eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUtrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e89aba-45a3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 27 lipca wpłynęło odwołanie do KIO w Warszawie, natomiast w dniu 11 sierpnia 2023 r. KIO przesłało wyrok uwzględniający odwołanie Wykonawcy. Z uwagi na fakt, iż wartość zamówienia przekracza progi unijne, nie ma możliwości zakończenia kolejnego postępowania przetargowego przy zachowaniu ustawowych terminów przed zakończeniem okresu obowiązywania aktualnej umowy tj. w terminie do 31 sierpnia 2023 roku.
Ze względu na charakter zadania polegający na eksploatacji szaletów miejskich i udostępnianiu ich dla ludności, jego realizacja ma charakter ciągły i nie jest możliwa przerwa w wykonywaniu zadania.

Z uwagi na fakt, że zamówienie to nie było planowane, zachodzi przesłanka określona w art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 a ustawy Pzp tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.62.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151776,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych w Katowicach przy pl. Wolności, pl. Andrzeja, pl. Miarki, pl. Szramka, pl. Powstańców Śląskich, pl. Miast Partnerskich, ul. Panewnickiej, w Parku Boguckim, w Parku Budnioka.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług między innymi w zakresie jn.:
a) prowadzenia szaletów zgodnie z ich przeznaczeniem, jako szaletów bezpłatnych dla ludności,
b) utrzymania należytego stanu sanitarnego, estetyki, porządku i czystości wewnątrz i wokół eksploatowanych obiektów, utrzymania należytego stanu nawierzchni wejść do szaletów w okresach zimowych bądź deszczowych,
c) prowadzenia prac, polegających na:
- usuwaniu szkód, awarii, dewastacji, zawilgoceń i zagrzybienia,
- konserwacji urządzeń będących na wyposażeniu poszczególnych toalet,
zakres wszystkich prac należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym
d) właściwej eksploatacji szaletów oraz urządzeń będących na wyposażeniu toalet, w tym m.in.:
-racjonalnego ogrzewania obiektów - ogrzewanie pomieszczeń szaletów powinno mieć charakter ciągły w okresach o obniżonych temperaturach; moc grzewcza dostosowana do pory roku i warunków atmosferycznych; temperatura w pomieszczeniach szaletów nie może być jednak niższa niż 18°C,
- bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie itp.,
- stałego stosowania odświeżaczy powietrza,
- pisemnego informowania Zamawiającego o awariach urządzeń, uszkodzeniach, dewastacjach, kradzieżach, brakach w wyposażeniu szaletów oraz o ich usunięciu bądź naprawie,
e) sporządzania i składania do Wydziału Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Katowice miesięcznych wykazów zawierających:
- koszty w układzie rodzajowym, w tym m.in. ilość zużycia energii elektrycznej, wody i ścieków, koszty środków czystości i materiałów higienicznych, koszty konserwacji, napraw itp, oraz na żądanie Zamawiającego rachunki, potwierdzające koszty,
- średnią ilość osób korzystających z poszczególnych szaletów, za każdą toaletę osobno,
f) przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania toalety, w tym wywieszenia danych kontaktowych pod którymi można składać skargi i wnioski,
g) przestrzegania przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych, BHP i ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach,
h) stałej kontroli pomieszczeń szaletów, w tym głównie przed zamknięciem toalet,
i) w przypadku stanu zagrożenia epidemicznego stosowanie wytycznych właściwych organów,
j) stawiania się na każde wezwanie Zamawiającego przekazane w formie telefonicznej lub mailowej w określonym szalecie w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
Usługa, będzie świadczona codziennie.
Zamawiający wymaga, by szalety były czynne w podanych niżej godzinach.
1. W szaletach zlokalizowanych przy pl. Wolności, pl. Andrzeja, pl. Miarki, pl. Szramka, pl. Powstańców Śląskich:
- w dni robocze i w soboty w godzinach 6.00 –21.00
- niedziele i święta w godzinach od 09.00 – 20.00
2. W szalecie przy pl. Miast Partnerskich, w Parku Bogickim, w Parku Budnioka:
- codziennie w godzinach 6.00 – 21.00
3. W szalecie przy ul. Panewnickiej 76:
- codziennie w godzinach 8.00-21.00.
W uzasadnionych przypadkach, za zgodą lub na wniosek Zamawiającego, dopuszcza się zmianę czasu otwarcia toalet z zachowaniem ilości godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU VICA SECURITY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634 29 14 189

7.3.3) Ulica: ul. Sokolska 78

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-087

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.