Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243247/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00253344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00257707/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
EP/220/31/2022 Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu Laparoskopowego 4K z systemem archiwizacji dla SPWSZ w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Arkońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwsz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EP/220/31/2022 Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu Laparoskopowego 4K z systemem archiwizacji dla SPWSZ w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ad570f5-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074860/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu Laparoskopowego 4K z systemem archiwizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243247/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/220/31/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 435718,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu Laparoskopowego 4K z systemem archiwizacji dla SPWSZ w Szczecinie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie te będą polegały na dostawie wyposażenia dodatkowego do zamówienia podstawowego w celu rozbudowy dostarczonego laparoskopu o kompatybilne z nim dodatkowe narzędzia operacyjne (nowe funkcjonalności), które nie mogą zostać dostarczone przez innego wykonawcę, aniżeli wykonawca zamówienia podstawowego (z uwagi na koniczność zachowania kompatybilności). Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) PZP w przypadku pozyskania środków finansowych pozwalających na sfinansowanie tych zamówień. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) PZP realizowane będą na zasadach analogicznych do zamówienia podstawowego a wycena świadczeń Wykonawcy nastąpi w wyniku negocjacji między Stronami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436978,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436978,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436978,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-16-51-738
7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-677
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436978,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi naprawy, przeglądów, legalizacji oraz napraw awaryjnych sprzętu medycznego dla 15 WOG oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawa i montaż depozytorów wewnętrznych oraz depozytorów zewnętrznych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. przystosowania budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
- Usługa naprawy trzech samochodów sanitarnych dla jednostek wojskowych będących w rejonie odpowiedzialności 15 WOG
- PP Tychowo termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- POŻYWKI MIKROBIOLOGICZNE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- Dostawa akcesoriów endoskopowych oraz protez samorozprężalnych przewodu pokarmowego
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.