowania/współfinansowania ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach projektów realizowanych przez Instytucje kultury;
e. opracowaniu co najmniej 20 opinii/analiz w zakresie Ustawy dotyczących przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f. świadczeniu usługi doradztwa prawnego w zakresie Ustawy na rzecz zamawiającego w co najmniej 5 kontrolach udzielania zamówień prowadzonych przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
g. świadczeniu usługi doradztwa prawnego na rzecz zamawiającego w co najmniej 3 kontrolach ex post instytucji wdrażającej odpowiedni program europejski, z którego były finansowane zamówienia publiczne podlegające tej kontroli.

Uwaga:
Zamówienia wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w lit. b. i c. powyżej nie mogą się powtarzać.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych dotychczasowy okres zrealizowanej umowy na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 12 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wfdif.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-05 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.