eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie kontroli(przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM OEB 1 - 6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kontroli(przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM OEB 1 – 6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie kontroli(przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM OEB 1 – 6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d07aa99d-29f5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Wykonanie przeglądów pięcioletnich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.061.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 434804,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 1 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 89 budynków i 2 placów zabaw administrowanych przez OEB 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 78354,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 2 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 141 budynków administrowanych przez OEB 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 128182,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 3 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 50 budynków administrowanych przez OEB 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 53005,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 4 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 100 budynków administrowanych przez OEB 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 85292,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 5 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 28 budynków administrowanych przez OEB 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 19185,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 6 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 62 budynków administrowanych przez OEB 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 70782,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95140,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128399,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95140,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95140,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138891,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195314,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138891,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elnet Serwis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912504437

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138891,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55332,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98813,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55332,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elnet Serwis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912504437

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55332,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102407,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189130,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102407,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elnet Serwis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912504437

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102407,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22445,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73342,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130933,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73342,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elnet Serwis sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912504437

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73342,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.