eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzkoRemonty 6 budynków gminnych (lokali) uszkodzonych w wyniku powodzi z wrze¶nia 2024r.



Og³oszenie z dnia 2025-08-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remonty 6 budynków gminnych (lokali) uszkodzonych w wyniku powodzi z wrze¶nia 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748654682

1.5.8.) Numer faksu: 748674062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b7136e5-55f1-4b30-8fd0-f52904c207a7

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty 6 budynków gminnych (lokali) uszkodzonych w wyniku powodzi z wrze¶nia 2024r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b7136e5-55f1-4b30-8fd0-f52904c207a7

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00362312

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044044/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.14 Remonty 6 budynków gminnych uszkodzonych w wyniku powodzi z IX.2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00283202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025.MG

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1180291,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 1: Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 1 zadania jest: remont po powodzi pomieszczeñ lokalu mieszkalnego gminnego w K³odzku, przy ul. Zawiszy Czarnego 8/2.

W ramach zadania wykonywane bêd± roboty budowlane wewn±trz lokalu zwi±zane z likwidacj± skutków powodzi z dnia 15.09.2024r. Przedmiotem remontu jest przywrócenie do dzia³alno¶ci us³ugowej pomieszczeñ lokalu.

Pod wzglêdem budowlanym przewidziano do wykonania prace zwi±zane z:

1. Osuszanie pomieszczeñ,
2. Rozbiórka sufitów podwieszanych z p³yt gipsowo-kartonowych,
3. Budowa ¶cianki dzia³owej z pustaków ceramicznych,
4. Usuniêcie i wywóz gruzu,
5. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniej±cych otworach,
6. Wykonanie sufitów podwieszanych izolowanych cieplnie we³n± mineraln± z wype³nieniem p³ytami gipsowo kartonowymi,
7. Wykonanie nowych tynków wapiennych,
8. Malowanie ¶cian farb± silikatow± lub krzemianow±,
9. Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacj± przeciwwilgociow± i ciepln±,
10. U³o¿enie p³ytek ceramicznych w ³azience, paneli HDF w pokojach i paneli winylowych w kuchni,
11. Licowanie ¶cian w pomieszczeniu ³azienki p³ytkami ceramicznymi,
12. Wymiana docieplenia ¶cian elewacji,
13. Wymiana instalacji wod. kan. i gazowej wraz z urz±dzeniami,
14. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej – w za³±czeniu schemat instalacji,
15. Wykonanie instalacji c.o. gazowego - w za³±czeniu dokumentacja techniczna.

Opis stolarki do monta¿u
Drzwi wewnêtrzne:
- wype³nienie stabilizuj±ce p³yta wiórowa dwustronnie ob³o¿one t³oczon± p³yt± HDF, w wc podciêcie wentylacyjne,
- o¶cie¿nice regulowane – p³yta MDF
Drzwi zewnêtrzne:
- p³ycinowe pe³ne wej¶ciowe jednoskrzyd³owe bez na¶wietli
- o¶cie¿nica stalowa wzmocniona
Okna PCV:
- okna z okuciami obwiedniowymi, bia³e, wspó³czynnik przenikania ciep³a Uw >0,71 lub = 0,71

Opis instalacji c.o. gazowego i c.w.u.
- przewód spalinowo-powietrzny fi 120/60
- kocio³ c.o. gazowy dwufunkcyjny kondensacyjny o mocy 21 kW
- ruroci±gi ze stali wêglowej ocynkowane
- grzejniki p³ytowe z blachy stalowej lakierowane
- grzejnik ³azienkowy drabinkowy z rur stalowych

Uwagi dodatkowe:

1. ¦ciany w kolorze pastelowym, – kolory do uzgodnienia z najemc± lokalu.
2. Kolory p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych do uzgodnienia z najemc± lokalu.
3. Po zakoñczonych pracach budowlanych lokal winien byæ wysprz±tany.
Przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót, STWiOR oraz wytyczne Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu.

W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszystkie nak³ady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z STWiOR, uwagami dodatkowymi zawartymi w SWZ oraz uwzglêdnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie
przed³o¿yæ kosztorysy ofertowe (je¿eli nie za³±czy ich do oferty) oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót najpó¼niej do 10 dni od daty podpisania umowy na roboty budowlane z Zamawiaj±cym.

Wszelkie odpady powsta³e w wyniku prowadzonych prac zostan± przez Wykonawcê zagospodarowane zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21).

Wykonawca w kalkulacji kosztów winien uwzglêdniæ wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 265488,35 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 2: Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 2 zadania jest: remont po powodzi pomieszczeñ lokalu mieszkalnego gminnego w K³odzku, ul. Po³abskiej 8/1.

W ramach zadania wykonywane bêd± roboty budowlane wewn±trz lokalu zwi±zane z likwidacj± skutków powodzi z dnia 15.09.2024r. Przedmiotem remontu jest przywrócenie do dzia³alno¶ci us³ugowej pomieszczeñ lokalu.

Pod wzglêdem budowlanym przewidziano do wykonania prace zwi±zane z:

1. Osuszanie pomieszczeñ,
2. Rozbiórka posadzek betonowych,
6. Usuniêcie i wywóz gruzu,
3. Monta¿ stolarki drzwiowej w istniej±cych otworach,
4. Wykonanie sufitów podwieszanych izolowanych cieplnie we³n± mineraln± z wype³nieniem p³ytami gipsowo kartonowymi,
5. Wykonanie nowych tynków wapiennych,
6. Malowanie ¶cian farb± silikatow± lub krzemianow±,
7. Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacj± przeciwwilgociow± i ciepln±,
8. U³o¿enie p³ytek ceramicznych w ³azience, paneli HDF w pokojach i paneli winylowych w kuchni,
9. Licowanie ¶cian w pomieszczeniu ³azienki p³ytkami ceramicznymi,
10. Wymiana instalacji wod. kan. wraz z urz±dzeniami sanitarnymi,
11. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej – w za³±czeniu schemat instalacji,
12. Wykonanie instalacji c.o. gazowego - w za³±czeniu dokumentacja techniczna.

Opis stolarki do monta¿u
Drzwi wewnêtrzne:
- wype³nienie stabilizuj±ce p³yta wiórowa dwustronnie ob³o¿one t³oczon± p³yt± HDF, w wc podciêcie wentylacyjne,
- o¶cie¿nice regulowane – p³yta MDF
Drzwi zewnêtrzne:
- p³ycinowe pe³ne wej¶ciowe jednoskrzyd³owe bez na¶wietli
- o¶cie¿nica stalowa wzmocniona

Opis instalacji c.o. gazowego i c.w.u.
- przewód spalinowo-powietrzny fi 125/80
- kocio³ c.o. gazowy dwufunkcyjny kondensacyjny o mocy 21 kW
- ruroci±gi ze stali wêglowej ocynkowane
- grzejniki p³ytowe z blachy stalowej lakierowane
- grzejnik ³azienkowy drabinkowy z rur stalowych

Uwagi dodatkowe:

1. ¦ciany w kolorze pastelowym, – kolory do uzgodnienia z najemc± lokalu.
2. Kolory p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych do uzgodnienia z najemc± lokalu.
3. Po zakoñczonych pracach budowlanych lokal winien byæ wysprz±tany.
Przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót, STWiOR oraz wytyczne Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu.

W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszystkie nak³ady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z STWiOR, uwagami dodatkowymi zawartymi w SWZ oraz uwzglêdnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie
przed³o¿yæ kosztorysy ofertowe (je¿eli nie za³±czy ich do oferty) oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót najpó¼niej do 10 dni od daty podpisania umowy na roboty budowlane z Zamawiaj±cym.

Wszelkie odpady powsta³e w wyniku prowadzonych prac zostan± przez Wykonawcê zagospodarowane zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21).

Wykonawca w kalkulacji kosztów winien uwzglêdniæ wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 201094,95 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 3: Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 3 zadania jest: remont po powodzi pomieszczeñ lokalu mieszkalnego gminnego w K³odzku, ul. ¦l±ska 20/1.

W ramach zadania wykonywane bêd± roboty budowlane wewn±trz lokalu zwi±zane z likwidacj± skutków powodzi z dnia 15.09.2024r. Przedmiotem remontu jest przywrócenie do dzia³alno¶ci us³ugowej pomieszczeñ lokalu.

Pod wzglêdem budowlanym przewidziano do wykonania prace zwi±zane z:

1. Usuniêcie tynków sufitów,
2. Osuszanie pomieszczeñ,
3. Rozbiórka sufitów podwieszanych z p³yt gipsowo-kartonowych,
4. Rozbiórka posadzek betonowych,
5 Wydzielenia pomieszczenia ³azienki – budowa ¶cianki dzia³owej z pustaków ceramicznych,
6. Usuniêcie i wywóz gruzu,
7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniej±cych otworach,
8. Wykonanie sufitów podwieszanych izolowanych cieplnie we³n± mineraln± z wype³nieniem p³ytami gipsowo kartonowymi,
9. Wykonanie nowych tynków wapiennych,
10. Malowanie ¶cian farb± silikatow± lub krzemianow±,,
11. Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacj± przeciwwilgociow± i ciepln±
12. U³o¿enie p³ytek ceramicznych w ³azience, paneli HDF w pokojach i paneli winylowych w kuchni,
13. Licowanie ¶cian w pomieszczeniu ³azienki p³ytkami ceramicznymi,
14. Wymiana instalacji wod. kan. wraz z urz±dzeniami sanitarnymi,
15. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej – w za³±czeniu schemat instalacji,
16. Wykonanie instalacji c.o. gazowego - w za³±czeniu dokumentacja techniczna.

Opis stolarki do monta¿u
Drzwi wewnêtrzne:
- wype³nienie stabilizuj±ce p³yta wiórowa dwustronnie ob³o¿one t³oczon± p³yt± HDF, w wc podciêcie wentylacyjne,
- o¶cie¿nice regulowane – p³yta MDF
Drzwi zewnêtrzne:
- p³ycinowe pe³ne wej¶ciowe jednoskrzyd³owe bez na¶wietli
- o¶cie¿nica stalowa wzmocniona
Okna PCV:
- okna z okuciami obwiedniowymi, bia³e, wspó³czynnik przenikania ciep³a Uw >0,71 lub = 0,71

Opis instalacji c.o. gazowego i c.w.u.
- przewód spalinowo-powietrzny fi 125/80
- kocio³ c.o. gazowy dwufunkcyjny kondensacyjny o mocy 24 kW
- ruroci±gi ze stali wêglowej ocynkowane
- grzejniki p³ytowe z blachy stalowej lakierowane
- grzejnik ³azienkowy drabinkowy z rur stalowych

Uwagi dodatkowe:

1. ¦ciany w kolorze pastelowym, – kolory do uzgodnienia z najemc± lokalu.
2. Kolory p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych do uzgodnienia z najemc± lokalu.
3. Po zakoñczonych pracach budowlanych lokal winien byæ wysprz±tany.
Przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót, STWiOR oraz wytyczne Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu.

W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszystkie nak³ady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z STWiOR, uwagami dodatkowymi zawartymi w SWZ oraz uwzglêdnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie
przed³o¿yæ kosztorysy ofertowe (je¿eli nie za³±czy ich do oferty) oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót najpó¼niej do 10 dni od daty podpisania umowy na roboty budowlane z Zamawiaj±cym.

Wszelkie odpady powsta³e w wyniku prowadzonych prac zostan± przez Wykonawcê zagospodarowane zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21).

Wykonawca w kalkulacji kosztów winien uwzglêdniæ wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 243401,01 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZÊ¦Æ 4: Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 4 zadania jest: remont po powodzi pomieszczeñ lokalu us³ugowego (Ma³a Poczta) w K³odzku, ul. £u¿ycka 1,3,3a.

W ramach zadania wykonywane bêd± roboty budowlane wewn±trz lokalu zwi±zane z likwidacj± skutków powodzi z dnia 15.09.2024r. Przedmiotem remontu jest przywrócenie do dzia³alno¶ci us³ugowej pomieszczeñ lokalu.


Pod wzglêdem budowlanym przewidziano do wykonania prace zwi±zane z:

1. Usuwanie namu³u i szlamu,
2. Osuszanie i ozonowanie pomieszczeñ,
3. Rozbiórka przed¶cianek i sufitów podwieszanych z p³yt gipsowo-kartonowych,
4. Rozbiórka posadzek i ok³adzin ¶ciennych z p³ytek,
5 Odgrzybianie i hydrofobizacja ¶cian,
6. Usuniêcie i wywóz gruzu,
7. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniej±cych otworach,
8. Wykonanie sufitów podwieszanych z wype³nieniem p³ytami z w³ókien mineralnych,
9. Wykonanie nowych tynków wapiennych,
10. Malowanie ¶cian farb± silikatow± lub krzemianow±,
11. Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacj± przeciwwilgociow± i ciepln± oraz ok³adzin± z p³ytek ceramicznych,
12. Licowanie ¶cian w pomieszczeniu wc p³ytkami ceramicznymi,
13. Wymiana instalacji wod. kan. wraz z urz±dzeniami sanitarnymi,
14. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
15. Monta¿ grzejników elektrycznych konwektorowych.

Opis stolarki do monta¿u
Drzwi wewnêtrzne:
- wype³nienie stabilizuj±ce p³yta wiórowa dwustronnie ob³o¿one t³oczon± p³yt± HDF, w wc podciêcie wentylacyjne,
- o¶cie¿nice regulowane – p³yta MDF
Drzwi zewnêtrzne:
- p³ycinowe pe³ne wej¶ciowe antyw³amaniowe jednoskrzyd³owe bez na¶wietli
- o¶cie¿nica stalowa wzmocniona
Okna PCV:
- okna z okuciami obwiedniowymi, bia³e, wspó³czynnik przenikania ciep³a Uw >1,1 lub = 1,1

Uwagi dodatkowe:

1. ¦ciany w kolorze pastelowym, – kolory do uzgodnienia z najemc± obiektu.
2. Kolory p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych do uzgodnienia z najemc± obiektu.
3. Po zakoñczonych pracach budowlanych obiekt winien byæ wysprz±tany.
Przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót, STWiOR oraz wytyczne Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu.

W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszystkie nak³ady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z STWiOR, uwagami dodatkowymi zawartymi w SWZ oraz uwzglêdnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie
przed³o¿yæ kosztorysy ofertowe (je¿eli nie za³±czy ich do oferty) oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót najpó¼niej do 10 dni od daty podpisania umowy na roboty budowlane z Zamawiaj±cym.

Wszelkie odpady powsta³e w wyniku prowadzonych prac zostan± przez Wykonawcê zagospodarowane zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21).

Wykonawca w kalkulacji kosztów winien uwzglêdniæ wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 177514,17 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZE¦Æ 5: Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 5 jest: remont po powodzi pomieszczeñ lokalu mieszkalnego gminnego w K³odzku, ul. Fortecznej 9/2.

W ramach zadania wykonywane bêd± roboty budowlane wewn±trz lokalu zwi±zane z likwidacj± skutków powodzi z dnia 15.09.2024r.

Przedmiotem remontu jest przywrócenie do dzia³alno¶ci us³ugowej pomieszczeñ lokalu.

Pod wzglêdem budowlanym przewidziano do wykonania prace zwi±zane z:

1. Osuszanie pomieszczeñ
2. Rozbiórka posadzek betonowych
3. Rozebranie pieców kaflowych
4. Rozebranie ¶cianki dzia³owej – budowa nowej ¶cianki dzia³owej z pustaków ceramicznych
5. Usuniêcie i wywóz gruzu
6. Wymiana stolarki drzwiowej w istniej±cych otworach
7. Wykonanie sufitów podwieszanych izolowanych cieplnie we³n± mineraln± z wype³nieniem p³ytami gipsowo kartonowymi
8. Wykonanie nowych tynków wapiennych
9. Malowanie ¶cian farb± silikatow± lub krzemianow±
10. Wykonanie nowych posadzek wraz z izolacj± przeciwwilgociow± i ciepln±
11. U³o¿enie p³ytek ceramicznych w ³azience, paneli HDF w pokojach i paneli winylowych w kuchni
12. Licowanie ¶cian w pomieszczeniu ³azienki p³ytkami ceramicznymi
13. Wymiana instalacji wod. kan. wraz z urz±dzeniami sanitarnymi
14. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej – w za³±czeniu schemat instalacji
15. Wykonanie instalacji c.o. gazowego - w za³±czeniu dokumentacja techniczna

Opis stolarki do monta¿u
Drzwi wewnêtrzne:
- wype³nienie stabilizuj±ce p³yta wiórowa dwustronnie ob³o¿one t³oczon± p³yt± HDF, w wc podciêcie wentylacyjne,
- o¶cie¿nice regulowane – p³yta MDF

Opis instalacji c.o. gazowego i c.w.u.
- przewód spalinowo-powietrzny jak w dokumentacji technicznej
- kocio³ c.o. gazowy dwufunkcyjny kondensacyjny o mocy 21 kW
- ruroci±gi ze stali wêglowej ocynkowane
- grzejniki p³ytowe z blachy stalowej lakierowane
- grzejnik ³azienkowy drabinkowy z rur stalowych

Uwagi dodatkowe:
.
1. ¦ciany w kolorze pastelowym, – kolory do uzgodnienia z najemc± lokalu.
2. Kolory p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych do uzgodnienia z najemc± lokalu.
3. Po zakoñczonych pracach budowlanych lokal winien byæ wysprz±tany.
Przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót, STWiOR oraz wytyczne Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu.

W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszystkie nak³ady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z STWiOR, uwagami dodatkowymi zawartymi w SWZ oraz uwzglêdnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie
przed³o¿yæ kosztorysy ofertowe (je¿eli nie za³±czy ich do oferty) oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót najpó¼niej do 10 dni od daty podpisania umowy na roboty budowlane z Zamawiaj±cym.

Wszelkie odpady powsta³e w wyniku prowadzonych prac zostan± przez Wykonawcê zagospodarowane zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21).

Wykonawca w kalkulacji kosztów winien uwzglêdniæ wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 218999,88 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZE¦Æ 6: Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 6 jest: remont po powodzi pomieszczeñ lokalu mieszkalnego gminnego w K³odzku, ul. Lutycka 5/1.

W ramach zadania wykonywane bêd± roboty budowlane wewn±trz lokalu zwi±zane z likwidacj± skutków powodzi z dnia 15.09.2024r

Przedmiotem remontu jest przywrócenie do funkcji mieszkalnej pomieszczeñ lokalu.

Pod wzglêdem budowlanym przewidziano do wykonania prace zwi±zane z:

1. Usuniêcie czê¶ci tynków ¶cian
2. Osuszanie pomieszczeñ
3. Usuniêcie i wywóz gruzu
4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniej±cych otworach
5. Wykonanie nowych tynków wapiennych
6. Malowanie ¶cian farb± silikatow± lub krzemianow±
7. Wykonanie nowych pod³óg wraz z izolacj± ciepln±
8. U³o¿enie p³ytek ceramicznych w ³azience, paneli HDF w pokojach i paneli winylowych w kuchni
9. Licowanie ¶cian w pomieszczeniu kuchni p³ytkami ceramicznymi
10. Naprawa instalacji wod. kan. wraz z wymian± urz±dzeñ sanitarnych
11. Naprawa czê¶ciowa instalacji elektrycznej
12. Sprawdzenie kot³a c.o. gazowego

Opis stolarki do monta¿u
Drzwi wewnêtrzne:
- wype³nienie stabilizuj±ce p³yta wiórowa dwustronnie ob³o¿one t³oczon± p³yt± HDF, w wc podciêcie wentylacyjne,
- o¶cie¿nice regulowane – p³yta MDF
Drzwi zewnêtrzne:
- p³ycinowe pe³ne wej¶ciowe jednoskrzyd³owe bez na¶wietli
- o¶cie¿nica stalowa wzmocniona
Okna PCV:
- okna z okuciami obwiedniowymi, bia³e, wspó³czynnik przenikania ciep³a Uw >0,71 lub = 0,71

Uwagi dodatkowe:
.
1. ¦ciany w kolorze pastelowym, – kolory do uzgodnienia z najemc± lokalu.
2. Kolory p³ytek ¶ciennych i pod³ogowych do uzgodnienia z najemc± lokalu.
3. Po zakoñczonych pracach budowlanych lokal winien byæ wysprz±tany.
Przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót, STWiOR oraz wytyczne Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu.

W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ wszystkie nak³ady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z STWiOR, uwagami dodatkowymi zawartymi w SWZ oraz uwzglêdnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie
przed³o¿yæ kosztorysy ofertowe (je¿eli nie za³±czy ich do oferty) oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót najpó¼niej do 10 dni od daty podpisania umowy na roboty budowlane z Zamawiaj±cym.

Wszelkie odpady powsta³e w wyniku prowadzonych prac zostan± przez Wykonawcê zagospodarowane zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013, poz.21).

Wykonawca w kalkulacji kosztów winien uwzglêdniæ wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 73792,76 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 255051,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 283594,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255051,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Us³ug Budowlanych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871814460

7.3.3) Ulica: Karkowska 22

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 255051,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 215010,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 215010,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215010,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Rzemie¶lnicza Wielobran¿owa w Bystrzycy k³.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 10c

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³.

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 215010,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 234801,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 264148,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234801,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Us³ug Budowlanych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871814460

7.3.3) Ulica: Karkowska 22

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 234801,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 217000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 218159 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH POL Leszek Drewniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831319381

7.3.3) Ulica: Spó³dzielcza 35/5

7.3.4) Miejscowo¶æ: K³odzko

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 217000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 209940,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 234154,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209940,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Us³ug Budowlanych sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871814460

7.3.3) Ulica: Karkowska 22

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 209940,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 80493,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 80493,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80493,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Rzemie¶lnicza Wielobran¿owa w Bystrzycy k³.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8810002667

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 10c

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³.

7.3.5) Kod pocztowy: 57-500

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 80493,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

okres gwarancji 60 miesiêcy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.