Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
- 2022/BZP 00340256/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Spółka Wodna w Słupi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520496748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia 30A
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-234
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41-391-11-47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@slupiakonecka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Spółka Wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9837bce-282d-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
EFR na rzecz ROW w ramach PROW na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324548/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.GSW.271.1/P2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z dodatkowym wyposażeniem na potrzeby
działalności Gminnej Spółki Wodnej w Słupi w zakresie operacji typu „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału
produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie
skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych
i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020”. Gminna Spółka Wodna działa na terenie
całej Gminy Słupia Konecka. Zajmuje się min. prowadzeniem racjonalnej gospodarki wodnej na terenach zmeliorowanych
oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń melioracji wodnych, czyli czyszczeniem i utrzymaniem rowów
i drenaży. W związku z tym zakup koparko ładowarki jest niezbędny przy konserwacji urządzeń melioracyjnych, zmniejszą
się koszty konserwacji urządzeń melioracyjnych, a przy tym zwiększy się wydajność pracy oraz skróci czas usuwania awarii
na urządzeniach drenarskich, które wymagają coraz częstszych ingerencji.
2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Słupia 30A, 26-234 Słupia.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia - stanowiącym integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARYŃSKI TRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270104640
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Brzeski 118
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI SŁUPIA
więcej: przetargi SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparki.
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Samborzec i jej sołectw
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej obrotowej wraz z osprzętem
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.