Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00322676/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie dla posiadanego oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) oraz zakup nowych licencji w ramach zamówienia opcjonalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28980c86-9a1e-4f9d-b7a0-37079d7dbdcc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie dla posiadanego oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) oraz zakup nowych licencji w ramach zamówienia opcjonalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28980c86-9a1e-4f9d-b7a0-37079d7dbdcc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135431/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.23 Przedłużenie subskrypcji dla Zintegrowanego Środowiska Programistycznego (IDE) lub równoważne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.128.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 139818808,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134703 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia producenta dla posiadanego przez Centrum e-Zdrowia oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) oraz w ramach zamówienia opcjonalnego – dostawa bezterminowej licencji wraz z 12-miesięczną usługą wsparcia producenta dla oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) typu IntelliJ IDEA Ultimate lub równoważnej (15 licencji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48980000-1 - Języki programowania i narzędzia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161786,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250240,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161786,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESTOR P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010738169
7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161786,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Usługa wsparcia świadczona będzie od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa § 3 ust. 4, do dnia:
1) 12 września 2026 r. dla Zakresu A, o którym mowa w § 1 pkt 1, jednak nie wcześniej niż od dnia 13 września 2025 r.;
2) 4 sierpnia 2026 r. dla Zakresu B, o którym mowa w § 1 pkt 2; jednak nie wcześniej niż od dnia 5 sierpnia 2025 r.;
3) 19 sierpnia 2026 r. dla Zakresu C, o którym mowa w § 1 pkt 3 jednak nie wcześniej niż od dnia 20 sierpnia 2025 r.
3. Opcja zakupu licencji, o której mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, może być realizowana do dnia 30.11.2025 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa produktu leczniczego Nintedanib.
- Zakup i dostawa 4 sztuk urządzeń oświetleniowych profilowych - LED typu "ruchoma głowa" na potrzeby Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.
- Dostawa tabletów
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali - O/Kraków, O/Wrocław, O/Warszawa 2026
- Aktualizacja i wdrożenie zmian w Systemie Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w celu zapewnienia zgodności z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2023 w Ministerstwie Aktywów Państwowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja koncepcji i rozbudowa Platformy "Generacja-L" do wersji 2.0
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Zakup oprogramowania do testów penetracyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu IT na potrzeby realizacji projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usług wsparcia oprogramowania Only Office
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.