Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00350424/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych – usług sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cus.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5670a366-90da-4b5c-bef7-173daf87dd771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych – usług sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5670a366-90da-4b5c-bef7-173daf87dd77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00180828/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług społecznych – sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Działanie 09.04 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.262.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia w formie pomocy sąsiedzkiejŁączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
a) w okresie od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 2800 godzin tj. 20 środowisk (1 środowisko jest przez 7 miesięcy w pomocy sąsiedzkiej) x 7 miesięcy x średnio 20 godzin miesięcznie),
b) w okresie od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 1600 godzin tj. 20 środowisk (1 środowisko jest przez 4 miesiące w pomocy sąsiedzkiej) x 4 miesiące x średnio 20 godzin miesięcznie,
c) w okresie od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. - 1600 godzin tj. 20 środowisk (1 środowisko jest przez 4 miesiące w pomocy sąsiedzkiej) x 4 miesiące x średnio 20 godzin miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia w formie opieki wytchnieniowej,:Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
a) w okresie od podpisania umowy do 31.03.2026 r.:
- 20 osób x 40 godzin = 800 godzin opieki oraz
- 20 osób x 3 godziny poradnictwa = 60 godzin poradnictwa specjalisty – pielęgniarka
1 osoba ma do wykorzystania 40 godzin opieki i 3 godziny poradnictwa specjalisty wg potrzeb,
b) w okresie od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r.
- 20 osób x 30 godzin = 600 godzin opieki oraz
- 20 osób x 2 godziny poradnictwa = 40 godzin poradnictwa specjalisty – pielęgniarka
1 osoba ma do wykorzystania 30 godzin opieki i 2 godziny poradnictwa specjalisty wg potrzeb,
c) w okresie od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r.:
- 20 osób x 30 godzin = 600 godzin opieki oraz
- 20 osób x 2 godziny poradnictwa = 40 godzin poradnictwa specjalisty -pielęgniarka
1 osoba ma do wykorzystania 30 godzin opieki i 2 godziny poradnictwa specjalisty wg potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 128000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji pod nazwą: Świadczenie usług społecznych – usług sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim” cena oferty złożonej przez oferenta przekroczyła środki finansowe Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji pod nazwą: Świadczenie usług społecznych – usług sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim” w części 2 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych/sąsiedzkich dla seniorów oraz Osób z Niepełnosprawnością z terenu Gminy Gardeja
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Jaktorów .
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2025)
- Dostarczanie wysokiej jakości usług społecznych dla mieszkańców gminy Trzcianka, poprzez rozwój Centrum Usług Społecznych
- Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2026 r.
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZKAŃCÓW GMINY BĄDKOWO NA 2026 ROK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





