Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177405/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00196279/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00203321/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00227957/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie”
– DPG Kukuryki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI ZARZĄD OBSŁUGI PRZEJŚĆ GRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060695455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lzopg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lzopg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lzopg.ezamawiajacy.pl/pn/lzopg/demand/203195/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie przejściami granicznymi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie”– DPG Kukuryki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5322dd4-019a-48f4-8f33-d005d1a9e46b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118319/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4311.6.2025.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1923006,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach Terminalu Samochodowego w Koroszczynie.
2. Przedmiotowe przedsięwzięcie zlokalizowane jest na istniejącym i funkcjonującym Terminalu Samochodowym w Koroszczynie, na granicy polsko-białoruskiej (przejście drogowe Kukuryki-Kozłowicze).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1169375,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1779805,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1169375,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR SYSTEM Marek Lipowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661620653
7.3.3) Ulica: ul. Jeździecka 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1169375,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych kierunku Pielęgniarstwo i Położnictwo
- Malowanie elewacji budynków KM PSP w Chełmie
- "Zakup skanera wielkoformatowego do formatu A2+"
- Świadczenie specjalistycznych badań konsultacyjnych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad funkcjonariuszami i pracownikami na terenie miasta Chełm, Biała Podlaska, Tomaszów Lubelski, Lublin
- Dostawa sprzętu biurowego, świadczenie usług gwarancyjnych na przejścia graniczne usytuowane w woj. lubelskim i LZOPG w Chełmie.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Aktualizacja posiadanego oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym na okres aktualizacji
- Rozbudowa systemu AMMS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup pakietu wsparcia producenta dla oprogramowania systemu bezpieczeństwa Trend Micro Deep Security lub równoważnego
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





