eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1818W - ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych



Ogłoszenie z dnia 2025-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1818W – ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640516

1.5.8.) Numer faksu: 227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1818W – ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28dd2b1a-194b-461f-a4b1-5bd0eaefb681

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025667/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa przejść dla pieszych w drogach powiatowych - 1818W przy SP nr 4 w Legionowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.37.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1818W – ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych, w ramach zadania pn. „Przebudowa przejść dla pieszych w drogach powiatowych.”
2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane roboty polegające na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej oraz doświetleniem przejścia, w drodze powiatowej nr 1818W - ul. Jana Pawła I w Legionowie (istniejące przejście dla pieszych przy Szkole Podstawowej nr 4 w Legionowie).
3. W ramach realizacji zadania, zbudowane zostanie wyniesione przejście dla pieszych.
4. Przyjęto następujące parametry wyniesionego przejścia dla pieszych:
1) przejście wyniesione o wymiarach 6,0 m x 8,0 m (wraz z rampami najazdowymi),
2) szerokość ramp najazdowych 1,5 m,
3) nawierzchnia wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej koloru czerwonego grub. 8 cm.
5. Na zaplanowane do wykonania zagospodarowanie składają się następujące rodzaje konstrukcji (razem 38 cm.):
1) kostka betonowa czerwona – 8 cm,
2) podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm,
3) podbudowa z kruszywa łamanego C 90/3 stabilizowanego mechanicznie – 25 cm.,
4) warstwa istniejącej podbudowy drogi powiatowej nr 1818W.
6. Obramowanie nawierzchni wyniesionego przejścia dla pieszych należy wykonać za pomocą oporników betonowych o wymiarach 12x25x100 cm na ławie betonowej z betonu C 12/15 oraz krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem betonowym (beton C 12/15).
7. W ramach zaprojektowanego doświetlenia przejścia dla pieszych, zgodnie z warunkami przyłączenia, wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A., należy wykonać:
1) budowę nowej linii kablowej typu YKY 3x2,5 mm2 zasilającej zaprojektowane obwody oświetlenia ulicznego,
2) przebudowę szafy zasilającej znak aktywny PV, tak, aby zasilała istniejący znak oraz dwie latarnie doświetlające przejście dla pieszych,
3) budowę nowych słupów oświetleniowych o wys. h=6 m oraz h= 6m wraz z oprawami oświetleniowymi typu LED o mocy 82W.
8. W szczególności, wykonane zostaną:
1) roboty pomiarowe,
2) roboty rozbiórkowe,
3) roboty w zakresie konstrukcji wyniesionego przejścia dla pieszych,
4) roboty w zakresie regulacji zaworów gazowych, wodociągowych, itp.,
5) roboty w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i elementów bezpieczeństwa na drodze,
6) roboty w zakresie elementów jezdni – krawężniki betonowe wystające i wtopione,
7) korekta wysokościowa nawierzchni,
8) roboty w zakresie układania płyt wypustkowych dla niewidomych,
9) roboty w zakresie budowy oświetlenia.
9. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa:
1) projekt techniczny – wykonawczy (branża drogowa) dot. przebudowy drogi powiatowej nr 1818W – ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych,” stanowiący załącznik do SWZ,
2) projekt techniczno – wykonawczy (projekt elektroenergetyczny) dot. przebudowy przejścia dla pieszych w drodze powiatowej nr 1818W,” stanowiący załącznik do SWZ,
3) przedmiar robót dla przebudowy drogi powiatowej nr 1818W – ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych, stanowiący załącznik do SWZ,
5) projekt czasowej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
6) projekt stałej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
7) specyfikacje techniczne dla przebudowy drogi powiatowej nr 1818W – ul. Jana Pawła I w Legionowie w zakresie budowy wyniesionego przejścia dla pieszych oraz oświetlenia przejścia dla pieszych, stanowiące załącznik do SWZ.
W/w załączniki stanowią integralną część SWZ.
10. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:
1) projekt techniczny - wykonawczy,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiar robót.
11. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dołączoną do dokumentacji przetargowej.
12. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy.
13. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.
14. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody.
15. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
16. Okres gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego bezusterkowego lub daty usunięcia wad/usterek stwierdzonych w czasie odbioru.
17. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji na roboty budowlane dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
18. Wykonawca udzieli rękojmi na okres odpowiadający okresowi gwarancji na roboty budowlane.
19. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.
- brukarz,
- elektromonter sieci.
Realizacja czynności wymienionych w ust. 5 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie wyżej wymienione czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
20. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
21. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121750,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121750,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121750,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tombud Firma Handlowo Usługowa Tomasz Anuszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361767240

7.3.4) Miejscowość: Wieliszew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121750,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.