eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu "Uczelnia Dostępna".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu „Uczelnia Dostępna”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 842 98 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.rektora@uczelniaoswiecim.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/muposwiecim

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu „Uczelnia Dostępna”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aace2b2c-1527-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140582/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu „Uczelnia Dostępna”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu „Małopolska Uczelnia Państwowa – Uczelnia dostępna”, Projekt dofinansowany z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój realizowanego w latach 2022-2023 przez Małopolską Uczelnię Państwową im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279272

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136532,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Powiększalnik

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652200-2 - Powiększalniki

4.5.5.) Wartość części: 10492,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kamera do sal dydaktycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo

4.5.5.) Wartość części: 4545,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Notebooki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5974,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Smartfony

4.5.3.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2057,84 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zewnętrzny włącznik komputera

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 632,97 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dyktafon

4.5.3.) Główny kod CPV: 32332100-0 - Dyktafony

4.5.5.) Wartość części: 4682,35 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie zapewniające możliwość edycji i korekty wykonanych skanów

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 873,19 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mysz dla osób z dysfunkcjami kończyn górnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.5.5.) Wartość części: 6588,99 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Klawiatura przeznaczona dla osób z problemami manualnymi z nakładką

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 6588,99 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pętle indukcyjne stanowiskowe przenośne (mobilne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 6315,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pętle indukcyjne stanowiskowe stałe (podblatowe)

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 16353,35 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do wideokonferencji

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 10312,42 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeźroczyste naklejki Brajlowskie na klawiaturę komputerową

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237470-4 - Nakładki do klawiatur z pismem Braille’a

4.5.5.) Wartość części: 1517,30 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Automatyczna metkownica brajlowska

4.5.3.) Główny kod CPV: 30170000-1 - Maszyny do metkowania

4.5.5.) Wartość części: 4627,63 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kiosk informacyjny

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 54500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.