Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234413/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00257474/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00263881/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” na zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP)w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” na zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP)w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ebe3bd7-deb3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149384/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie instalacji alarmowych ppoż w US Turek, US Wągrowiec, US Piła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 297560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiekcie Urzędu Skarbowego w Pile, ul. Wojciecha Kossaka 106, 64-920 Piła;1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią programy funkcjonalno-użytkowe (PFU), zawierające wymagania wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, odpowiednio wg części przedmiotu zamówienia, będące załącznikami do SWZ:
Załącznik nr 1a – PFU obiekt Urzędu Skarbowego w Pile - część nr 1,
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w czynnych obiektach. Zamawiający udostępni obiekty do wykonywania robót budowlanych w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót, przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy urzędów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 138211,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiekcie Urzędu Skarbowego w Turku, ul. Konińska 1, 62-700 Turek;1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią programy funkcjonalno-użytkowe (PFU), zawierające wymagania wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, odpowiednio wg części przedmiotu zamówienia, będące załącznikami do SWZ:
Załącznik nr 1a – PFU obiekt Urzędu Skarbowego w Turku - część nr 2,
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w czynnych obiektach. Zamawiający udostępni obiekty do wykonywania robót budowlanych w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót, przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy urzędów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wągrowcu, ul. Kościuszki 19A, 62-100 Wągrowiec1. Opis przedmiotu zamówienia stanowią programy funkcjonalno-użytkowe (PFU), zawierające wymagania wykonania dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, odpowiednio wg części przedmiotu zamówienia, będące załącznikami do SWZ:
Załącznik nr 1a – PFU obiekt Urzędu Skarbowego w Wągrowcu - część nr 3,
2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w czynnych obiektach. Zamawiający udostępni obiekty do wykonywania robót budowlanych w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót, przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy urzędów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.5.) Wartość części: 90243,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 1 przedmiotu zamówienia ceny ofert z najniższą ceną w danej części przedmiotu zamówienia, przewyższają kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty z najniższą ceną. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198092,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 2 przedmiotu zamówienia ceny ofert z najniższą ceną w danej części przedmiotu zamówienia, przewyższają kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty z najniższą ceną. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 2, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114822,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179404,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109852,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212039,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109852,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELJOT Systemy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291868913
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 23a
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-463
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109852,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- BZP.271.42.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - (...)".
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Starzyńskiego w Nasielsku powt.
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.