eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodyBudowa studni w Brodach - II przetarg



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa studni w Brodach - II przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Brody

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-343

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 371 21 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brody.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brody

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa studni w Brodach - II przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88c5df5-f90d-4862-a852-544c6c0fba53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074573/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa studni w Brodach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00403111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Budowa studni w Brodach poprzez „Wykonanie zastępczego otworu studziennego nr 4z oraz likwidację zużytego otworu studziennego nr 4, zlokalizowanych na terenie ujęcia wód podziemnych z utworów neogeńskich - mioceńskich w miejscowości Brody, gm. Brody”.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonania zastępczego otworu studziennego nr 4z oraz likwidacji zużytego otworu studziennego nr 4, zlokalizowanych na obszarze ujęcia wód podziemnych z utworów neogeńskich – mioceńskich w miejscowości Brody, na terenie działki o numerze ewidencyjnym 245, obręb ewidencyjny 081103_2.0002 Brody, gm. Brody. Aktualnie ujęcie składa się z nieeksploatowanego otworu nr 4, który jest przeznaczony do likwidacji oraz ze studni nr 3z (również położonej na dz. nr 245), będącej jedynym eksploatowanym otworem na tym ujęciu.
Przyczyną zaprojektowania wyżej wymienionych prac jest kolmatacja części czynnej kolumny filtrowej i spadek wydajności eksploatacyjnej otworu nr 4.
Zastępczy otwór studzienny zostanie włączony w system eksploatacji wód podziemnych przedmiotowego ujęcia i będzie eksploatowany naprzemiennie ze studnią nr 3z.
Ujęcie w m. Brody jest własnością Gminy Brody. Przedmiotowe ujęcie zaopatruje w wodę do celów socjalno-bytowych i gospodarczych mieszkańców miejscowości: Brody, Nabłoto, Jeziory Wysokie, Jeziory Dolne i Datyń.

Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ – PFU) oraz w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

Zamawiający informuje, że załączony do SWZ poglądowe przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez Wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest dokumentacja projektowa – projekt robót geologicznych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz informacje zawarte w Specyfikacji Warunków Zamówienia i pozostałych załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349197 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349197 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349197 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Górniczy Hydrowiert Dariusz Mimier

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290097603

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 3

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra,

7.3.5) Kod pocztowy: 65-427

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349197 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.