eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmSukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadbużański Oddział Straży Granicznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110120561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trubakowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 82 568 51 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1bf78d2-ee81-4002-943a-64c99d78cabc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104484/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Dostawa artykułów żywnościowych - artykuły ogólnospożywcze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Migracje, Granice i Bezpieczeństwo."Fundusz Azylu Migracji i Integracji - Organizowanie powrotów przymusowych oraz powrotów dobrowolnych"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nadbuzanski.ezamawiajacy.pl/pn/NADBUZSG/demand/247095/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nadbuzanski.ezamawiajacy.pl/pn/NADBUZSG/demand/247095/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.1 Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej
eZamawiajacy (zwanej dalej: „Platformą”) https://nadbuzanski.ezamawiajacy.pl 2.3 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość
złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
2.4 Oferta oraz dokumenty, o których mowa w rozdz. IX ust. 1 pkt 1.3 i 1.4 SWZ, przekazywane są obligatoryjnie w postaci lub formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy, w zakładce „OFERTY”.
2.5 Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne
informacje i dokumenty, przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, w sekcji „KORESPONDENCJA”.
2.6 Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę
2.7 Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku
z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2.8 Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,
gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
2.9 Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd, pobieranie dokumentacji postępowania i zadawanie pytań nie wymaga
logowania.
2.10 Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2.11 Szczegółowe informacje dot. korzystania z Platformy znajdują się w „Baza wiedzy” dostępnej na stronie Platformy pod adresem:
https://nadbuzanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=NADBUZSG&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
2.12 Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem danych osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio od osób fizycznych jest
Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
b) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Nadbużańskim Oddziale Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony
Informacji, adres e-mail: iod.woi.nosg.@strazgraniczna.pl
tel. 82 56 85 120.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia
i dokumentowania, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jego realizacji.
d) Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione osobom lub podmiotom zewnętrznym uprawnionym do tego na podstawie
przepisów prawa.
e) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane w związku z realizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówień lub zakończenia realizacji umowy,
zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie archiwizacji dokumentów.
f) Podanie danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
g) Dane osobowe nie są profilowane, a decyzje nie są podejmowane automatycznie.
h) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Nadbużański Oddział Straży Granicznej przysługują Państwu następujące
uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe są przetwarzane nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 44/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19, spełniającego wymagania opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) oraz na warunkach określonych w projekcie umowy ( zał. nr 5 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15851000-8 - Produkty mączne

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15831000-2 - Cukier

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

15332290-3 - Dżemy

15331464-7 - Puszkowana cała fasola

03221210-1 - Fasola

03221220-4 - Groch

15863000-5 - Herbata

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15871230-5 - Ketchup

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15331470-2 - Kukurydza słodka

15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871273-8 - Majonez

15851100-9 - Makaron niegotowany

15332230-5 - Marmolady

15612100-2 - Mąka pszenna

15612300-4 - Mąka i mączka warzywna

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

15981000-8 - Wody mineralne

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15411210-7 - Olej do smażenia

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15872100-2 - Pieprz

15613311-1 - Płatki kukurydziane

15613380-5 - Płatki owsiane

15899000-6 - Proszek do pieczenia

03211300-6 - Ryż

03212211-2 - Soczewica

15321000-4 - Soki owocowe

15872400-5 - Sól

15872300-4 - Zioła

15842220-0 - Batony czekoladowe

15332400-8 - Owoce konserwowane

15831600-8 - Miód

15311100-2 - Chipsy i frytki

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15512900-9 - Bita śmietana

15898000-9 - Drożdże

15842210-7 - Czekolada pitna

15982100-6 - Soki ze świeżych owoców

15811300-9 - Pieczywo francuskie

15871250-1 - Musztarda

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach zawartej umowy może skorzystać z prawa opcji.
a)W ramach prawa opcji zakres rzeczowy umowy może zostać zwiększony o kwotę 30 265,05 zł netto.
b)Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części.
c)Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku
do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza
z prawa opcji skorzystać.
d)Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą, jak w zamówieniu podstawowym.
e)Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do dnia 30.06.2026 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny
ofert – cena brutto oferty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada:
• obowiązującą decyzję administracyjną właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego
granicznego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego
zatwierdzania zakładów, określonych w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.), zawierającą informację o wdrożeniu systemu HACCP. Przedłożona
decyzja winna potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP;
lub
zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu
nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno
potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP (podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25
sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.);
lub
certyfikat HACCP (Hazard Analysis And Critical Control Points)
lub
certyfikat np:
-BRC (Global Standard – For Food Safety)
- IFS (International Food Standard)
- FSMS (Food Safety Management Systems)
określający wymagania stawiane firmie w celu zapewnienia bezpieczeństwa żywności
w procesie produkcji, pakowania, przechowywania i dystrybucji, potwierdzający przeprowadzenie audytu przez
akredytowaną jednostkę certyfikującą i uzyskanie zgodności ze standardem.
• obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii
w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z
art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r.
o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 872 i obowiązującymi aktami wykonawczymi do tej ustawy)
– jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień;
lub
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania,
warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do
obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzających do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte
urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej (podstawa prawna: art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006
r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie
wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami będącymi przedmiotem
zamówienia oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów wydana dotychczas na podstawie art. 27 ust.
1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia Dz. U. z 2005 r., Nr 31, poz. 265 (
Podstawa prawna: art. 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – tj. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1448 ze zm.);
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym
mowa w rozdziale VI ust. 4 SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji,
nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed
organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis
ust. 2 stosuje się.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
W takim przypadku do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika/lidera konsorcjum.
Pełnomocnictwo musi zawierać pełną nazwę wszystkich uczestników konsorcjum oraz musi być sporządzone zgodnie z
rozdz. IX ust. 1 pkt 1.5 SWZ.
2. Badanie braku podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 SWZ składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony jeżeli
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz
z ofertą oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Strony dopuszczają w czasie obowiązywania umowy zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy wynikającą ze wzrostu lub spadku wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w wierszu: „Żywność i napoje bezalkoholowe”, publikowanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
2.Waloryzacja cen jednostkowych może być dokonana w przypadku wzrostu lub spadku wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w wierszu „Żywność i napoje bezalkoholowe”, co najmniej o 2% w stosunku do poprzedniego miesiąca. Jeżeli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych będzie niższy niż 2% waloryzacja nie przysługuje. Zmiana wynagrodzenia może obowiązywać od chwili podpisania aneksu do umowy, jednak nie później niż od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostały publikowane zmiany.
3.Pierwszą ceną bazową waloryzacji będzie cena jednostkowa produktów żywnościowych określona w umowie zgodnie ze złożoną ofertą a w następnym okresie waloryzacja nastąpi od ostatniej waloryzowanej ceny.
4.Sposób określenia wpływu zmiany ceny żywości na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie pisemnego wniosku strony wnioskującej o zmianę na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 w terminie do pięciu dni roboczych od chwili publikacji.
5.Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający, to łącznie 10% w stosunku do wartości wynagrodzenia brutto określonego w §1 umowy.Zmiana wynagrodzenia może nastąpić co cztery miesiące począwszy najwcześniej po czwartym miesiącu obowiązywania niniejszej umowy.
6.W przypadku wystąpienia zmiany wysokości stawki podatku VAT ceny ulegną zmianie od dnia ich wejścia w życie.
7.Zmiana wynagrodzenia wynikająca z pkt 1 i 6 może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nadbuzanski.ezamawiajacy.pl/pn/NADBUZSG/demand/247095/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.