eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupiaZakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2022-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spółka Wodna w Słupi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520496748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słupia 30A

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-234

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41-391-11-47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@slupiakonecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna Spółka Wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9837bce-282d-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EFR na rzecz ROW w ramach PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324548/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GSW.271.1/P2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby
działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi w zakresie operacji typu „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału
produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie
skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych
i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”. Gminna Spółka Wodna działa na terenie
całej Gminy Słupia Konecka. Zajmuje się min. prowadzeniem racjonalnej gospodarki wodnej na terenach zmeliorowanych
oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń melioracji wodnych, czyli czyszczeniem i utrzymaniem rowów
i drenaży. W związku z tym zakup koparko ładowarki jest niezbędny przy konserwacji urządzeń melioracyjnych, zmniejszą
się koszty konserwacji urządzeń melioracyjnych, a przy tym zwiększy się wydajność pracy oraz skróci czas usuwania awarii
na urządzeniach drenarskich, które wymagają coraz częstszych ingerencji.
2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Słupia 30A, 26-234 Słupia.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia - stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARYŃSKI TRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270104640

7.3.3) Ulica: ul. Trakt Brzeski 118

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.