Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231762/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w zakresie Kursy uprawnień elektrycznych SEP” w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d8391ae-4bed-4cb9-a683-71eac838fb361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w zakresie Kursy uprawnień elektrycznych SEP” w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8391ae-4bed-4cb9-a683-71eac838fb36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037065/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans” 9 części zamówienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
SOS 4_ Szkolenia otwartych szans” - realizowanego w ramach programuFundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla priorytetu FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację dla działania FESL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOS4/Z16 /2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 268920,40
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33476,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W ramach organizacji kursów zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b)
przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas
pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały
szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d)
prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list
potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich
odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania
w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich
zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis
kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji,
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10:
2)Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym
także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach
projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO OMEGA S.C. ALEKSANDRA DROŻDŻOWICZ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO OMEGA S.C. DAMIAN CIEŚLAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482688089
7.3.3) Ulica: Saturna 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA WYROBÓW DO ZBIÓRKI PŁYNÓW USTROJOWYCH 2
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Biblioteki Śląskiej w Katowicach oraz ich współmałżonków, partnerów życiowych i pełnoletnich dzieci.
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach wraz z kartami flotowymi
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do jednostek Śląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w pierwszym półroczu 2026r.
- Usługa całodobowego monitorowania lokalnego systemu sygnalizacji pożaru - SSP we wskazanych lokalizacjach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie
- Program księgowy wraz z systemem EZD
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
- "Zakup minikoparki na gąsienicach w ramach zadania budżetowego pn.: zakup koparko-ładowarki"
- Przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: "W drodze ku lepszej przyszłości szczecińskich szkół zawodowych - etap I"
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych dla Personelu IT Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





