eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa ciągnika siodłowego z napędem 4x2 do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2025-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika siodłowego z napędem 4x2 do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34477100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1219705

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika siodłowego z napędem 4x2 do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b23026-c1f7-41f8-928b-92ccbc9d6c2a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031891/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Dostawa ciągnika siodłowego z napędem 4x2 do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552022

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.37.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 468472,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika siodłowego z napędem 4x2 do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanego w ofercie samochodu, charakteryzując go poprzez wskazanie na konkretny wyrób (marka/ model/ typ/ symbol/ oznaczenie lub inne dane pozwalające na identyfikację oferowanego pojazdu)
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w SWZ oraz dołączonych do niej załącznikach.
5. Wykonawca winien udzielić min. 24 miesięcy gwarancji jednolitej bez limitu kilometrów na pojazd wraz z wyposażeniem – kryterium punktowane. Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Okres rękojmi zostanie zrównany z okresem udzielonej przez Sprzedawcę gwarancji na dostarczony pojazd wraz z wyposażeniem.
Warunki gwarancji oraz rękojmi zostały określone w § 4 projektu umowy.
6.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić szkolenie dla maksymalnie 5 pracowników Zamawiającej w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu.
7.Wykaz dokumentów wymaganych wraz z dostawą został określony w § 3 ust. 14 projektu umowy.
8. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa do siedziby Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64
9. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
10. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
11. Oferowany do sprzedaży przedmiot zamówienia winien być nowy i nieużywany.
12. Transport, dostawę na miejsce oraz rozładunek zapewnia Wykonawca

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34133000-8 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą

34139100-1 - Podwozia z kabiną

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 791505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 791505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 791505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOLVO POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951009619

7.3.3) Ulica: Mydlana

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 791505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.