Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325659/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00337840/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ ORAZ NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241512940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 47-51
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 285-40-58 wew. 447
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wspsa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wspsa.ezamawiajacy.pl/pn/wspsa/demand/220770/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ ORAZ NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa4badf3-f24a-47e7-9d8c-9d53c7904ca7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325659
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSP-DZP-2100-25/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 428544,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylizator plazmowy – 1 sztukaOpis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 226000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzia laparoskopowe – zestawOpis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 131544,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat EEG – 1 sztukaOpis: Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33121100-5 - Elektroencefalografy
4.5.5.) Wartość części: 71000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241
7.3.3) Ulica: Winogrady 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142078,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142078,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142078,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142078,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Walichnowski Provim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511767084
7.3.3) Ulica: Impresji 4
7.3.4) Miejscowość: Józefosław gm. Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-509
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA MIKROSKOPU OPERACYJNEGO OKULISTYCZNEGO
- BZP.271.32.2025 "Przebudowa amfiteatru w Parku Hutnika w Tarnowskich Górach - Strzybnicy"
- Świadczenie usług cateringu w 2026 r. na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Świadczenie w roku 2026 usług cateringu na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 8 im. Pułku 3. Ułanów Śląskich w Tarnowskich Górach
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC , ubezpieczenie mienia i ubezpieczenia pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach , w okresie 36 miesięcy 2025-2028
- (BZP.271.33.2025) Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Rynek 4, ul. Sienkiewicza 2 i Sienkiewicza 2a w 2026 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- ZAKUP I DOSTAWA STERYLIZATORA PAROWEGO .
- TP-38/25 Dostawa stentów przełykowych i innych akcesoriów endoskopowych
- Dostawa elektorencefalografu dla potrzeb SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
- Dostawa narzędzi endoskopowych na okres 3 miesięcy
więcej: Elektroencefalografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





