Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce – Dostawa karmy na rok 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Lutowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutowiska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lutowiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce – Dostawa karmy na rok 2025.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12bb892f-8818-41ce-ba3c-061c15e1308d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361887
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126117/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa karmy dla żubrów na rok 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”, współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11543533.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1154353
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.2. SWZ Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
7.3. SWZ Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
7.5. SWZ Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (2020 r., poz. 2452).
7.6. SWZ Zamawiający, zgodnie z art. 67 PZP określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7.7. SWZ Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) oświadcza, że zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
7.8. SWZ Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wprowadzenie
W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Lutowiska z siedzibą: Lutowiska 4, 38 - 713 Lutowiska, reprezentowane przez Nadleśniczego – Jana Podrazę.
Z Administratorem można skontaktować się:
a) osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Lutowiska,
b) pisemnie składając wniosek w Sekretariacie Nadleśnictwa lub za pomocą poczty tradycyjnej,
c) telefonicznie pod numerem 13 461 01 68,
d) za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt do IOD: biuro@atfide.pl.
2. Cel i podstawa przetwarzania
Nadleśnictwo Lutowiska przetwarza dane osobowe wyłącznie w celach związanych ze swoją działalnością, tj.
a) prowadzenie gospodarki leśnej - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO, ustawa z 28.09.1991 r. o lasach z późn.zm., ustawa z 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego z późn.zm., ustawa z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych z późn.zm., ustawa z 13.10.1995 r. Prawo łowieckie z późn.zm., ustawa z 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej z późn.zm. i inne;
b) realizacja zawartych umów lub przygotowanie do zawarcia umów - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) prowadzenie działalności finansowej, w tym wystawienia faktur, rachunków, prowadzenie ewidencji przychodów, rozchodów, zobowiązań, dokonywanie zapisów księgowych, rozliczanie podatków, regulowanie płatności, windykacja należności - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO, ustawa z 29.09.1994r.o rachunkowości z późn.zm., ustawa z 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa z późn.zm., ustawa z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług z późn.zm. i inne;
d) dochodzenie roszczeń - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
e) prowadzenie działalności edukacyjnej i promocyjnej - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a, f RODO;
f) zatrudnianie pracowników i przeprowadzanie procesu rekrutacji - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a,b RODO, ustawa z 26.06.1974 r. Kodeks pracy z późn.zm., ustawa z 28.09.1991 r. o lasach z późn.zm. i inne;
g) zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia oraz przeciwdziałanie szkodnictwu leśnemu (monitoring) - podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c,f RODO, ustawa z 26.06.1974 r. Kodeks pracy z późn.zm., ustawa 28.09.1991 r. o lasach z późn.zm. i inne.
Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale 3.8 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 915000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81200,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla żubrów w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce – Dostawa karmy na rok 2025” w ramach realizacji projektu pn. „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”
a) Część 1 zamówienia: buraki cukrowe w ilości 80 ton. Buraki cukrowe stanowią korzeń bez naci, oczyszczony z ziemi, pochodzący ze zbiorów z 2025 roku. Dostawa obejmuje transport do magazynów zlokalizowanych w miejscowościach Smolnik i Zatwarnica.
4.2.5.) Wartość części: 30240,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221222-8 - Burak pastewny
03113100-7 - Buraki cukrowe
03114200-5 - Siano
15712000-2 - Susz paszowy
14410000-8 - Sól kamienna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIII. SWZ Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert:
13.1. SWZ Kryteria oceny ofert:
1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40%.
13.2. SWZ Sposób obliczania punktów:
O = W ceny + W terminu płatności
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).
b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp) Wykonawcy mogą otrzymać punkty za zadeklarowanie w ofercie u określonego terminu płatności, zgodnie z wytycznymi zawartymi poniżej:
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:
Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.
Minimalny termin płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni ponad minimalny termin płatności.
Kryterium terminu płatności będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
13.4. SWZ Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
13.5. SWZ Zasady badania złożonych ofert:
a) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
b) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
c) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
13.6. SWZ Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla żubrów w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce – Dostawa karmy na rok 2025” w ramach realizacji projektu pn. „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”
b) Część 2 zamówienia: sianokiszonka w postaci balotów ofoliowanych w ilości 200 sztuk. Baloty wykonane z mieszanki traw i koniczyny w 2025 roku. Ilość 200 sztuk o łącznej wadze ok 75 ton. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwa Lutowiska.
4.2.5.) Wartość części: 28080,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221222-8 - Burak pastewny
03113100-7 - Buraki cukrowe
03114200-5 - Siano
15712000-2 - Susz paszowy
14410000-8 - Sól kamienna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIII. SWZ Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert:
13.1. SWZ Kryteria oceny ofert:
1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40%.
13.2. SWZ Sposób obliczania punktów:
O = W ceny + W terminu płatności
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).
b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp) Wykonawcy mogą otrzymać punkty za zadeklarowanie w ofercie u określonego terminu płatności, zgodnie z wytycznymi zawartymi poniżej:
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:
Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.
Minimalny termin płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni ponad minimalny termin płatności.
Kryterium terminu płatności będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
13.4. SWZ Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
13.5. SWZ Zasady badania złożonych ofert:
a) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
b) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
c) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
13.6. SWZ Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla żubrów w ramach realizacji zadania pod nazwą: „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce – Dostawa karmy na rok 2025” w ramach realizacji projektu pn. „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”
c) Część 3 zamówienia: sól lizawkowa w ilości 4 ton. Sól lizawkowa to sól kamienna w naturalnych bryłach (kruchy paszowe), pakowane na palecie. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport do magazynów zlokalizowanych w miejscowościach Smolnik i Zatwarnica.
4.2.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221222-8 - Burak pastewny
03113100-7 - Buraki cukrowe
03114200-5 - Siano
15712000-2 - Susz paszowy
14410000-8 - Sól kamienna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIII. SWZ Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert:
13.1. SWZ Kryteria oceny ofert:
1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40%.
13.2. SWZ Sposób obliczania punktów:
O = W ceny + W terminu płatności
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).
b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp) Wykonawcy mogą otrzymać punkty za zadeklarowanie w ofercie u określonego terminu płatności, zgodnie z wytycznymi zawartymi poniżej:
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:
Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.
Minimalny termin płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni ponad minimalny termin płatności.
Kryterium terminu płatności będzie oceniane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.
13.4. SWZ Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
13.5. SWZ Zasady badania złożonych ofert:
a) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
b) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
c) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
13.6. SWZ Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.8. SWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.1) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
2) w zakresie doświadczenia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
3) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu;
4) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1154353
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-14 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa karmy w roku 2025 do dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Gołdap w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce - Dostawa karmy na lata 2025-2026
- "Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w latach 2025 - 2026 na terenie Nadleśnictwa Żednia"
- Sprzedaż i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg wraz z jej transportem do miasta Pabianic do dnia 15.04.2026 roku
- Zakup karmy z rozwiezieniem oraz oczyszczaniem miejsc zimowego dokarmiania, odśnieżaniem, naprawami bieżącymi i konserwacją brogów w latach 2025-2027 na terenie Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim
- DostawaKarmy do dokarmiania żubrówWraz z jejRozwiezieniem, wyłożeniem i uprzątnięciem miejsc dokarmiania naTerenie NadleśnictwaAugustów w ramach projektuZarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce
więcej: Buraki cukrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.